Tof, ik ga em luisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef FOKradio het volgende:
De uitzending is vanaf nu terug te luisteren op Radio.fok.nl
Ja jij, maar ik als user krijg nog steeds:quote:
Als je hier nu even de suggestie plempt. Dan krijg ik het wellicht geregeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij, maar ik als user krijg nog steeds:
Zoek resultaten: Zoeken op "amy winehouse" in Muziek leverd(e) 0 hits op.
Als jij dat topic nou even leest kan je zien dat ik daar gisteren al suggesties heb gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Als je hier nu even de suggestie plempt. Dan krijg ik het wellicht geregeld
ah jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij dat topic nou even leest kan je zien dat ik daar gisteren al suggesties heb gedaan
Hier en hier.
Die is ook lekker ja, beter dan Rehab zelfsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef FOKradio het volgende:
[..]
ah ja![]()
Maar jij vindt 'stronger than me' niks?
Tof! Fantastische plaat, vooral dat koper!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef FOKradio het volgende:
Maar Rehab was al ooit afgeschotenDie vind ik zelf ook niet zo.
Dus Stronger Than Me heb ik erbij gezet
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef remlof het volgende:
En toch vind ik nog steeds niks op actionradio als ik op "amy winehouse" zoek![]()
Doe nog eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij, maar ik als user krijg nog steeds:
Zoek resultaten: Zoeken op "amy winehouse" in Muziek leverd(e) 0 hits op.
Woei!!!quote:
tja, ik zoek al 3 jaar naar kontebonken en die staat er ook nog niet in, daarom haal ik fokradio af en toe maar in huisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef remlof het volgende:
En toch vind ik nog steeds niks op actionradio als ik op "amy winehouse" zoek![]()
Volgende keer kom ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:35 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
tja, ik zoek al 3 jaar naar kontebonken en die staat er ook nog niet in, daarom haal ik fokradio af en toe maar in huis![]()
toch maar even vragen, welk weekend bedoelde je want ik heb nog steeds geen zak ervan gezienquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Vleermuis, dit weekend ga ik aan de slag met de Eindhovenbeelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |