Mwa, erotisch.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik heb het ook meegemaakt op verschillende momenten in mijn leven. wel iets minder erotisch dan jij het voelt.
Goed, even to the point. Jij hebt geen minderwaardige gevoelens gehad ten opzichte van (bijzondere) anderen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef Houtspeer het volgende:
Kon je hem niet gewoon Henk noemen ipv X?
Misschien ben je heel lief?
Zoveel levenservaring heb ik nog niet, maar ik voel me altijd gelijk of zelfs hoger dan meeste mensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:01 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Goed, even to the point. Jij hebt geen minderwaardige gevoelens gehad ten opzichte van (bijzondere) anderen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:03 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Zoveel levenservaring heb ik nog niet, maar ik voel me altijd gelijk of zelfs hoger dan meeste mensen.
er zullen altijd mensen zijn die je leermeester/meesteres zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:00 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Mwa, erotisch.
Welke type mensen waren het dan bij jou?En houdt het dan op als je alles diep begin te rationaliseren? Of... ?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef BlackRhino het volgende:
Hij schijt uit hetzelfde gat als jij hoor. Het is ook maar een mens, niet of 1 of andere god
Blijkbaar zijn er wel andere terreinen waarop ik zijn meerdere ben, anders zou er geen wederzijds contact bestaan, lijkt me. En goed, ik besef dat ik 'de dingen' moet relativeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:10 schreef thaleia het volgende:
Er is meer in het leven dan "ontplooid" zijn. Je ziet hem alleen maar als je absolute meerdere en voelt je inferieur omdat jij kennelijk nogal erg veel en nogal erg eenzijdig waarde hecht aan die ontplooiiing, terwijl er wellicht andere terreinen zijn waarop jij veruit zijn meerdere bent. Dat jij aan die laatste terreinen zelf geen waarde hecht is jouw keuze.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zullen altijd mensen zijn die je leermeester/meesteres zijn.
zorg dat je ze beloont door niet eeuwig de leerling te blijven
(nietzsche)
dat vet gedrukte... kom op. je doet je voor als intelligente kakmadam ten opzichte van een bouwvakker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:13 schreef boekenworm het volgende:
Hmmm... ik heb dat heel erg met mijn vriend. Op zich heb ik meer levenservaring en, ben ik hoger opgeleid en heb ik een grotere woordenschat, desondanks voel ik me "minder" dan hem hij is. Hij staat gewoon heel verstandig en positief in het leven, is spiritueel erg ontwikkeld, en tja hij is gewoon heel erg in balans (niet echt uitlegbaar). Het is iemand waar ik zeker heel erg tegen op kijk en iemand waar ik heel veel van houdt (hij is gewoon te goed voor mij en ik hoop dat hij dat nooit gaat beseffen). Anderzijds merk ik ook aan hem dat hij tegen mij opkijkt (iets dat ik heel vreemd vind, maar goed). Ik denk dat het ook wel bij een goede relatie hoord misschien. Of wij tweeën zijn zo raar.
Ze maakt meer grammar no no's dan ik doe, dus ik denk dat het met dat intelligente wel mee valt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vet gedrukte... kom op. je doet je voor als intelligente kakmadam ten opzichte van een bouwvakker.
get a grip, dan begrijp je ook mijn vetgedrukte stukje uit je tekst.
wat een open deur als je alleen al kijkt naar wat ik van haar post maakte.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze maakt meer grammar no no's dan ik doe, dus ik denk dat het met dat intelligente wel mee valt.
*oops*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |