Dat zou dan een ex-haring gelardeerd in ex-erwtensoep kunnen zijn, bedoel je eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als een dampende keutel het water raakt, heb ik een Wilders gevoel.
Ja, dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Alleen in dit geval wordt de haring vervangen door tonijn, en de erwtensoep door een pizzabodem. Dit alles in combinatie met tomatensaus en geraspte kaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou dan een ex-haring gelardeerd in ex-erwtensoep kunnen zijn, bedoel je eigenlijk?
Dat is maar halve inburgering.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Soldatenlaarzen die de hoofden van deze mannen ernstig toetakelen:
[afbeelding]
Aangeschoten De Rembrandt verlaat? Een kroeg? Zuviel gezoffen???quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:49 schreef PJORourke het volgende:
Als ik aangeschoten met m'n vriendin de Rembrandt verlaat, wetende dat dit de waarden zijn die het verdedigen waard zijn.
Tof, die bestel ik ook wel eens. Woensdag halve prijs bij plaatselijke pizzeria. Wilders dag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Alleen in dit geval wordt de haring vervangen door tonijn, en de erwtensoep door een pizzabodem. Dit alles in combinatie met tomatensaus en geraspte kaas.
Bruin?quote:Het zag er best ranzig uit. Vandaar.
Op de hele film 1 & 2?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als ik me weer eens aftrek op Flodder 1 & 2
Best nog moeilijk om hutspot goed te krijgen hoor, daarbij klapstuk kun je niet eens meer bij de Appie krijgen. Wat is hutspot nu zonder klapstuk?quote:
O, in Amerika?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Nee alleen op die oer-hollandse stukjes met tieten erin natuurlijk.
www.clubrembrandt.com . Het bewijs van de superioriteit van de Westerse beschaving.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
Aangeschoten De Rembrandt verlaat? Een kroeg? Zuviel gezoffen???
Ga eens naar een goede slager voor klapstuk, die hebben dat nog wel op voorraad, hoor!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Best nog moeilijk om hutspot goed te krijgen hoor, daarbij klapstuk kun je niet eens meer bij de Appie krijgen. Wat is hutspot nu zonder klapstuk?
Alleen op 31 december.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ga eens naar een goede slager voor klapstuk, die hebben dat nog wel op voorraad, hoor!![]()
I see what you mean:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
www.clubrembrandt.com . Het bewijs van de superioriteit van de Westerse beschaving.
Wij gaan alleen nog naar de Appie, Wildersgevoel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ga eens naar een goede slager voor klapstuk, die hebben dat nog wel op voorraad, hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |