abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:29:06 #201
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50696036
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef P8 het volgende:

[..]

Jij gaat naar hem toe, hij is onbeschoft, en jij slaat hem zodat jij niet als eerste wordt geslagen? En daarom wil jij hem pijn doen?
Je doet een " ", maar ik vind dit echt zielig. Succes later in het uitgaansleven, want dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat je bier wordt omgestoten zonder dat je er een nieuwe voor terugkrijgt.
Joh, als hij zijn excuses had aangeboden had ik er geen problemen mee gehad, maar als hij zo gaat zeiken dan mag hij van mij de pleuris krijgen.

Edit: Blijkbaar ben ik dan ook de enige die 't normaal vind om een nieuw biertje te betalen voor diegene, zal wel aan mij liggen dan.

En wat ik misschien moet vermelden is dat hij me ook begon te duwen, dus uit 'zelfverdediging' gaf ik hem inderdaad maar de eerste ram.
Mwah, ik zou wel een amandelkoekje lusten.
pi_50696740
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:29 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Joh, als hij zijn excuses had aangeboden had ik er geen problemen mee gehad, maar als hij zo gaat zeiken dan mag hij van mij de pleuris krijgen.

Edit: Blijkbaar ben ik dan ook de enige die 't normaal vind om een nieuw biertje te betalen voor diegene, zal wel aan mij liggen dan.

En wat ik misschien moet vermelden is dat hij me ook begon te duwen, dus uit 'zelfverdediging' gaf ik hem inderdaad maar de eerste ram.
ok, stel ik loop in een kroeg, ik tik iemand bier per ongeluk omver. Ik zeg sorry, maar door het lawaai hoort de ander het niet. Muntjes/geld heb ik niet meer, want ik ben een arme student. Iets later staat datzelfde kereltje tegenover me te zeiken over nieuw bier. Nou als dat kereltje er als jou uit zou zien (no offence), dan had ik je ook weggeduwd.

Ik ben ook vaak genoeg geduwd in een kroeg/disco omdat ik bijvoorbeeld de vriendin van iemand tijdens het dansen aanstootte Fuck it, ik ga niet slaan. Ik lach vriendelijk, zeg dat het niet mijn bedoeling was, en ga weer verder waar ik mee bezig was. Dat werkt 9 van de 10 keer. Die tiende keer dat het niet helpt, ga ik gewoon een biertje halen voor mezelf, en als ik terugkom zijn ze altijd al wel weg of staan ze te knokken met iemand anders.

En je bent niet de enige die het normaal vindt om een nieuw biertje te halen. Ik doe het ook (tenzij ik blut ben ), maar het hangt af van de plek waar je bent of je een nieuw biertje kan verwachten of niet. Maar als je moeilijk gaat doen als je bier wordt omgestoten, krijg je juist problemen.
Extremistisch gematigd.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:59:55 #203
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50696994
Ja dat is waar, daarom zei ik ook van te voren: Dat ik agressief kan worden als ik teveel heb gedronken, dat was dus ook 't probleem.
Aber, ik ging niet naar hem toe om te zeiken om nieuw bier, want dat maakte me niet zo veel uit, ik had genoeg geld die avond, maar ik vroeg even warom hij zo lomp deed om me bier om te smijten en niet eens even zijn excuses aan te bieden.
pi_50697096
met als doel om...?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:03:56 #205
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50697114
Ik verwijs naar 't dronken zijn.
pi_50697183
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef RiffRaff het volgende:
Ik verwijs naar 't dronken zijn.
je kan ook nadenken als je gedronken hebt. Als je dat niet meer kan door de alcohol, gaat dat meestal gepaard met het ook niet meer kunnen lopen
Extremistisch gematigd.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:08:35 #207
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_50697264
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef P8 het volgende:

[..]

*checkt fobo

Ooit een gevecht gewonnen vraag ik me af?
whehehe
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:09:23 #208
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50697293
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef P8 het volgende:

[..]

je kan ook nadenken als je gedronken hebt. Als je dat niet meer kan door de alcohol, gaat dat meestal gepaard met het ook niet meer kunnen lopen
Ja ach, ik was gewoon goed dronken maar kon nog wel lopen blijkbaar, anders kon ik ook niet naar hem toe lopen.

Ik was er ook zeker niet blij om hoor, maar ik heb hem daarna nooit meer gezien dus geen problemen mee gehad.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:37:53 #209
163087 Linkmiegel
nee dank je
pi_50729247
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:59 schreef RiffRaff het volgende:
Ja dat is waar, daarom zei ik ook van te voren: Dat ik agressief kan worden als ik teveel heb gedronken, dat was dus ook 't probleem.
Aber, ik ging niet naar hem toe om te zeiken om nieuw bier, want dat maakte me niet zo veel uit, ik had genoeg geld die avond, maar ik vroeg even warom hij zo lomp deed om me bier om te smijten en niet eens even zijn excuses aan te bieden.

(ik keek in je fobo)
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_50731741
Wat een gezellig topic
pi_50734826
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:29 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Mensen die bier biertjes noemen
(no offense)
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:31:17 #212
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_50735221
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:09 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Ja ach, ik was gewoon goed dronken maar kon nog wel lopen blijkbaar, anders kon ik ook niet naar hem toe lopen.

Ik was er ook zeker niet blij om hoor, maar ik heb hem daarna nooit meer gezien dus geen problemen mee gehad.
En, ben je al veertien geworden?
pi_50775789
1 keer, ik stond met een meisje te praten en werd geduwd omdat er zonodig iemand langs moest, toen zei ik er wat van, draaide me naar hem toe *BAM* vol op mijn hoofd. Toen liep hij snel door toen hij zag dat ik 1,96m, kut dwerg. Later kwam ik hem weer tegen en vroeg wat dat te betekenen had, ging die pauper zijn excuses aanbieden.
"Is that a rain coat? " "Yes it is!" ;; "I Can't" "I have to return some videotapes"
CN - Proud former VE member Nation of Oosterpark
  zondag 24 juni 2007 @ 16:50:04 #214
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_50790834
het heeft altijd een reden.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  zondag 24 juni 2007 @ 18:13:45 #215
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_50793179
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:09 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

1. Je bent lelijk.
2. Je kan je hier niet meer uit lullen, je bent gewoon triest.
3. Je kan niet met alcohol omgaan.
4. Je bent alternatief.
5. Je hebt dezelfde avatar, dus moet je die gaan wijzigen (van mij).

[ Bericht 18% gewijzigd door Stigma op 24-06-2007 18:42:22 ]
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_50794164
Niet in elkaar geslagen, wel keer klappen gehad.. was omdat ik met vriendin samen deed met pakje sigaretten ( ) en zij was dus een vriendin van die vriendin en zij mocht van mij geen peuk want die vriendin had al bijna dat hele pakje leeg zitten maken enzo en toen ging dat wijf met dr fiets tegen me aanrijden en shit dus ik zeg kappe en toen kreeg ik klappe (waar ik overigens niet zo veel van voelde, ik had het nodige op) van dat wijf en daar weer een vriendin van.. dat is toch best zonder reden?
x -- me Gustas tú
  maandag 25 juni 2007 @ 22:32:07 #217
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_50838680
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:46 schreef sweetMisery het volgende:
Niet in elkaar geslagen, wel keer klappen gehad.. was omdat ik met vriendin samen deed met pakje sigaretten ( ) en zij was dus een vriendin van die vriendin en zij mocht van mij geen peuk want die vriendin had al bijna dat hele pakje leeg zitten maken enzo en toen ging dat wijf met dr fiets tegen me aanrijden en shit dus ik zeg kappe en toen kreeg ik klappe (waar ik overigens niet zo veel van voelde, ik had het nodige op) van dat wijf en daar weer een vriendin van.. dat is toch best zonder reden?
derp
pi_50838872
nog nooit egt klappen gekregen wel eens een zooitje uitgedeelt aan iemand die toch zeker 3 keer gezecht had mij te gaan slaap. hij was zo vervelend die gast dat ik hem gemept heb...nooit meer iets van gehoord
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
  maandag 25 juni 2007 @ 22:43:18 #219
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_50839188
Nee nog nooit, heb ook nooit echt ruzie ofzo Wel eens van die gasten die lopen te gebaren enzo, maar die durven meestal niets te doen
  maandag 25 juni 2007 @ 23:22:52 #220
184093 the-bard
kamikaze bomber
pi_50840888
ik een keer: twas de eerste schooldag.
ik stond gewoon na school te wachten op m'n vriendin, komen er daar 8 gasten af, zegt die ene:"hey, jij, vieze punkrocker, kom eens hier" ik ga vriendelijk naar hem, kzeg "wat is er? " ik wou gewoon kalm blijven, geeft ie me een klap in m'n gezicht, ik word natuurlijk pissed off, ik loop naar hem toe, kgeef hem een mep in z'n gezicht, hij valt, en die andere zeven jongens duwen me op de gronde, beginnen me te schoppen en te slaan, tot m'n vriendin kwam, een paar jongens snel bijeenriep en die andere jongens begonnen weg te jagen, kben er vanaf gekomen met een blauw oog en een gebroken neus...
Same Shit, Different Day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')