En die lullige grap van Brian zou op zijn site staan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaaps woorden moeten gelezen worden (vind ik):
bron:
http://www.kingjaap.nl/item/184
Lig in een deuk om die kop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit naar Eric te luisteren en denkt: "What the fuck????"
Welke truckjes? Ik hoor alleen maar argumenten...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, discussieren is ook de ander ruimte geven om hun mening te geven, zonder ze verbaal met de grond gelijk te maken omdat je die truckjes toevallig beheerst.
Oké, ik dacht dat je me hier niet wilde zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want ik ben veelstel blij met de Talitha die ik in mijn verziekte verbeelding heb laten ontstaan.
De lat ligt hoog, my dear!![]()
en dat heb je alleen aan jezelf te wijten![]()
Het in hoog tempo argumenten lanceren, en er woorden bij gebruiken waarvan hij weet dat sommige andere ze niet begrijpen, zodat hij die alvast buiten spel zet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Welke truckjes? Ik hoor alleen maar argumenten...![]()
quote:
Precies ja. Hier dacht Jaap echt "What the fuck???" "Dquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
Jaap houdt zich flink als Natrasha zegt dat ze de villa weer gaat verlaten. Je ziet dat hij het moeilijk vindt maar hij houdt zich zoals altijd groot!
[afbeelding]
Goed zo, Jaap!
Slimme en goed opgeleide mensen moeten altijd op hun knieen zitten?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het in hoog tempo argumenten lanceren, en er woorden bij gebruiken waarvan hij weet dat sommige andere ze niet begrijpen, zodat hij die alvast buiten spel zet.
Ik denk dat een monoloog van Huub hierover beter is.
Bij voorkeur nèt buiten het hek.
Wat moet hij dan? Ze als een stel kleuters toespreken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het in hoog tempo argumenten lanceren, en er woorden bij gebruiken waarvan hij weet dat sommige andere ze niet begrijpen, zodat hij die alvast buiten spel zet.
Minder praten en meer luisteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Ze als een stel kleuters toespreken?
Zoals welke woorden dan? Iedereen begrijpt ze daar dondersgoed. Anders zijn ze wel heel erg dom.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het argument dat het toneel is geloof ik ook steeds minder. Tenzij ze weer eens met elkaar gaan babbelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Eric is het weer eens niet met Huub eens. Het valt me op dat hij het eigenlijk nooit met Huub eens is. Eric hebruikt Huub echt puur als backup, want verder mag hij hem volgens mij helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |