Poeh nee. Heb niets tegen het huidskleurtje - vind het persoonlijk gewoon minder mooi, maar goed - maar haar billen slaat gewoon alles. Dat is gewoon een uitgezakte bende volgepompt met pindasoep. Nee, ik wil een lief, klein, zacht, rond billensetje.quote:
Nog een nachtje slapenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:49 schreef kissa het volgende:
Ik schakel net de streams in en zie dat Natrasha er nog is
Tartquote:
okeeee dan ...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Judah het volgende:
[..]
Poeh nee. Heb niets tegen het huidskleurtje - vind het persoonlijk gewoon minder mooi, maar goed - maar haar billen slaat gewoon alles. Dat is gewoon een uitgezakte bende volgepompt met pindasoep. Nee, ik wil een lief, klein, zacht, rond billensetje.
That's all :![]()
Dat jij naar dat gedrocht kan kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef milk-shake het volgende:
eric is een soort stripper of zo ...hij wordt langzaam aan weer eric....de laarzen, ketting zijn al verdwenen
Viel mij ook op...treurig...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
Eric kijkt trouwens heel ongelukkig!
Dat hebben narcisten wel vakerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef Kinga het volgende:
Eric vindt zichzelf overduidelijk wel heel geil.
Ik kan wel wat regelen hoor...dat weet jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook weer gruwelijk saai de laatste paar dagen.
te...... dingesen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij is de bliksem ingeslagen bij Eric, wat staat die daar gefrustreerd te... Ja, wat is het eigenlijk?
inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef milk-shake het volgende:
eric is een soort stripper of zo ...hij wordt langzaam aan weer eric....de laarzen, ketting zijn al verdwenen
Let's do it!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat regelen hoor...dat weet je![]()
Nou ben blijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:55 schreef SiRojK het volgende:
YES, de transformatie is voltooid!!!
Je vindt het echt gadver?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:55 schreef Judah het volgende:
Argh, Eric, niet doen!
Niet doen, alsjeblieft... ik zie in eens een halfvolle roze boxershort in beeld, met halfbehaarde benen die een houterig dansje moeten uitvoeren. Gadver.
Jawel ben cynishquote:
Hij ligt de hele dag al te slapenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Is Huub gek geworden,hij gaat toch niet naar bed.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef FuTilE het volgende:
En weer zo'n magnifieke overgang van DJ Brainless. Back to the drawing board, Brian!
[afbeelding]
Ja, mag ik? Heb niets tegen homo's, maar wel tegen dergelijk gedrag zoals Eric zich aanmeet. Zo'n vieze quasi-geile grijns in z'n overdadig met make-up versierde gelaat en dan dat handjegewapper...quote:
Weet je wie eng is als die met een vrouw naar bed gaat!>>HUUBJE> of hij doet het voor het spel of hij doet het om zijn kwakje kwijt te kunnen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:23 schreef Villalux het volgende:
ik vindt die Brainless een beetje eng zo..of ligt dat aan mij?
.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef FuTilE het volgende:
En weer zo'n magnifieke overgang van DJ Brainless. Back to the drawing board, Brian!
[afbeelding]
iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:00 schreef Flabberguest het volgende:
Als Eric slim is gaat die alvast naast Amanda liggen en Huub dan ff in Jaap zijn oude bed. Kan die gore rat niet konijnen dalijk ghehehehe en gaat die hopelijk weer flippen
ja ...dat zou leuk zijn.............quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:02 schreef robert2006 het volgende:
zou eric nou brian willen versieren
Bla..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:01 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Weet je wie eng is als die met een vrouw naar bed gaat!>>HUUBJE> of hij doet het voor het spel of hij doet het om zijn kwakje kwijt te kunnen!Ik ben geen fan van brain maar ook zeker niet van huub!
En zijn tietjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:00 schreef Judah het volgende:
[..]
Ja, mag ik? Heb niets tegen homo's, maar wel tegen dergelijk gedrag zoals Eric zich aanmeet. Zo'n vieze quasi-geile grijns in z'n overdadig met make-up versierde gelaat en dan dat handjegewapper...
Hij heeft wel een levendige fantasie, in dat geval. Op het moment wordt het voor hem nog moeilijk een dode eekhoorn te versieren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:02 schreef robert2006 het volgende:
zou eric nou brian willen versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |