Ja, genoeg mensen onlinequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was het nog wat online?
Moet het spel ook weer es oppakken.![]()
misschien moeten ze hun mailbox eens checkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef Rossdale het volgende:
De 360 hardware is echt prut, maar de service van MS is uitstekend.Dat mag zeker gezegd worden.
Doen ze ook, tegen de tijd dat je het niet meer verwacht heb je ineens mail.quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:19 schreef jmac het volgende:
[..]
misschien moeten ze hun mailbox eens checken![]()
Oneens, ja, ze vervangen je 360 zelf vrij snel. Maar ze wilden geen flikker doen aan de schade die m'n 360 heeft veroorzaakt. En dat kan toch echt niet imhoquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef Rossdale het volgende:
maar de service van MS is uitstekend.Dat mag zeker gezegd worden.
[360] Dark Messiah naar de 360quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
Dark Messiah naar de Xbox 360![]()
Noteer ik ook op mijn lijstje van spellen die ik nog wil gaat hard naar de 30 spellen![]()
zit nog vast in het ''centrale topic denken''quote:
ZE HEBBEN ER EEN VERKOCHT!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef devv05 het volgende:
ShadowRun
Gelukkig maar, was ff bang dat iemand zo gek was om 60 euro neer te tellen voor 9 maps en 3 gamemodesquote:
euhm.. zomaar een beetje uit nieuwsgierigheid hoor...maar HOE DE HELL KOM JE AAN FORZA2 ??!!?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef devv05 het volgende:
ShadowRun en Forza 2 in da house
Ik vermaak me wel vandaag
Daar heeft hij zo zijn connecties voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
euhm.. zomaar een beetje uit nieuwsgierigheid hoor...maar HOE DE HELL KOM JE AAN FORZA2 ??!!?!?!?!?!?!
Oh jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar heeft hij zo zijn connecties voor.
het mag toch inmiddels wel bekent zijn dat hij voor 1 of andere site review exemplaren krijgt.
Als je pech hebt komen Hellfire en Fliepke je straks ook nog pesten.quote:
Heb jij m ook Gijs?quote:
Ik denk dat Fliepke dat niet komt doen aangezien hij zelfs in PGR z'n wagen niet op de weg kan houden. Ik denk dat FOK!games opper-Xbot Kepler dan waarschijnlijker isquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:59 schreef Heintje het volgende:
Als je pech hebt komen Hellfire en Fliepke je straks ook nog pesten.
Ik dacht dat Fliepke alle grote titels voor hem zelf hield.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk dat Fliepke dat niet komt doen aangezien hij zelfs in PGR z'n wagen niet op de weg kan houden. Ik denk dat FOK!games opper-Xbot Kepler dan waarschijnlijker is.
[edit]Ik ben te sloom merk ik
nog niet, hopelijk krijg ik hem wel zsmquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb jij m ook Gijs?
Please, be the first on the internet who displays footage of his custom made car!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |