Plasgootje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen .....
[afbeelding]
Maar wel een objectief beeld over het geloofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, al heeft hij dit verhaaltje volgens mij al vele malen verteld.
Het is nu ook geen discussie meer, maar een monoloog.
Sterker nog, ik ben het met hem eens!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat hij er net allemaal uit gooide kun je ook met geen mogelijkheid dom noemen, wees eerlijk.
Ik schaar mij nu ook onder de rest.......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
De rest snapt er al 10 minuten geen barst meer van.![]()
Waarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Melissa, mensen kunnen ook zelf denken en hoeven niet alleen maar klakkeloos te blijven denken wat er in hun jeugd verteld is.
Me glas is al een tijdje leeg Melissaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Amanda wou ook wat zeggen.
quote:
Ik vroeg me net af waar hij uithing. Ik ga even zijn stats opwaarderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Log van Japio net gelezen.
Hij heeft de oorlog verklaard aan Brian.
In Iran zijn geslachtsveranderingen buitengewoon booming.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
Syliva Lieke vindt dat mensen vooral hun eigen hart moeten volgen.
Lijkt me in Iran en Egypte op seksueel gebied iig geen aanrader.
En wat seks met kinderen en/ of dieren betreft ook al niet.
Maar daar is Lieke het vast mee eens.
Eigenlijk niet, want ik ben veelstel blij met de Talitha die ik in mijn verziekte verbeelding heb laten ontstaan.quote:
Hij is echt gaaf deze log.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af waar hij uithing. Ik ga even zijn stats opwaarderen.
Zeg 'K hou ervanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef Borga het volgende:
wat een geouwehoer
Kan ik me voorstellen, man-zijn heeft daar zo zijn voordelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
In Iran zijn geslachtsveranderingen buitengewoon booming.![]()
't lijkt wel een verjaardagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef Borga het volgende:
wat een geouwehoer
Wil je het niveau weer een flink stuk naar beneden halen ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
Wilde net zeggen dat ik Jaap mis...
Waren de meeste ze maar zo, dan is het nog leukquote:
Zitten ze nu op jouw nivo'tje Scan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je het niveau weer een flink stuk naar beneden halen ofzo?
Welk niveau.....Jaap maakte net TV door van de ene pc naar de andere te lopen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je het niveau weer een flink stuk naar beneden halen ofzo?
Klopt, Getl0st is jarig, feeest.quote:
Wanneer ben je jarig..dan regelen we met FOKkers even een touringcar..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Waren de meeste ze maar zo, dan is het nog leuk![]()
Wow, wat een conditie...van alleen er naar kijken word ik al moe...deloos..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welk niveau.....Jaap maakte net TV door van de ene pc naar de andere te lopen..![]()
Ze komt echt hartstikke dom over maar eigenlijk is ze heel slim. Ze lult gewoon haar tijd vol zonder haar handjes te laten wapperen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
Melisa wil ook graag interessant overkomen![]()
Ik hou wel van dit soort discussies ja. Mag ook wel een keer als tegenhanger.quote:
Zo'n grote mond op zijn weblog en nu helemaal NIETS erover zeggen zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]Brian zit ook zeer geintereseerd te luisteren.
En die lullige grap van Brian zou op zijn site staan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaaps woorden moeten gelezen worden (vind ik):
bron:
http://www.kingjaap.nl/item/184
Lig in een deuk om die kop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit naar Eric te luisteren en denkt: "What the fuck????"
Welke truckjes? Ik hoor alleen maar argumenten...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, discussieren is ook de ander ruimte geven om hun mening te geven, zonder ze verbaal met de grond gelijk te maken omdat je die truckjes toevallig beheerst.
Oké, ik dacht dat je me hier niet wilde zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want ik ben veelstel blij met de Talitha die ik in mijn verziekte verbeelding heb laten ontstaan.
De lat ligt hoog, my dear!![]()
en dat heb je alleen aan jezelf te wijten![]()
Het in hoog tempo argumenten lanceren, en er woorden bij gebruiken waarvan hij weet dat sommige andere ze niet begrijpen, zodat hij die alvast buiten spel zet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Welke truckjes? Ik hoor alleen maar argumenten...![]()
quote:
Precies ja. Hier dacht Jaap echt "What the fuck???" "Dquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
Jaap houdt zich flink als Natrasha zegt dat ze de villa weer gaat verlaten. Je ziet dat hij het moeilijk vindt maar hij houdt zich zoals altijd groot!
[afbeelding]
Goed zo, Jaap!
Slimme en goed opgeleide mensen moeten altijd op hun knieen zitten?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het in hoog tempo argumenten lanceren, en er woorden bij gebruiken waarvan hij weet dat sommige andere ze niet begrijpen, zodat hij die alvast buiten spel zet.
Ik denk dat een monoloog van Huub hierover beter is.
Bij voorkeur nèt buiten het hek.
Wat moet hij dan? Ze als een stel kleuters toespreken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het in hoog tempo argumenten lanceren, en er woorden bij gebruiken waarvan hij weet dat sommige andere ze niet begrijpen, zodat hij die alvast buiten spel zet.
Minder praten en meer luisteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Ze als een stel kleuters toespreken?
Zoals welke woorden dan? Iedereen begrijpt ze daar dondersgoed. Anders zijn ze wel heel erg dom.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het argument dat het toneel is geloof ik ook steeds minder. Tenzij ze weer eens met elkaar gaan babbelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Eric is het weer eens niet met Huub eens. Het valt me op dat hij het eigenlijk nooit met Huub eens is. Eric hebruikt Huub echt puur als backup, want verder mag hij hem volgens mij helemaal niet.
Dan moeten ze niet zo aan zijn lippen hangen.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Is Huub Jaap z'n log aan het lezen?
Eric heeft echt mazzel dat hij iedere ruzie kan gooien op 'speltechnisch'. Datzelfde voordeel heeft Huub ten opzichte van Lieke. Hij zeikt haar regelmatig af tegen anderen en zegt dingen als dat hij nog geen seconde verliefd op haar is geweest. Als dat uitkomt (zondag bv) dan kan hij altijd nog zeggen dat die uitlatingen speltechnisch zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Het argument dat het toneel is geloof ik ook steeds minder. Tenzij ze weer eens met elkaar gaan babbelen.
Nog steeds heel das al heel wat!! Anders zijn ze nog zeven jaar lelijkquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:57 schreef F04 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Dit is zóooon lekkere video.
Ik wou net overschakelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef maril het volgende:
Gadverdame Eric, vind het vet geil als iemand over me heen kotst.
Ja, 'Al Qaida' zal in de rij staan ze een kopje kleiner te maken, deze leading opiniemakers van onze generatiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft het over zijn uitspraken over religie.
Jaap: "Dat is waarom ik er vandaan blijf. Check Pim Fortuyn, check Theo van Gogh"
Huub: "Dat is juist waarom ik dat niet doe
Dat is de grootheidswaanzin waarin Huub een klein beetje is gaan geloven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, 'Al Qaida' zal in de rij staan ze een kopje kleiner te maken, deze leading opiniemakers van onze generatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |