en dan zeg je niks?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:29 schreef _Supreme het volgende:
[..]
(ik zag je trouwens op de after van ASOT in de 013)
oh die! lekker toch...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
Het was die jongen in die donkergroene regenjas en gleufhoed die constant naar je keek! Vind je het gek dat ie niets zegt...
Supervette plaat idd!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als "Slipping Away" @ EOL wordt gedraaid dan kan ik vredig sterven...
Underground, where it belongs: wat een gelul zeg. Het is toch juist het doel van muziek dat zoveel mogelijk mensen het horen? Die Menno is zeker bang dat z'n kleine zusje (mocht hij die hebben) naar dezelfde muziek als hem gaat luisteren. "En dan is het niet meer stoer", denkt dhr. de Jong vast.quote:16. What do you think about the trance scene these days?
Menno: For me, it’s perfect right now. Trance has gone underground, where it belongs
Underground is toch in tochtige kraakpanden, bouwvallige poppodia en dergelijke met een handjevol puristen die vinden dat zij wel smaak hebben? Underground is toch niet met 20.000 man in een groot beurscomplex?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Bweh.... Menno in een interview op TA:
[..]
Underground, where it belongs: wat een gelul zeg. Het is toch juist het doel van muziek dat zoveel mogelijk mensen het horen? Die Menno is zeker bang dat z'n kleine zusje (mocht hij die hebben) naar dezelfde muziek als hem gaat luisteren. "En dan is het niet meer stoer", denkt dhr. de Jong vast.
Ik word echt zo naar van mensen die constant bezig zijn met het feit of iets al dan niet commercieel of underground is. Dubstep en clowncore; dás pas underground. Misschien moet Intuition daar maar iets mee doen.
Tja, aan de andere kant maak ook jij je blijkbaar druk over wat iemand anders daarvan vindt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Bweh.... Menno in een interview op TA:
[..]
Underground, where it belongs: wat een gelul zeg. Het is toch juist het doel van muziek dat zoveel mogelijk mensen het horen? Die Menno is zeker bang dat z'n kleine zusje (mocht hij die hebben) naar dezelfde muziek als hem gaat luisteren. "En dan is het niet meer stoer", denkt dhr. de Jong vast.
Ik word echt zo naar van mensen die constant bezig zijn met het feit of iets al dan niet commercieel of underground is. Dubstep en clowncore; dás pas underground. Misschien moet Intuition daar maar iets mee doen.
wtfquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef m-kay het volgende:
Clowncore!!
http://www.youtube.com/watch?v=K0YKmG14RiA
Ha sterkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:33 schreef Stupide het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant maak ook jij je blijkbaar druk over wat iemand anders daarvan vindt.![]()
Daarom heb ik ook graag mijn mening gegeven hier.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ha sterk. Daar is een forum voor, geloof ik. Meningen geven enzeau. Als iemand iets zegt waar een ander al dan niet me eens is: dan reageert hij of zij erop.
Doe het gelijk in het engels, en plemp het op het About-Dance blog!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef hp22 het volgende:
*Meldt vanuit zweden, wat een vet feest gister zeg, de sfeer was beter dan op een gemiddeld Intuition feest! Maandag uiteraard weer uitgebreid verslag
lekkkerrrrrr!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:16 schreef m-kay het volgende:
Heej DA, je hemelvaartsdagnummertje is uit....
http://releases.mp3-tunes(...)x-Promo_CDS-2007-TGX
Beetje gelul.... Vreemd ook dat hij dit soort uitspraken doet aangezien de beste man extreem VEEL en vooral DIKKE gigs heeft. Ik sprak hem hier toevallig eergister ofzo over (die gigs dan).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Underground, where it belongs: wat een gelul zeg.
Kerel, je geeft een mening over het hebben van een mening ... Allemaal heel erg tof van je maar dat is de essentie van het verhaal niet echt. Als MMX iets wil bespreken en het boeit je totaal niet, prima maar loop dan niet de onverschillige user uit te hangen maar reageer niet. Het is vrij normaal om discussies aan je neus voorbij te laten gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:46 schreef Stupide het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook graag mijn mening gegeven hier.
Wat heb je in de planning?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef m-kay het volgende:
Ik ga om 21.30 eens lekker wat platen mixen!.
U kunt meeluisteren op http://argus.clanhost.nl:8000/
Klein beetje minimal/elektro, veel progressive, beetje house, beetje trance.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef m-kay het volgende:
*in the mix!* http://argus.clanhost.nl:8000/
01. Eyerer & Chopstick - Haunting (Gui Boratto remix)
02. Udaye Rana & James Hardcourt - Wired (Mashtronic remix)
03.
Natuurlijk de eerste helft weer gemist. Nou ja, tradities moet je er in houden dan maar.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef m-kay het volgende:
*in the mix!* http://argus.clanhost.nl:8000/
01. Eyerer & Chopstick - Haunting (Gui Boratto remix)
02. Udaye Rana & James Hardcourt - Wired (Mashtronic remix)
03. Fine Taste - More grey than blue
04. The Doppler Effect - Beauty hides in the deep
05. Cerf & Mitiska and Jaren - Light the skies (Retrobyte remix)
06. Booty Luv - Shine (Hoxton Whores remix)
07. Axwell, Angello, Ingrosso & Laidback Luke - Get dumb
08. Jani Bravo - Something in this audio
09. Mickey Slim - Jump around (Mickey Slim remix)
10. Sidney Samson - Hook it!
11. Lange vs Gareth Emery - Another you another me (Terranova vs Austin Leeds mix)
12.
Hij luisterde wel mee, samen met ome Peter.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Goeie tracklist m-kay! Jammer dat ik het moest missen...
... is ome hans al thuis
Deze blijft ook lekker.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef m-kay het volgende:
32. DJ Governor pres. Orion - Gobstice
NIEUWE LANGE ?!?!?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef Black-Hole het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Lange - Angel Falls (Lange's Firewall Remix)?
Vind het echt een heerlijke plaatTrance zoals trance moet zijn.
veel plezier, tis nog niet echt druk zo te zien op http://www.webcam.exception.nl/quote:Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef Prosac het volgende:
vanmiddag ff naar de Grote Markt in Groningen, lekker chillen, dansen, biertje drinken.
Sensation.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:07 schreef Prosac het volgende:
bij welk feest staat het wel vanaf minuut 1 vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |