quote:Bij de aanblik van de imposante mensaap op zeer nabije afstand raakte de medewerker in shock
De H&M heeft zijn maat echt niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
Je sluit beesten op, blijkbaar kunnen ze ontsnappen, een vrouw wordt zwaar verwond en wat is de eerste reactie van de directie: MOGELIJK IS HET DIER GEPEST....
Zorg gvd dat het beest niet kan ontsnappen
SCHandalig
Mogelijk vond ie zijn voer niet lekker, mogelijk wou ie op vakantie, mogelijk had ie een leuke aanbieding bij de H & M gezien
Hmmm, ik meen me uit Dian Fossey's boek wel iets anders te herinneren....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok![]()
meende me te herinneren dat ze wel 's vlees aten
zullen wel andere apen geweest zijn dan
mwahquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
Je sluit beesten op, blijkbaar kunnen ze ontsnappen, een vrouw wordt zwaar verwond en wat is de eerste reactie van de directie: MOGELIJK IS HET DIER GEPEST....
SCHandalig
Mogelijk vond ie zijn voer niet lekker, mogelijk wou ie op vakantie, mogelijk had ie een leuke aanbieding bij de H & M gezien
Ja, dat sowieso natuurlijk. Ik wacht nog steeds op een getuigeverslag van iemand die dát heeft zien gebeuren.quote:
Ik vind het inderdaad ook veel verontrustender dat het beest überhaupt KON ontsnappen. Gepest of niet, hij hoort gewoon op zijn eiland te blijven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
SCHandalig
Dat ze onmiddellijk met hun vinger gaan zwiepen en de bezoekers de schuld geven is inderdaad niet netjes. Neemt niet weg dat er veel te veel mensen zijn die er om vragen. Maar goed, de fout ligt natuurlijk bij de dierentuin, zij zijn de verantwoordelijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
SCHandalig
Ik vind het belachelijjk dat de directie dit direct suggereert - om het eigen straatje schoon te vegen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
mwah
sowieso, als je zo'n dier gaat pesten: eigen schuld dikke bult, lekker voor je![]()
![]()
als ze niets gedaan had dan is het spijtig natuurlijk, en idd hij had niet mogen ontsnappen mja dus?
Blijkbaar hebben ze hem onderschat. Het is een flinke sloot, er is schrikdraad etc.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook veel verontrustender dat het beest überhaupt KON ontsnappen. Gepest of niet, hij hoort gewoon op zijn eiland te blijven.
Ja, daar lijkt het wel op. Ik hoorde op het nieuws dat de dierentuin wat betreft de apenverblijven voldeed aan de europese veiligheidseisen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze hem onderschat. Het is een flinke sloot, er is schrikdraad etc.
guttegut, je hoeft er ook niet meer van te maken dan het is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijjk dat de directie dit direct suggereert - om het eigen straatje schoon te vegen.
De directie van Blijdorp is verantwoordelijk voor dit drama!!!
Ondertussen heeft onze harige vriend hetzelfde geintje uitgehaald in Duitsland, dus ze hadden het kunnen weten. Kamervragen zeg ik je!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zo zie je maar: wilde dieren blijven altijd onberekenbaar....
minimaal 3 jaar TBS en dwangverplegingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Ondertussen heeft onze harige vriend hetzelfde geintje uitgehaald in Duitsland, dus ze hadden het kunnen weten. Kamervragen zeg ik je!![]()
Och jee, daar hebben we onze relnicht met gereformeerde genen -- altijd bezig met de schuldvraag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijjk dat de directie dit direct suggereert - om het eigen straatje schoon te vegen.
De directie van Blijdorp is verantwoordelijk voor dit drama!!!
Ik weet niet of dat veel gevaarlijker is, hoor. Is toch niet zo heel lang geleden gebeurd in een grote Amerikaanse stad? Die liep echt door een winkelstraat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef Jane het volgende:
En toch... nog steeds 100x liever een gorilla dan een tijger hoor.
Als ik het goed begrepen heb heeft hij haar eerst alleen maar meegesleept (op zich al angstig genoeg natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Maar toch diverse diepe bijtwonden. Auw.
Dom wijf, je moet ook niet gaan gillen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb heeft hij haar eerst alleen maar meegesleept (op zich al angstig genoeg natuurlijk) en ging toen naast haar zitten. Toen de vrouw daarop begon te gillen, heeft hij haar gebeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |