helemaal niet!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Volgens mij ging het ook meer om de looks dan de muziek![]()
11 tot 17 graden met de ganze dag regen en onweerquote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik heb de set niet gehoord, maar ik kan beamen dat de laatste ESOT nog steeds lekker klinkt na al die maanden![]()
Gaan er trouwens nog mensen naar Breda zondag? Lekkere line-up voor een gratis feestje![]()
DanceTour Breda:
MC: Villain
13:00 - 14:30: Bart Claessen
15:00 - 16:30: Judge Jules
16:30 - 18:30: Marco V
18:30 - 20:00: Benjamin Bates
20:00 - 22:00: Ferry Corsten
Daantje en ElSandro sittin' in a tree...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef DreamAway het volgende:
[..]
helemaal niet!![]()
dat was gewoon een fijne bijkomstigheid.
nooit nooit nooit meer zoiets zeggen ajb, ik word er niet vrolijk van.![]()
Ja hoor, goedgekeurd!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef Tomaz het volgende:
Wow, ik heb m'n favoriete zomerplaat van 2007 ontdekt: justice vs simian - D.A.N.C.E. !
De vorige was al goed, maar men wat een hit is dit ook zeg!!
teachin' me how to spin so I can fuckin' beat you all laterrrrrquote:Op maandag 21 mei 2007 22:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Daantje en ElSandro sittin' in a tree...
Touchéquote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef Black-Hole het volgende:
Volgens mij ging het ook meer om de looks dan de muziek![]()
Welke klemtoon?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef DreamAway het volgende:
[..]
teachin' me how to spin so I can fuckin' beat you all laterrrrr![]()
nee serieus, ik wil nu wel eens serieus worden genomen (en waag het niet die klemtoon anders neer te leggen)
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef hp22 het volgende:
[..]
Dank u, binnenkort maar eens een nieuwe opnemen dan
Die reclame virals worden steeds creatiever. Ze zetten nu ook users als swop in!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:55 schreef swopfile het volgende:
Ter gelegenheid van het 15 jarig bestaan van Bonzai deze maand released het label een aantal 'bonzai classics' packs.
De perfecte gelegenheid om je muziekcollectie uit te breiden met een essentieel stuk historie!
Leuke site, had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef m-kay het volgende:
Ja Markzman_X, zo is het maar net. Surf maar snel naar http://releases.mp3-tunes.nl en ontvang ook die koelkast bij je eerste bestelling! Nu tijdelijk extragratis!
Played by Swaami at Ik wil naar House!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:58 schreef m-kay het volgende:
06. Junior Jack - See You Dancin' (Pias)
Leuke deun trouwens! Summertime!.
Het regent hierquote:
Swaami is cool! Die Beatbox was ook wel aardig trouwensquote:
ik zag dat Beatbox binnenkort in Club silly Symphonies in Den Haag draait!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef jackson het volgende:
Swaami is cool! Die Beatbox was ook wel aardig trouwens
vet veel bekende (hitjes) platen, niet echt origineel, maar ook zeker niet slechtquote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Met Justin!!!![]()
ben benieuwd! En leuk, de Blue Man Group...
De rest kon me dan weer geen ene ruk schelen![]()
Eindelijk de TL van ElSandro's set:
[..]
ik ben blij met deze jongen!
ja dat zijn de positiva releases, zijn allemaal represses, ik heb het origineelquote:Op maandag 21 mei 2007 15:21 schreef Stupide het volgende:
Dat valt wel mee, zo zeldzaam is 'ie ook niet:
http://www.discogs.com/sell/list?release_id=4380
maar hij gebruikt net de wat 'andere' remixen en trust me, als je erbij was geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
vet veel bekende (hitjes) platen, niet echt origineel, maar ook zeker niet slecht![]()
Vorig jaar was er ook regen (veel regen!) tijdens Dance Tour in Goes, maar er werden poncho's uitgedeeld en het feest was er echt niet minder om!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
11 tot 17 graden met de ganze dag regen en onweer.
Nog niet, maar Mike kennende kan het niet anders dan een erg goede remix zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef sammeh het volgende:
Heeft iemand de elevation remix van greasepaint al gehoord? ik zag 'm vandaag toevallig op 4djsonly staan en nu ben ik toch wel nieuwsgierig!
Zeer matige plaat...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef AntiOxidant het volgende:
Ik lees net op de site van Armin van Buuren dat 'Rush Hour' het officiele anthem wordt van EK voetbal onder 21 jaar.
Het is in ieder geval wel een lekker nummer![]()
Toevallig was daar vannacht een spammer van op het forum.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef Black-Hole het volgende:
Zit nu de Anjunabeats Vol 5 te luisteren maar die valt best tegen eigenlijk. De vorige delen waren toch wel een stukje beter.
Die 'wedstrijd' loopt al een tijdje, best wel leuke prijzen iig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Toevallig was daar vannacht een spammer van op het forum.
Anjuna beats concours
Voor de geinteresseerden heb ik de post laten staan. Jullie hebben natuurlijk de vrijheid om er zelf een topic over te beginnen.
quote:Dj Armin speelt met kerkklokken Martinitoren
GRONINGEN - Dj Armin van Buuren geeft op tweede pinksterdag een uniek concert op de Grote Markt in Groningen. Tijdens zijn optreden op het gratis dancefeest armada@groningen gaat hij een van zijn hits spelen met de klokkenluiders van de Martinitoren.
Dat heeft zijn management Armada Events woensdag bekendgemaakt.
Het oude stadhuis op de Groningse Grote Markt vormt vanaf drie uur maandagmiddag het podium voor diverse deejays. Rond half acht spelen de klokkenluiders van de Martinitoren een nummer van Armin van Buuren, waarna de artiest gaat mixen op het geluid van de kerkklokken.
Armin van Buuren werd in 2006 gekozen tot de op een na beste dj ter wereld.
Bron
ja tis echt ontzettend gaaf dit, zo jammer dat ik het moet missen!quote:
ik vind hem niet matig, maar ben em wel al zat nu. Bij AO 2 werkte ie voor mij ook niet echt als plaat waarmee ie achter het 'gordijn' vandaan kwam.quote:
Ik zit waarschijnlijk met familieverplichtingen die dag, hoop dat het op tijd is afgelopen zodat ik nog even hier naar toe kan. Het is echt op kruipafstand voor mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja tis echt ontzettend gaaf dit, zo jammer dat ik het moet missen!
Behoorlijk ja! Elke trance producer is wel instaat een plaatje van dat caliber te maken dunkt mijquote:
Gefeli!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:06 schreef DreamAway het volgende:
heuj!! mn nederlandse report van asot 300 is opgenomen in http://www.tw-m.nl/verslagen
en hierbij deel ik u mede van het heugdelijk feit dat ik dit voortaan mag gaan doen!![]()
zie de openingsregel, hemelvaartsdag hehquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef faqw35346734sed het volgende:
[..]
Gefeli!
*checkt*
ASOT 300 verslag: "We zagen dat het goed was?" ??![]()
en 20 minuten later de zalige ID-ID die ElSandro in 013 draaide!quote:
Dat is hem zekerquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:12 schreef DreamAway het volgende:
gaan geruchten dat t Dash Berlin - Till The Sky Falls Down is...
idd! de Dub remixquote:
Goddelijke plaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
en 20 minuten later de zalige ID-ID die ElSandro in 013 draaide!![]()
![]()
Die gaan ze pre-release weer helemaal kapot draaien natuurlijk....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:12 schreef DreamAway het volgende:
Bah, doet me gelijk weer denken aan een van die Oceanlab platen. Keihard hameren, iedereen luistert de setrip...komt ie uit...is iedereen die plaat al zat. Zonder inderdaad...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Die gaan ze pre-release weer helemaal kapot draaien natuurlijk....
Dan issie uit en dan wil je hem zelf eigenlijk niet meer draaien, kan zo zonde zijn
en dan zeg je niks?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:29 schreef _Supreme het volgende:
[..]
(ik zag je trouwens op de after van ASOT in de 013)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |