He, cool manquote:Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, in de reacties inderdaad. Stom van me.
Eh, ja! Morgen mag ik het doen!!![]()
![]()
![]()
Zou leuk zijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Inderdaad erg gaaf!
En de Fokkers gaan je er wel doorheen slepen (als je onze requests draait)
Meet the Fokkersquote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Inderdaad erg gaaf!
En de Fokkers gaan je er wel doorheen slepen (als je onze requests draait)
Verbieden vind ik ook wat overdreven, maar wmb mogen spaarlampen best gepromoot worden... Het scheelt natuurlijk behoorlijk qua verbruik...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Gloeilampen verbieden... Wat een ON-ZIN!![]()
(zat net in de headlines)
nogal betuttelend idd. Gooi gewoon een energieheffing op gloeilampen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Gloeilampen verbieden... Wat een ON-ZIN!![]()
(zat net in de headlines)
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef MutZ het volgende:
Weet je wat wel verboden moet worden? Die centraal beheer achmea reclames...
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef MutZ het volgende:
Weet je wat wel verboden moet worden? Die centraal beheer achmea reclames...
quote:
heyyy hans! en domienquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.![]()
Hoi biggetje!
Daar heb ik om moeten lachen de eerste keerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.![]()
Hoi biggetje!
quote:
Ik vind die van Bizner en Beertender inderdaad een stuk erger dan die van Centraal Beheer...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi biggetje!
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
De camera-clown zit er vandaag ook weer bij lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |