Dat zou dan een ex-haring gelardeerd in ex-erwtensoep kunnen zijn, bedoel je eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als een dampende keutel het water raakt, heb ik een Wilders gevoel.
Ja, dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Alleen in dit geval wordt de haring vervangen door tonijn, en de erwtensoep door een pizzabodem. Dit alles in combinatie met tomatensaus en geraspte kaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou dan een ex-haring gelardeerd in ex-erwtensoep kunnen zijn, bedoel je eigenlijk?
Dat is maar halve inburgering.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Soldatenlaarzen die de hoofden van deze mannen ernstig toetakelen:
[afbeelding]
Aangeschoten De Rembrandt verlaat? Een kroeg? Zuviel gezoffen???quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:49 schreef PJORourke het volgende:
Als ik aangeschoten met m'n vriendin de Rembrandt verlaat, wetende dat dit de waarden zijn die het verdedigen waard zijn.
Tof, die bestel ik ook wel eens. Woensdag halve prijs bij plaatselijke pizzeria. Wilders dag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Alleen in dit geval wordt de haring vervangen door tonijn, en de erwtensoep door een pizzabodem. Dit alles in combinatie met tomatensaus en geraspte kaas.
Bruin?quote:Het zag er best ranzig uit. Vandaar.
Op de hele film 1 & 2?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als ik me weer eens aftrek op Flodder 1 & 2
Best nog moeilijk om hutspot goed te krijgen hoor, daarbij klapstuk kun je niet eens meer bij de Appie krijgen. Wat is hutspot nu zonder klapstuk?quote:
O, in Amerika?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Nee alleen op die oer-hollandse stukjes met tieten erin natuurlijk.
www.clubrembrandt.com . Het bewijs van de superioriteit van de Westerse beschaving.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
Aangeschoten De Rembrandt verlaat? Een kroeg? Zuviel gezoffen???
Ga eens naar een goede slager voor klapstuk, die hebben dat nog wel op voorraad, hoor!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Best nog moeilijk om hutspot goed te krijgen hoor, daarbij klapstuk kun je niet eens meer bij de Appie krijgen. Wat is hutspot nu zonder klapstuk?
Alleen op 31 december.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ga eens naar een goede slager voor klapstuk, die hebben dat nog wel op voorraad, hoor!![]()
I see what you mean:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
www.clubrembrandt.com . Het bewijs van de superioriteit van de Westerse beschaving.
Wij gaan alleen nog naar de Appie, Wildersgevoel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ga eens naar een goede slager voor klapstuk, die hebben dat nog wel op voorraad, hoor!![]()
Ja hoor, trek er maar een dag uit met een mindere programmering.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
I see what you mean:
Woensdag 16 mei:
Stairway to heaven
met oa luie hond
artefact caz
victor coral
el-p project aurora
fatboy and slim
Juist..
Stairway to heaven = links nihilisme?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja hoor, trek er maar een dag uit met een mindere programmering.![]()
Mijn hart is een pomp.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:18 schreef ravan het volgende:
Het Geert Wilders-gevoel is overal! Je moet gewoon in je hart kijken.
Al bij VBL wezen kijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:19 schreef ravan het volgende:
Bij een Wedstrijd Ajax/AZ krijg ik ook een Groot Geert Wilders-gevoel. Dan ben ik echt blij dat ik Nederland woon.
Ja, en zo kan je ook iets verzinnen met de naam Fatboy & Slim. Al zal je de grap waarschijnlijk niet vatten. Anyway, extremisten zien het clubben als integraal onderdeel van het Kwaad. Als icoon, zeg maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:18 schreef Ryan3 het volgende:
Stairway to heaven = links nihilisme?
luie hond = arbeidsethos van een uitkeringstrekker?.
Tsjaka?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het Wilders-gevoel??? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaahaa.
Ohw, dat soort klapstukken, die heeft mijn chinees dealer ook altijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mijn slager is een Chinees.... en die heeft aardig wat klapstukken op 31 december.
Die zag ik te laat, zag hem wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, en zo kan je ook iets verzinnen met de naam Fatboy & Slim. Al zal je de grap waarschijnlijk niet vatten. Anyway, extremisten zien het clubben als integraal onderdeel van het Kwaad. Als icoon, zeg maar.
Wilders is de Clinton van de lage landen. Hou je niet van een haring of een lekker kroketje of zuipen in de kroeg.quote:
Pr- man in dienst nemen hè.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik kon me niet eenduidiger uitdrukken... helaas.
Gevoel voor humor, dat is het Wilders-gevoel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het Wilders-gevoel??? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaahaa.
Hij valt stagiaires niet lastig, nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef ravan het volgende:
[..]
Wilders is de Clinton van de lage landen. Hou je niet van een haring of een lekker kroketje of zuipen in de kroeg.
Zit er toch nog wat Wilders-gevoel in je hart.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach kom, "het Wilders gevoel" wekt alleen maar een lach op bij mij.
Humor, Ridiculisering misschien?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach kom, "het Wilders gevoel" wekt alleen maar een lach op bij mij.
Ik had liever Pastors & Eerdmans gezien met die zetels en Wilders niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:26 schreef ravan het volgende:
[..]
Zit er toch nog wat Wilders-gevoel in je hart.
Ja, dat zijn ten minste nog eens komieken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik had liever Pastors & Eerdmans gezien met die zetels en Wilders niet.
Nou, reli-extremisten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
Die zag ik te laat, zag hem wel.
Welke extremisten zien dat als kwaad?
Hoe is het mogelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik had liever Pastors & Eerdmans gezien met die zetels en Wilders niet.
Groningen???quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:34 schreef ravan het volgende:
Ik krijg ook het Geert Wilders-gevoel bij een mooi terrasje in de zon met een biertje en mijn vriendin op woensdagmiddag op de Grote markt in Groningen. Dan zie je pas hoe mooi Nederland is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |