ach, het is zaterdagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Het journaal opent er mee. Hij heeft zijn zin die media geile aap.
Waarom nou weer Wilders erbij halen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Zou er niet eerst onderzocht moeten worden hoe dit mogelijk geweest is?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:02 schreef BettyR het volgende:
Dus nee, een beter beveiligd dierenverblijf lijkt me geen overbodige luxe.
ja ik heb al gehoord dat ze em voortaan tong80 gaan noemenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Zeker omdat er ook kinderen in de buurt waren. Ik kan me voorstellen dat die zijn gaan gillen en rennen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:09 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me toch af waarom die ene mevrouw zo ernstig is toegetakeld. Je zou zeggen dat die aap is geschrokken of dat zij hem op de een of andere manier heeft laten schrikken of misschien proberen tegen te houden.
Hopelijk komt er duidelijkheid over. Ik blijf het een merkwaardig voorval vinden.
Kinderen gillen en rennen volgens mij altijd in attractieparkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zeker omdat er ook kinderen in de buurt waren. Ik kan me voorstellen dat die zijn gaan gillen en rennen, eigenlijk.
Wat mij meer opviel was dat filmpje van eerder, waarbij het journaal zei: 'hier speelt ... (die vrouw dus) met Bokita'.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:04 schreef maok het volgende:
Op het journaal:
In Berlijn is hij ook al 5! keer ontsnapt
De vrouw die is aangevallen is van de intensive care af, maar ze moet morgen nog wel geopereerd worden. Ze is meer dan 100 keer over haar hele lichaam gebeten.
Inderdaad, en haar man had het er over dat de gorilla al eerder in het water had gestaan en dat de oppassers hem toen terug hadden geroepen. Mischien was de gorrila wel verliefd en wilde hij naar haar toe maar schrok toen er allemaal ander mensen waren. Of ze had hem inderdaad wel gepest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat mij meer opviel was dat filmpje van eerder, waarbij het journaal zei: 'hier speelt ... (die vrouw dus) met Bokita'.
Nee, volgens mij is het allemaal niet zo toevallig.
Terwijl ze 4 keer per week naar hem ging kijken. Ondankbare aap.quote:
ach kan me best voorstellen... lees ook 84 x per week jouw Uw kwaliteits posts...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ze 4 keer per week naar hem ging kijken. Ondankbare aap.
2 keer jouw is lelijk in één zin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ach kan me best voorstellen... lees ook 84 x per week jouw kwaliteits posts...
wil jouw soms ook wel es flink bijten![]()
![]()
Hij ziet zijn vrouw als de nieuwe Ann Darrowquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:16 schreef milagro het volgende:
Ik vond de echtgenoot trouwens wel vreemd vrolijk klinken op het nieuws, het leek wel alsof het een ware belevenis was geweest, een soort van trots in zijn stem "ja jaaahaaaa, mijn vrouw`, hè, hij heeft mijn vrouw uitgekozen, hè " gliunder glunder glim
kheb t geregeld ouwe jaap stobbe mede fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |