Poeh nee. Heb niets tegen het huidskleurtje - vind het persoonlijk gewoon minder mooi, maar goed - maar haar billen slaat gewoon alles. Dat is gewoon een uitgezakte bende volgepompt met pindasoep. Nee, ik wil een lief, klein, zacht, rond billensetje.quote:
Nog een nachtje slapenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:49 schreef kissa het volgende:
Ik schakel net de streams in en zie dat Natrasha er nog is
Tartquote:
okeeee dan ...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Judah het volgende:
[..]
Poeh nee. Heb niets tegen het huidskleurtje - vind het persoonlijk gewoon minder mooi, maar goed - maar haar billen slaat gewoon alles. Dat is gewoon een uitgezakte bende volgepompt met pindasoep. Nee, ik wil een lief, klein, zacht, rond billensetje.
That's all :![]()
Dat jij naar dat gedrocht kan kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef milk-shake het volgende:
eric is een soort stripper of zo ...hij wordt langzaam aan weer eric....de laarzen, ketting zijn al verdwenen
Viel mij ook op...treurig...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
Eric kijkt trouwens heel ongelukkig!
Dat hebben narcisten wel vakerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef Kinga het volgende:
Eric vindt zichzelf overduidelijk wel heel geil.
Ik kan wel wat regelen hoor...dat weet jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook weer gruwelijk saai de laatste paar dagen.
te...... dingesen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij is de bliksem ingeslagen bij Eric, wat staat die daar gefrustreerd te... Ja, wat is het eigenlijk?
inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef milk-shake het volgende:
eric is een soort stripper of zo ...hij wordt langzaam aan weer eric....de laarzen, ketting zijn al verdwenen
Let's do it!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat regelen hoor...dat weet je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |