quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!![]()
![]()
Ik heb Wim Jansen en Peter Bosz dringend en bindend geadviseerd om Co aan te trekken als trainert, voor de termijn van drie seizoenen. Dus veel keus hebben Peter en Wim niet meer nu.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
Piet, gaat Co nu als trainer aan de slag bij jouw club ?
Zal ik je een geheim vertellen ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb Wim Jansen en Peter Bosz dringend en bindend geadviseerd om Co aan te trekken als trainert, voor de termijn van drie seizoenen. Dus veel keus hebben Peter en Wim niet meer nu.![]()
En daarbij: Ik denk dat Co de enige is die op redelijk korte termijn (1 a 2 seizoenen) Feyenoord eindelijk weer eens aan het voetballen te krijgen.
En ik vind Co wel ok. Leuke, originele, eigenzinnige vent. En een toptrainert, dus uiterst geschikt voor de mooiste club van Nederland.
Tuulk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig met 'r als ze ooit nog eens uit haar nestje gekropen komt?![]()
Wil je me het dan wel lieflijk in mijn oor fluisteren? Vindt Lobasca niet erg hoor, die is niet jaloers aangelegen.quote:
Hoe komt mijn ex nou op het forum terecht ??quote:
Geen idee, maar ik hoop dat hij snel weer vertrekt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe komt mijn ex nou op het forum terecht ??
Ik vind CO zo super geil geweldig, dat ik bijna mn ajax pas zou inleveren danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil je me het dan wel lieflijk in mijn oor fluisteren? Vindt Lobasca niet erg hoor, die is niet jaloers aangelegen.
Ik begin een patroon te ontdekken qua Sussies voorkeuren. Want Co en Nico hebben toch best wat gemeenschappelijke trekjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind CO zo super geil geweldig, dat ik bijna mn ajax pas zou inleveren dan![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik begin een patroon te ontdekken qua Sussies voorkeuren. Want Co en Nico hebben toch best wat gemeenschappelijke trekjes.
Enneuh: Je bent altijd welkom in het mooiste Stadion van Nederland. Eenieder komt ooit tot het ware inzicht.
Ik zal je ook een geheimpje vertellen: Mijn snor is louter en alleen virtueel. Net zoals mijn krullen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
ps. mag jouw snor er af ? ik heb het daar niet zo op![]()
Gelukkig heeft Lieke een snor, dat maakt weer een hoop goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zal je ook een geheimpje vertellen: Mijn snor is louter en alleen virtueel. Net zoals mijn krullen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe komt mijn ex nou op het forum terecht ??
klopt, die van mij slaapt nogquote:
De beelden waren inderdaad NIET mooi.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Lieke een snor, dat maakt weer een hoop goed![]()
Ik snap dat je gaat trouwen, maar kun jij niet een wat geilere avo nemen ? Deze is zo frigidequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De beelden waren inderdaad NIET mooi.![]()
Ik kom daar niet schat, ben niet zo thuis in voorhuidjes en vind sex viesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi slachten jullie hem dan ff virtueel af.![]()
![]()
Niets is wat het lijkt!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap dat je gaat trouwen, maar kun jij niet een wat geilere avo nemen ? Deze is zo frigide![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kom daar niet schat, ben niet zo thuis in voorhuidjes en vind sex vies![]()
Wij trekken onze conclusie door het zien van jou ava en die is allesbehalve sexy!!!quote:
Hier bemoei ik me dus even niet mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Wij trekken onze conclusie door het zien van jou ava en die is allesbehalve sexy!!!
Dezelfde ex als Amanda?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ja, neem een voorbeeld aan die van mij. Realistisch en ik hou mn hand voor mn mond omdat ik wat ondertanden mis en een hanglip heb
Nee, komt van het iets te hard poetsenquote:
Deze meer naar wensch van de Nico-loze Libellinnetjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap dat je gaat trouwen, maar kun jij niet een wat geilere avo nemen ? Deze is zo frigide![]()
Pierreeeeeeeeeee is met pensioen zussiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
Piet is een lekkere speler van 010 niet wat ?
handsup voor pierrrreeeeeeeeeeeeeeee![]()
MMMM Brucequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Deze meer naar wensch van de Nico-loze Libellinnetjes?
Welke Feyenoorders voldoen er dan nog wel aan de hoge eisen van de dames alhier?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Pierreeeeeeeeeee is met pensioen zussie
Met jou huidige AVA !!! Maakt me dat geen zak meer uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Welke Feyenoorders voldoen er dan nog wel aan de hoge eisen van de dames alhier?
Hoe dan ook; De mijne is het in ieder geval niet!quote:
Goodmorning Mikequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoe dan ook; De mijne is het in ieder geval niet!
Goedenmorgen overigens!
Good morning! Coffee!quote:
Heeft ook bij Feyenoord gespeeld hoor. Kan er alleen zo snel geen plaatje bij vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:54 schreef petraa het volgende:
Voor mij was dit trouwens de lekkerste voetballer ooit, alleen VERKEERDE club
[afbeelding]
Ja ik weet het, maar kon ook geen plaatje vinden met feyenoord tenue.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft ook bij Feyenoord gespeeld hoor. Kan er alleen zo snel geen plaatje bij vinden.
Pietje, je ziet er goed uit vandaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft ook bij Feyenoord gespeeld hoor. Kan er alleen zo snel geen plaatje bij vinden.
De Nico-loze FOKstertjes hebben mij min of meer gedwongen tot deze gedaanteverwisseling.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:43 schreef Leandra het volgende:
Môgguh..... en damn wat is PP63 een verschrikkelijk LD vandaag![]()
Ik stem voor het behoud van deze avatarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De Nico-loze FOKstertjes hebben mij min of meer gedwongen tot deze gedaanteverwisseling.
En jij bent de enige alhier die weet hoe klein of groot de overeenkomst met de échte PP63 is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |