Mijn aanstaande heeft hierin uiteraard het beslissende woord.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stem voor het behoud van deze avatar![]()
Dan wachten we tot ze haar kersenbrandewijnroes heeft uitgeslapenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mijn aanstaande heeft hierin uiteraard het beslissende woord.![]()
Je mag dan een sexy ava hebben, maar dat is geen reden om arrogant te worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik wel!
Alleen is mijn verlanglijstje best lang....![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wachten we tot ze haar kersenbrandewijnroes heeft uitgeslapen![]()
Een beetje arrogantie op basis van uiterlijk kan hij zich wel permitteren hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je mag dan een sexy ava hebben, maar dat is geen reden om arrogant te worden. [afbeelding]
Een lang verlanglijstje is een teken van arrogantie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je mag dan een sexy ava hebben, maar dat is geen reden om arrogant te worden. [afbeelding]
En Leandra kan het weten!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een beetje arrogantie op basis van uiterlijk kan hij zich wel permitteren hoor![]()
Beetje beroerd wakkergeworden maar dat komt wel goed, zometeen ff een cadeautje kopen en dan richting ouders want moeders is vandaag jarig....quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje beroerd wakkergeworden maar dat komt wel goed, zometeen ff een cadeautje kopen en dan richting ouders want moeders is vandaag jarig....
En dan daarna ff naar de proef![]()
![]()
![]()
Nee, dat is eerder een teken van hebberigheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een lang verlanglijstje is een teken van arrogantie?![]()
Dat dusquote:
Oneindige verlangens!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, dat is eerder een teken van hebberigheid.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus
Moest wel lachen om de kid daarstrax... waar hij in het verleden zoiets had van: de proef![]()
was hij nu wat enthousiaster, en zei dat hij ondertussen delicatessen wat meer kon waarderen![]()
Letterlijk zijn woorden![]()
Dat klinkt mooier, maar dekt de lading veel minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Oneindige verlangens!
Dat klinkt toch veel mooier.
Ach... daarbij is het ook altijd gezellig... je komt bekenden tegen (waarvan sommigen alleen maar met dat soort dagen in de stad komen)... het is eigenlijk net stappen maar dan met lekker eten erbijquote:
For me to know, for you to find out....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat klinkt mooier, maar dekt de lading veel minder.
En wie is de bob?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... daarbij is het ook altijd gezellig... je komt bekenden tegen (waarvan sommigen alleen maar met dat soort dagen in de stad komen)... het is eigenlijk net stappen maar dan met lekker eten erbij![]()
En dat stappen begint de kid ook wel leuk te vinden, zelfs als het met z'n moeder en haar vriendinnen is![]()
Ik ga samen met de kid weg.... en gezien die geen rijbewijs heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wie is de bob?![]()
Lobasca begint zich een beetje typisch te gedragen en ik vraag me af van wie ze dat heeft![]()
Mag ik jou even herinneren aan je vrij recentelijke verloving met mijn dochter/kip?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
For me to know, for you to find out....![]()
![]()
Zuip de Kid al een beetje behoorlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga samen met de kid weg.... en gezien die geen rijbewijs heeft![]()
Hij kan t wel aardig handelen... maar weet ook maat te houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zuip de Kid al een beetje behoorlijk?![]()
Dat laatste heeft hij zeker van jou?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan t wel aardig handelen... maar weet ook maat te houden![]()
Ontpop jij je nu opeens als de Schoonvader From Hell?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik jou even herinneren aan je vrij recentelijke verloving met mijn dochter/kip?![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ontpop jij je nu opeens als de Schoonvader From Hell?![]()
Netty is nog single....
Probeer je me soms te bewerkstelligen? En dat voor een aanstaande bruidegom.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
For me to know, for you to find out....![]()
![]()
Zit jij mijn Ian nu aan Netty te koppelen?? Denk je niet dat een relatie met iemand wiens ouders iig een stabiele relatie hebben een stuk beter is voor je eigen relatie?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ontpop jij je nu opeens als de Schoonvader From Hell?![]()
Netty is nog single....
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Probeer je me soms te bewerkstelligen? En dat voor een aanstaande bruidegom.![]()
Ik zie dat jouw ava nog niet in de OP staat! Lijkt me een hele zinvolle toevoeging. of niet soms Leandra?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij mijn Ian nu aan Netty te koppelen?? Denk je niet dat een relatie met iemand wiens ouders iig een stabiele relatie hebben een stuk beter is voor je eigen relatie?!![]()
Neuh, gewoon nog niet aan toegekomen...quote:
Het is wel je schoonzoon hé?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, gewoon nog niet aan toegekomen...
Hoewel ik moet zeggen dat PP63 met deze avatar absoluut OP-fähig is![]()
Je weet toch, lieve Litha, dat ik al meteen een zwak voor je had.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Probeer je me soms te bewerkstelligen? En dat voor een aanstaande bruidegom.![]()
Ik zie dat jouw ava nog niet in de OP staat! Lijkt me een hele zinvolle toevoeging. Of niet soms Leandra?
Daarom heb ik de OP ook al aangepastquote:
Wtf!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom heb ik de OP ook al aangepast![]()
Maarre, waarom heeft onze dochter zich hier nog niet bij haar verloofde gemeld terwijl ze wel in de COS post??
Kennelijk... dat zal ze dan wel van jou hebben: zuipen en doorgaan... ik trek dat op mijn leeftijd niet meerquote:
You smooth talker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet toch, lieve Litha, dat ik al meteen een zwak voor je had.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk... dat zal ze dan wel van jou hebben: zuipen en doorgaan... ik trek dat op mijn leeftijd niet meer![]()
Irl of alleen op z'n ava? Jij kunt het weten heb ik gehoord.quote:
Ik had t niet over zijn avatarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Irl of alleen op z'n ava? Jij kunt het weten heb ik gehoord.![]()
Les nr. 1: gebruik niet voor verschillende liefjes hetzelfde koosnaampje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet, hunniebun!![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Les nr. 1: gebruik niet voor verschillende liefjes hetzelfde koosnaampje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |