klopt.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar het blijft huilen als het met een et nieuwe gitaar gebeurt
Nu je dat zegt... met 1 van me yamaha's is het nog niet gebeurtquote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
klopt.
maar het gebeurt toch wel uiteindelijk.
Nee, vertel... ik ben retezuinig op mijn spullen, nooit wat gebeurd...quote:
Het is een zwart grijze twotone. Hoofdkleur is zwart met een grijze rand. Zo een:quote:Op maandag 21 mei 2007 17:20 schreef Aresdreams het volgende:
maar welke kleur het ie nou?
misschien s het allemaal minder erg dan je denkt en kan je het zo met nagellak fixen!
puntige gitaren en schuine zolder plafonds.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, vertel... ik ben retezuinig op mijn spullen, nooit wat gebeurd...![]()
Maar wel kut voor je... verder niks aan doen, de eerste kras/deuk is het ergst, daarna hindert het niet meer!![]()
gecondoleerdquote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef Under_Score het volgende:
ja, en dat zwarte is dus weg, aan de punt, aan de binnenkant aand de kant waar de knoppen zitten
valt niet echt op als je er tegen aan kijkt, maar het is wel erg kut
kudt
ja je raakt er aan gehecht hequote:Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Vinden jullie dat nou erg? Ik ben nog steeds trots op de eerste echte beschadiging van m'n strat
Naja, kan het me wel voorstellen. Kut voor je
Feauteau?!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef Under_Score het volgende:
ja, en dat zwarte is dus weg, aan de punt, aan de binnenkant aand de kant waar de knoppen zitten
valt niet echt op als je er tegen aan kijkt, maar het is wel erg kut
kudt
quote:
just you wait...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb lekker nog geen krasje op m'n gitaar![]()
Jij had toch van die handige roadies?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb lekker nog geen krasje op m'n gitaar![]()
Zodra die gitaar uit die koffer komt blijft hij buiten een straal van 5 meter minstens, dan is er niks aan d ehandquote:Op maandag 21 mei 2007 19:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij had toch van die handige roadies?
* stopwatch er vast bij pakt *
je hebt niet afgeklopt toen je postte dat er nog geen kras op zat.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zodra die gitaar uit die koffer komt blijft hij buiten een straal van 5 meter minstens, dan is er niks aan d ehand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |