met een gewone geluidskaart? een amp erin?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Net als de vorige keer en elke keer daarvoor, gewoon een kabel van headphone/recording-out naar de line-in van m'n pc.. Of bedoel je wat anders?
Bedankt voo de reacties weer, rock on
Sterker nog, een totaal brakke geluidskaart. Er komt geluid uit - daar houdt het dan ook mee op. En het klinkt inderdaad best goed ja. Vind het veel lekkerder klinken dan bijvoorbeeld het geluid van een PodXT.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
met een gewone geluidskaart? een amp erin?
en het klinkt goed?
whoa...![]()
Als tie een gewone geludiskaart gebruikt? blijft goed klinken totdat ie er te veel signaal in jaagtquote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
met een gewone geluidskaart? een amp erin?
en het klinkt goed?
whoa...![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Under_Score het volgende:
godverdomme, gisteren m`n gitaar perongeluk iets te hard naar beneden gedaan met het erafhalen van de strap, heel stuk van de lak eraf en hout zichtbaar enzo![]()
kan wel janken
ik heb nooit wat laten repareren.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef Under_Score het volgende:
ja, tot op het hout, rondje van ongeveer 1.5 CM doorsneenet onder de punt. gelukig aan de onderkant en niet aan de voorkant
mischien maar even laten repareren bij the guitarstore ofzo
Welke kleur?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef Under_Score het volgende:
ja, tot op het hout, rondje van ongeveer 1.5 CM doorsneenet onder de punt. gelukig aan de onderkant en niet aan de voorkant
mischien maar even laten repareren bij the guitarstore ofzo
Het belangrijkste is dat het rouwproces voor iedereen anders werkt en dat het okay is om te huilenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb nooit wat laten repareren.
keihard vloeken, staren, wrijven, paniek/zachtjes vloeken, accepteren
werkt in die volgorde voor mij ook wel..![]()
Je Deanquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Under_Score het volgende:
godverdomme, gisteren m`n gitaar perongeluk iets te hard naar beneden gedaan met het erafhalen van de strap, heel stuk van de lak eraf en hout zichtbaar enzo![]()
kan wel janken
Doet me denken aan een filmpje van Vox, gozer die met een versleten fender staat, je ziet bijna meer hout dan lakquote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das kut idd.
maar echt een stuk lak eraf?
Een natte handoekquote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef Obscurus het volgende:
Trouwens gebruiken jullie speciale schoonmaak middelen voor je gitaar?
Lemon Oil voor fretboard, Fast Fret werkt ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Een natte handoek
Wil wel een keer het fretboard oliën of wat dan ook, maar ik weet niet wat ik ervoor moet gebruiken. Misschien een keertje Fastfret ofzo
klopt.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar het blijft huilen als het met een et nieuwe gitaar gebeurt
Nu je dat zegt... met 1 van me yamaha's is het nog niet gebeurtquote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
klopt.
maar het gebeurt toch wel uiteindelijk.
Nee, vertel... ik ben retezuinig op mijn spullen, nooit wat gebeurd...quote:
Het is een zwart grijze twotone. Hoofdkleur is zwart met een grijze rand. Zo een:quote:Op maandag 21 mei 2007 17:20 schreef Aresdreams het volgende:
maar welke kleur het ie nou?
misschien s het allemaal minder erg dan je denkt en kan je het zo met nagellak fixen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |