Ik zat op Youtube wat videos te kijken van andere (Amerikaanse) soaps. Het is opvallend hoe ook deze soaps in kwaliteit zijn gedaald in de loop van de jaren.
Ik merk toch op dat ik persoonlijk als favoriete verhaallijn een epische strijd zie tussen twee of meerdere grootmachten om de controle over een bedrijf of dergelijke. Hiervoor komt Ludo natuurlijk als eerste in aanmerking. Nu nog een goede tegenspeler. Ik doel hier overigens niet op weer een 'laten we Ludo alles afpakken'-lijntje, maar een strijd om Sanders Inc. en allerlei rechtsvormen en -gevechten die ervoor zorgen dat Ludo moet vechten om zijn bedrijf of zo. Dat zou weer mooi zijn om zoiets te zien.
(Goeie voorbeelden - te vinden op youtube - zijn de strijd tussen Victor Newman en Jack Abbott (Young & The Restless) uit 1999 om de controle van Victor's bedrijf of Stephanie Forrester die opeens de 100% eigenaar van Forrester Creations blijkt te zijn en nu een gevecht aangaat met haar ex-man. Epische momenten zijn dat.)
Zoiets kan GTST ook wel weer gebruiken in plaats van puberende verliefdheden, vreemdgaan en elk jaar een soortgelijke cliffhanger.
Zo, dat heb ik gezegd, haha.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"