Vooral zichzelf volgens mij...quote:
Je zou er anders bijna homofoob van worden...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Brian zal wel blij zijn met Eric zo voor zich. Hij weet dat hij er niets van kan zeggen zonder weer meteen de homofoob te worden genoemd.
Toch wou brianaal eerst een testrit doen bij het vrouwelijk geslacht.. Nu kan hij wel over op de mannetjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:03 schreef KimiK het volgende:
Erictrash is Brianaal aan het bewerkstelligen![]()
Ja tis vrijdagavond, rellen doen ze door de weekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:07 schreef SiRojK het volgende:
Het is hier net een snelkookpan.. Het is zo saai!
Gaan wij hier toch los.. RELLUH,, LOOOSGEHN!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis vrijdagavond, rellen doen ze door de week![]()
Al zijn vriendquote:
ja ..als ik er voor ga zitten gebeurd er nooit ietsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis vrijdagavond, rellen doen ze door de week![]()
Cola lightquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gaan wij hier toch los.. RELLUH,, LOOOSGEHN!![]()
Ik denk niet dat ik dat afwachtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef Judah het volgende:
[..]
Vooral zichzelf volgens mij...
Dat wordt zo vijf tegen Eric Jr. op de wc...
ja neem een borrel anders wordt het nooit rellenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahhaa.. Normaal gesproken wel, ik lijk wel een beetje op Jaap![]()
Ga er niet voor zitten dan!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ..als ik er voor ga zitten gebeurd er nooit iets![]()
Ik rel 10 keer beter op Colahhhh Lighthhhhh...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja neem een borrel anders wordt het nooit rellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |