abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2007 @ 16:32:32 #151
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_50336313
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef Linkmiegel het volgende:
ik ben nog nooit geslagen. wel heb ik klappen uitgedeeld. laatst zat ik met mn vriendin op de bank voetbal te kijken. pakt ze de afstandsbediening en ging ze zappen dus ik stootte haar vol op dr smoel en trok haar aan dr haren naar buiten. heeft ze nooit meer gedaan
- Leren zal ze!!

Wel af ent oe gevochten, maar eigenlijk nog nooit meer dan één veeg gevangen...
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_50339762
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Nee, sorry ik ga makkelijk over, dan volgend jaar diploma'tje halen en dan mariniers, of politieopleiding
t was meer dat ik nu nog steeds wel gymnasium kan doen, alleen moet ik dan mn best doen, en dat is niet mn sterkste punt , en er zijn nog wel meer dingen, maar die gaan jou niks aan
Is jou naam niet heel toevallig Dylan?
pi_50349527
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef Muanh het volgende:

[..]

Uhm...... Ja je laat toch ook niet zomaar 1 van je vrienden in elkaar geslagen worden.... Ik vind het niet gek dat de vriendengroep uit elkaar gevallen is. De ene helft schaamt zich, en de andere helft denkt: "zijn dit nou vrienden?".

Maarja ok iedereen moet ook iedereen moet ook zelf weten hoe hij/zij met zo'n situatie om gaat.
Ik weet wel dat ik mn schaats bij zo'n gozer op zn voorhoofd geparkeerd had, je kunt mij beter slaan dan een vriendin van me
pi_50361520
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:43 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik mn schaats bij zo'n gozer op zn voorhoofd geparkeerd had, je kunt mij beter slaan dan een vriendin van me
Ja dat had ik nu ook gedaan maarja ik had dus niet gelezen dat ze nog in de brugklas zaten en dus waarschijnlijk 13 waren. En of ik dat toen ook gedaan had, ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:22:36 #155
168840 Sant
pi_50362524
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Muanh het volgende:

[..]

Ja dat had ik nu ook gedaan maarja ik had dus niet gelezen dat ze nog in de brugklas zaten en dus waarschijnlijk 13 waren. En of ik dat toen ook gedaan had, ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Nee inderdaad! Toen keek ik nog wel op tegen de oudere binken van de samenleving..
Maar nu kunnen ze inderdaad beter mij een veeg verkopen dan een vriendin of vriend van me.. Ik zou hem echt doorflippen!

Maar goed: op internet vertellen wat je zou doen... schiet ook niet op he, voor t zelfde geld handel je in zo'n situatie anders.. Ik kan wel melden dat je niet tegen een politiepaard in moet gaan, wanneer je in zo'n situatie je evrstand ff verliest..

telt dat ook? ik ben wel KO gegaan tegen een politiepaard Stratumseind Eindhoven!
pi_50373418
lol, hoe dronken was je toen ??? En wie maakt er nou ruzie in Stratum??? Daar is het toch veel te gezellig
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:45:11 #157
163087 Linkmiegel
nee dank je
pi_50375192
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef fathank het volgende:
De laatste die ik geslagen heb heeft het ook verdiend. Een paar maten hadden ruzie met een paar lui, waarvan één een doorgesnoven mongool was. Hij slaat dus een kameraad van me aan de grond, en toen pakte hij een barkruk, en wilde met die barkruk op die maat van me inslaan. Toen vond ik het mooi geweest en heb em toen goed geraakt. Hij ging aan de grond, en viel met z'n hals op een stuk van een fietsenrek, wat een slagaderlijke bloeding opleverde...
hebben jullie fietsenrekken in de bar? of barkrukken in een fietsenstalling?
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_50382529
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef Meneer.Bakker het volgende:

[..]

Is jou naam niet heel toevallig Dylan?
Nee
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:28:18 #159
168840 Sant
pi_50382679
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef Muanh het volgende:
lol, hoe dronken was je toen ??? En wie maakt er nou ruzie in Stratum??? Daar is het toch veel te gezellig
whehe niet echt dronken, was een vechtpartij en de wouten joegen er 2 paarden tussen.. toen was t snel afgelopen met deze jongen

gvd zeg, daar word je rustig van!!
pi_50395215
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

hebben jullie fietsenrekken in de bar? of barkrukken in een fietsenstalling?
Scherp .
pi_50397019
laat ik me vanavond weer in elkaar slaan. Hou ik er niks aan over.
Loop ik vanavond de trap op, verrek ik iets in mijn voet waar ik nu al 4 uur last van heb
Extremistisch gematigd.
pi_50446786
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef Sant het volgende:

[..]

whehe niet echt dronken, was een vechtpartij en de wouten joegen er 2 paarden tussen.. toen was t snel afgelopen met deze jongen

gvd zeg, daar word je rustig van!!
haha bij welke kroeg was dat ? zeker de parrot

OT: nog nooit geslagen oid, maar paar maten van me zijn wel zomaar in elkaar geslagen op nieuwjaarsnacht, ja door dat ene volkje ja
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:33:29 #163
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_50452275
nooit

zijn eigenlijk altijd buitenlanders, en zodra je grote bek hebt rennen ze bijna huilend weg
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:22:06 #164
168840 Sant
pi_50478380
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:10 schreef bresserke het volgende:

haha bij welke kroeg was dat ? zeker de parrot
nee, t was geloof ik bij de Santé.. ook zo'n kleutertoko, i know...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:58:53 #165
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_50490296
Heb zelf nog nooit een klap hoeven te incasseren, noch te ontvangen. Misschien zie ik er te gevaarlijk uit, wie weet.
- Fortuna Sittard -
pi_50618854
Ik ging eens een keer uit, en kwam een meisje tegen op straat. Leuk meisje hoor
Dus ik vraag wat ze buiten zo alleen doet, en of ze samen met mij een kroegje wil pakken.

'Nee, ik heb een vriend!'
Ach, kom mee
'Nee, dat vind me vriend niet zo leuk '

Ik heb gemerkt dat die vriend dat niet zo leuk vond, want 3 seconden later had ik een boksbeugel tegen me neus aanhangen. Hij liep sneaky langs de bastard

'Ik zei toch dat ie dat niet leuk vond!'

Dus ik wil het wel erop wagen, omdat ik dat niet zo bij me laat doen, komen me vrienden ertussen staan, en grijpen mij vast, en twee agenten nemen die jongen apart, dus ik kon niks doen

Nja, toen ben ik gewoon de kroeg in gegaan, en heb me een whisky besteld, voor de pijn aan me neus.
Death solves all problems: no man, no problem.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:02:58 #167
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_50619978
Nooit inelkaar geslagen, wel aangevallen door een wijf en haar chickies. Waarom weet ik nog steeds niet maar ze waren wel heel dik . Maar ja, hoe lief ik ook ben, als je me aanvalt kun je het krijgen, dus dat was wel leuk . Daarna zijn ze geschorst met pijn in hun buikjes en nog ergens anders .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_50621445
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Rechterbal het volgende:
Dus ik wil het wel erop wagen, omdat ik dat niet zo bij me laat doen, komen me vrienden ertussen staan, en grijpen mij vast, en twee agenten nemen die jongen apart, dus ik kon niks doen
Wie laat zich nou tegenhouden door zn vrienden ROFLM@O !11!!!1!! EINZWEIDREI!!1!!!
pi_50622054
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Wie laat zich nou tegenhouden door zn vrienden ROFLM@O !11!!!1!! EINZWEIDREI!!1!!!
Ik heb tenminste (verstandige) vrienden
pi_50622705
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Ik heb tenminste (verstandige) vrienden
pssssjtt.. grapje
pi_50635473
Lijkt me logisch dat je vrienden je tegenhouden als er zoieso agenten bijstaan?!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:42:57 #172
60456 Gesloten
Niet open
pi_50635739
Dus ik vraag wat ze buiten zo alleen doet, en of ze samen met mij een kroegje wil pakken.

Ach, kom mee

Ik heb gemerkt dat die vriend dat niet zo leuk vond, want 3 seconden later had ik een boksbeugel tegen me neus aanhangen. Hij liep sneaky langs de bastard

Nja, toen ben ik gewoon de kroeg in gegaan, en heb me een malibu besteld, voor de pijn aan me neus.
pi_50635741
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Opperkwal het volgende:
Lijkt me logisch dat je vrienden je tegenhouden als er zoieso agenten bijstaan?!
Tuurlijk niet. Als je echt stoere vrienden hebt ga je ruzie zoeken met de politie!

[ Bericht 12% gewijzigd door jordeeeh op 20-06-2007 00:27:08 ]
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:43:46 #174
60456 Gesloten
Niet open
pi_50635774
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef jordeeeh het volgende:
[quote]Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Opperkwal het volgende:
[/quote

Tuurlijk niet. Als je echt stoere vrienden hebt ga je ruzie zoeken met de politie!

Wij hebben op hetzelfde moment gepost! De Joden komen het land binnenvallen!
pi_50637112
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Gesloten het volgende:

Ach, kom mee

Nja, toen ben ik gewoon de kroeg in gegaan, en heb me een malibu besteld, voor de pijn aan me neus.
pi_50637751
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Pfff malote opmerking

on: zelf wel geslagen, 3x, nooit geincasseerd
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 00:43:16 #177
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_50637881
X.

[ Bericht 99% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 20-06-2007 00:44:02 ]
:')
pi_50657952
Mijn vriendin en ik gingen eens een keer uit, en kwamen een jongen tegen op straat. "Leuk meisje hoor " Zei hij tegen mijn vriendin
En toen vroeg hij wat ze buiten zo deed, en of ze samen met hem een kroegje wou pakken.

Ach, kom mee

Hij heeft gemerkt dat ik dat niet zo leuk vond, want 3 seconden later had ik een boksbeugel onder zijn neus hangen. Ik was sneaky langsgelopen

Dus hij wou het wel erop wagen, omdat hij dat niet zo bij zich laat doen, komen zijn vrienden ertussen staan, en grepen hem vast, en twee agenten namen mij apart, dus hij kon niks doen

Nja, toen is hij gewoon de kroeg in gegaan, en heeft een whisky besteld, voor de pijn aan zijn neus.
pi_50658045
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Kikker_kermit het volgende:
Mijn vriendin en ik gingen eens een keer uit, en kwamen een jongen tegen op straat. "Leuk meisje hoor " Zei hij tegen mijn vriendin
En toen vroeg hij wat ze buiten zo deed, en of ze samen met hem een kroegje wou pakken.

Ach, kom mee

Hij heeft gemerkt dat ik dat niet zo leuk vond, want 3 seconden later had ik een boksbeugel onder zijn neus hangen. Ik was sneaky langsgelopen

Dus hij wou het wel erop wagen, omdat hij dat niet zo bij zich laat doen, komen zijn vrienden ertussen staan, en grepen hem vast, en twee agenten namen mij apart, dus hij kon niks doen

Nja, toen is hij gewoon de kroeg in gegaan, en heeft een whisky besteld, voor de pijn aan zijn neus.
pi_50660192
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef Gesloten het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_50660203
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

MUWHAHAHAHAHA
pi_50660332
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef Gesloten het volgende:

[..]

MUWHAHAHAHAHA

MUWHAHAHAHAHA
pi_50660521
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

[afbeelding]
MUWHAHAHAHAHA
Géén fotoboek?

MUWHAHAHAHAHAHAHA
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:18:03 #184
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_50660671
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
Nope, wel eens zonder reden van me brommer af gereden.

Die vuillak wilde voorrang nemen terwijl hij het niet had

Ik zoek ook nooit ruzie, en ga als iemand ruzie wilt dit liever uit de weg.

Zoals een 1 jaartje geleden, ik en vriend lopen op de markt, komen 2 gasten van een jaar of 25 op ons af en houden ons tegen. Hij vraagt of we ruzie wilden
Ik: nee dankje
Hij: kom man is toch eerlijk 2 tegen 2
Ik nee, misschien een andere keer ?
En toen liepen we verder

Zo sad
Zo van "Eey swa, wil je toevallig ruzie ?"
"Nee dank je "
"Kom man, is toch eerlijk 2 tegen 2 "
"nee misschien een andere keer "
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_50663005
Een keertje op 1 of ander feest, ik met een paar vrienden ladderzat een beetje lomp dansen enzo. Toen zei ik tegen een vriend van me: "hey kankerlijer haal nog es wat bier!" Een onbekende vent dacht dat ik hem uitschold en vroeg aan mij: "Had je het tegen mij?" Toen zei ik met mijn domme kop: "ja!" en BAF kreeg ik een klap op mn grote neus

Er waren gelijk uitsmijters bij dus we konden vrij weinig terug doen, maar goed ook want we waren zo dronken dat we nog maar net konden lopen. Later kwamen we die jongen nog tegen en gewoon een handje geschud en het was weer goed.

Verder heb ik nooit echt gevochten, wel vaak het duwwerk, en 1x ofzo iemand geslagen.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_50663348
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:18 schreef DeRCT14 het volgende:

[..]

Zo van "Eey swa, wil je toevallig ruzie ?"
"Nee dank je "
"Kom man, is toch eerlijk 2 tegen 2 "
"nee misschien een andere keer "
waarom herhaal je in vredesnaam van maikuuul zegt
Of ik mis een grap, of jij bent een josti
Extremistisch gematigd.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:41:01 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_50663631
quote:

Ach, kom mee

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:47:49 #188
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_50689952
Ik was toen ik 14 was van mijn fiets afgeduwd door een tjappie op zijn scooter met zijn vriendin achterop. Hij reed gelijk keihard weg.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:53:35 #189
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_50690125
Ohja wel werd ik eens een keer uitgescholden door een groepje straatjongeren in het Arabisch, dachten zeker dat ik een nederlander was (zie er meer westers uit dan arabisch vandaar)
Leuk voor ze dat ik zelf Arabisch ben , dus ik scheld wat terug, verstaat ie het niet. Loop ik naar ze toe, vraag ik ze waar ze allemaal vandaan kwamen (1 voor 1) En op een gegeven moment zei er een, "Waar kom je dan vandaan man" ...ik zei "Ik ben palestijn" met een hele rustige ondertoon .
Je had die gezichten moeten zien. 2 minuten later waren ze weg.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:38:24 #190
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50691808
Mja houd niet zo van agressie, maar soms word ik agressief als ik teveel drink, zoals paar weken geleden.
Een of andere sjonnie rende langs me en gooide me biertje om, keek me toen nog aan, en ging aan de andere kant van de kroeg staan.
Dus ik zo van: Ja, wtf beetje mijn bier omgooien, dat doe je niet.
Dus ik ga verhaal halen, hij zo zeuren over dat ik aan de kant moet gaan, nouja dat werd dus vechten.
Maar de barman kwam er snel bij en die haalde ons uit elkaar.

Maar voor de rest houd ik totaal niet van agressie, maar ik bedoel als je iemand's biertje omver gooit kan je best je excuses aanbieden en ook wel een nieuwe betalen.
Mwah, ik zou wel een amandelkoekje lusten.
pi_50691866
quote:

Ach, kom mee

pi_50695071
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef RiffRaff het volgende:
Mja houd niet zo van agressie, maar soms word ik agressief als ik teveel drink, zoals paar weken geleden.
Een of andere sjonnie rende langs me en gooide me biertje om, keek me toen nog aan, en ging aan de andere kant van de kroeg staan.
Dus ik zo van: Ja, wtf beetje mijn bier omgooien, dat doe je niet.
Dus ik ga verhaal halen, hij zo zeuren over dat ik aan de kant moet gaan, nouja dat werd dus vechten.
Maar de barman kwam er snel bij en die haalde ons uit elkaar.

Maar voor de rest houd ik totaal niet van agressie, maar ik bedoel als je iemand's biertje omver gooit kan je best je excuses aanbieden en ook wel een nieuwe betalen.
*checkt fobo

Ooit een gevecht gewonnen vraag ik me af?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:59:51 #193
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50695125
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef P8 het volgende:

[..]

*checkt fobo

Ooit een gevecht gewonnen vraag ik me af?
Ja schat, ik zie er misschien sullig uit, maar ik kan nog wel een aardige ros uitdelen.
pi_50695171
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Ja schat, ik zie er misschien sullig uit, maar ik kan nog wel een aardige ros uitdelen.
in de kinderdisco wellicht
Extremistisch gematigd.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:03:14 #195
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50695224
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef P8 het volgende:

[..]

in de kinderdisco wellicht
Ja ik ga niet zomaar met 40-jarigen op de vuist, maar in de Vrankrijk of The Minds sta ik me mannetje wel hoor.
Maar in dat soort kroegen kom jij natuurlijk niet, ben je veel te stoer voor he?
pi_50695548
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:03 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Ja ik ga niet zomaar met 40-jarigen op de vuist, maar in de Vrankrijk of The Minds sta ik me mannetje wel hoor.
Maar in dat soort kroegen kom jij natuurlijk niet, ben je veel te stoer voor he?
Hoe de neuk moet ik weten hoe de kroegen heten in steden waar ik niet woon

Daarnaast, je gaat niet zomaar met 40-jarigen op de vuist? Wel zomaar met je leeftijdsgenootjes dan? (en ik gok dat je een jaar of 16 bent)

Ik dacht dat je niet van agressie hield? Hoe je hier op mij overkomt lijk je mij een agressief opgefokt kindje
Extremistisch gematigd.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:15:11 #197
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50695595
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef P8 het volgende:

[..]

Hoe de neuk moet ik weten hoe de kroegen heten in steden waar ik niet woon

Daarnaast, je gaat niet zomaar met 40-jarigen op de vuist? Wel zomaar met je leeftijdsgenootjes dan? (en ik gok dat je een jaar of 16 bent)

Ik dacht dat je niet van agressie hield? Hoe je hier op mij overkomt lijk je mij een agressief opgefokt kindje
Nee eigenlijk niet, maar als iemand zo onbeschoft doet ga ik wel met hem op de vuist.
Voor de rest ben ik totaal niet opgefokt en totaal niet agressief.

Ja ik ben rond de 16.
pi_50695729
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet, maar als iemand zo onbeschoft doet ga ik wel met hem op de vuist.
Voor de rest ben ik totaal niet opgefokt en totaal niet agressief.
Dat spreekt elkaar heel hard tegen jongen.
Als iemand onbeschoft is, bewijs je alleen maar dat jij misschien nog wel erger bent als je met hem daarom op de vuist gaat.
Extremistisch gematigd.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:21:33 #199
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_50695812
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:18 schreef P8 het volgende:

[..]

Dat spreekt elkaar heel hard tegen jongen.
Als iemand onbeschoft is, bewijs je alleen maar dat jij misschien nog wel erger bent als je met hem daarom op de vuist gaat.
Eerste klap is een daalder waard, liever dat ik de eerste klap uitdeel aan zo'n aso dan dat ik zelf lig.
Voor de rest was dit de eerste keer in 3 jaar dat ik iemand een klap gaf die bedoeld was om pijn te doen.
Ben hartstikke lief hoor.
pi_50695977
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:21 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Eerste klap is een daalder waard, liever dat ik de eerste klap uitdeel aan zo'n aso dan dat ik zelf lig.
Voor de rest was dit de eerste keer in 3 jaar dat ik iemand een klap gaf die bedoeld was om pijn te doen.
Jij gaat naar hem toe, hij is onbeschoft, en jij slaat hem zodat jij niet als eerste wordt geslagen? En daarom wil jij hem pijn doen?
Je doet een " ", maar ik vind dit echt zielig. Succes later in het uitgaansleven, want dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat je bier wordt omgestoten zonder dat je er een nieuwe voor terugkrijgt.
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')