en als je word aangereden door een blikje met de naam BMW dan krijg je pluspunten?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yups....
Als ik aangereden wordt door een Opel, dan krijg in een straf van de verzekering..
't Is inderdaad maar net wat je gewend bent... Ik heb me in het het verleden ooit als eens verbaasd dat het rijtjeshuis met één verdieping dat ik ooit had, op dezelfde waarde werd getaxeerd als de twee onder één kap woning, inclusief garage en lap grond van een collega.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat wij de vraag prijs aan de stevige kant vinden......
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef prupke het volgende:
[..]
en als je word aangereden door een blikje met de naam BMW dan krijg je pluspunten?
* prupke maar niet verder doorgaat over autotjes en blikken met wielen... en maar iets nuttigs gaat doenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je wil toch niet dood gevonden worden in een opel![]()
![]()
Zolang het een minimaal 10 jaar oude Combo is. Euh niksquote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef prupke het volgende:
is er iets mis met een opel?
Ik wil nergens dood gevonden worden........quote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je wil toch niet dood gevonden worden in een opel![]()
![]()
Als ik al ergens dood gevonden moet worden heb ik wel een paar voorkeuren hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik wil nergens dood gevonden worden........
ik wel eigenlijk ... anders ga ik rotten en stinken enz ..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik wil nergens dood gevonden worden........
Een 500mm Lquote:
Ja idd. Het is natuur en dierenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:34 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee wil gaan doen
Jah, hoe kun jequote:
nog meer tips over dierentuinen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:46 schreef ..zapper het volgende:
Emmen is dan ook tof, en na hun verhuizing wordt het vast nog veel toffer.
Goeiemorgen.
Mja, ik werd wakker, reed naar mijn werk, logde in, startte FF op en ineens was ik er!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:10 schreef Ynske het volgende:
Jah, hoe kun je
P, begin jij wel eens erg rustig en relaxed met een systeem wat draait als een zonnetje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhAlweer 1,5 uur aan het stressen en collega's irriteren hier
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:30 schreef freud het volgende:
P, begin jij wel eens erg rustig en relaxed met een systeem wat draait als een zonnetje?
Hier alweer een halve dag eropzittenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hoorHet draait als een zonnetje, performance is boven verwachting...... maar dat zou zomaar kunnen komen omdat er inmiddels een groep gebruikers is die een bepaalde update niet gehad heeft en dus niet in kan loggen
Ik ga nu wel eerst een bak thee halenDe eerste voor vandaag
Amersfoort en Rhenen moeten te doen zijn lijkt mequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier alweer een halve dag eropzitten
Ik vroeger denken dat Utrecht centraal ligt... blijkt t nog niet rendabel te zijn om als ik om 2 uur klaar ben met werken naar bv een of andere dierentuin te gaan.
Dus het 1,5 uur stressen was om hypothetische situaties? Ik draai het vaak op. Ik heb hypothetische stress om reële situaties.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hoorHet draait als een zonnetje, performance is boven verwachting...... maar dat zou zomaar kunnen komen omdat er inmiddels een groep gebruikers is die een bepaalde update niet gehad heeft en dus niet in kan loggen
Ik ga nu wel eerst een bak thee halenDe eerste voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |