Waarom dan ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Aangezien ijsmeis een ander deel 228 dicht heeft gegooid.
Oh Nooo gaan de centrale topics weer op slotquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Aangezien ijsmeis een ander deel 228 dicht heeft gegooid.
Yes het is gewoon legaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:13 schreef mini-lellan het volgende:
Mag het weer? Centrale topics...
Ze is gewoon arrogantquote:
so truequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:48 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/13716452082.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Oh ja. Halo. Dat vond ik zo irritant bij Halo 2. Zelfs GD zat toen nog in zn schreeuw periodequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:48 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/13716452082.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
En nog steedsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja. Halo. Dat vond ik zo irritant bij Halo 2. Zelfs GD zat toen nog in zn schreeuw periode
Tot 5 juni te spelen of wat las ik erover? En om eraan te komen moet je Crackdown aanschaffen/hebben. 5 juni is ongeveer nog 2 weken....60 euro.... toch maar niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef gijsje79 het volgende:
Vind de Beta zwaar oke.
Crackdown moet ik nog es goed bekijken.
Ik vond het ronduit kut. Klote besturing en camera. De cutscenes zijn aardig gedaan maar dan houdt het ook op. Een echte movie-game dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:49 schreef CecilBDemented het volgende:
zijn er al mensen die de pirates of the carrabian demo gespeeld hebben hoe speeld ie??
10 juni.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tot 5 juni te spelen of wat las ik erover? En om eraan te komen moet je Crackdown aanschaffen/hebben. 5 juni is ongeveer nog 2 weken....60 euro.... toch maar niet.
Ik vind het einde halen van de demo zonder je te irriteren aan de game een achievement van 1000 punten waard.. wat een baggerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:49 schreef CecilBDemented het volgende:
zijn er al mensen die de pirates of the carrabian demo gespeeld hebben hoe speeld ie??
Probeer eens andere discs, ik krijg met sommige games regelmatig die melding namelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:36 schreef -CRASH- het volgende:
Is me net m'n DVD speler van 360 naar de knoppe gegaan![]()
Disc unreadable
![]()
GVD GVD GVD![]()
Alle discs zijn unreadablequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Probeer eens andere discs, ik krijg met sommige games regelmatig die melding namelijkDisc-drive werkt vooralsnog wel...
Het zal dan wel aan mijn kijkgedrag liggen, maar ik heb werkelijkwaar nog nooit een PS3 reclame op tv gezien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:38 schreef Vassili_Z het volgende:
Om terug te komen op mijn vorige post in het vorig deeltje:
ja, PS3 heeft een vloeiende PR campagne. Wekenlang (nu nog) zie je PS3 reclame op TV, zie je overal billboards en als je naar voetbal zit te kijken zie je constant playstation langs de lijn.
Dan moet je de muziekzenders in de gaten houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mijn kijkgedrag liggen, maar ik heb werkelijkwaar nog nooit een PS3 reclame op tv gezien.
xbox360 ook amper trouwens
ter illustratie, deze mankementen maken dat de Xbox360 zichzelf slechter verkoopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Alle discs zijn unreadable
De DVD is niet meer in balans (gelukkig geen beschadigde DVDs)
en toen maakte ie opeens zo'n raar geluid.![]()
Nou, dat wordt een retourtje reparatiecentrum dus voor je... Another One Bites the Dust...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Alle discs zijn unreadable
De DVD is niet meer in balans (gelukkig geen beschadigde DVDs)
en toen maakte ie opeens zo'n raar geluid.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:22 schreef Digixz het volgende:
PotC demo is kut
Gewoon spelen, die achv komen vanzelf. Is ook veel leuker op die manierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:21 schreef Simsfan88 het volgende:
Is het in Hexic HD mogelijk je stats te bekijken? Ben bezig met die "1,000,000 Total Points" en "5000 Total Combos", maar ik heb geen idee hoeveel ik er al heb![]()
Kom maar op dan, ik vond hem stiekem nog wel leuk ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het einde halen van de demo zonder je te irriteren aan de game een achievement van 1000 punten waard.. wat een bagger
Jep, ik kwam niet voorbij dat deel waar je met je geweer moest schieten.. xD Ik heb 10 minuten die hele kamer rond gewandeld, maar ik kwam er niet uit.quote:
Nee, nauwelijks.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef Black-Hole het volgende:
Wordt PGR3 nog een beetje online gespeeld? Probeerde net wat online te spelen maar het was bijzonder lastig om anderen te vinden en uberhaubt een race te starten.
Het spel is inmiddels ook anderhalf jaar oud.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef Black-Hole het volgende:
Wordt PGR3 nog een beetje online gespeeld? Probeerde net wat online te spelen maar het was bijzonder lastig om anderen te vinden en uberhaubt een race te starten.
Heb hem sinds de release maar de Forza 2 demo ging een beetje vervelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef Heintje het volgende:
Het spel is inmiddels ook anderhalf jaar oud.
Dus mocht je nog mensen vinden dan ga je denk ik hard verliezen.
Je hebt het natuurlijk te druk met al die PS3 toppersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:12 schreef Diablos79 het volgende:
Gister mijn 360 weer eens aangehad, 95 dagen niet mee gespeeld.
Tja kan er ook niks aan doen dat ik me heb vermaakt met de PS3quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk te druk met al die PS3 toppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |