quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef Linkmiegel het volgende:
ik ben nog nooit geslagen. wel heb ik klappen uitgedeeld. laatst zat ik met mn vriendin op de bank voetbal te kijken. pakt ze de afstandsbediening en ging ze zappen dus ik stootte haar vol op dr smoel en trok haar aan dr haren naar buiten. heeft ze nooit meer gedaan
Is jou naam niet heel toevallig Dylan?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ga makkelijk over, dan volgend jaar diploma'tje halen en dan mariniers, of politieopleiding![]()
t was meer dat ik nu nog steeds wel gymnasium kan doen, alleen moet ik dan mn best doen, en dat is niet mn sterkste punt, en er zijn nog wel meer dingen, maar die gaan jou niks aan
![]()
Ik weet wel dat ik mn schaats bij zo'n gozer op zn voorhoofd geparkeerd had, je kunt mij beter slaan dan een vriendin van mequote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef Muanh het volgende:
[..]
Uhm...... Ja je laat toch ook niet zomaar 1 van je vrienden in elkaar geslagen worden.... Ik vind het niet gek dat de vriendengroep uit elkaar gevallen is. De ene helft schaamt zich, en de andere helft denkt: "zijn dit nou vrienden?".
Maarja ok iedereen moet ook iedereen moet ook zelf weten hoe hij/zij met zo'n situatie om gaat.
Ja dat had ik nu ook gedaan maarja ik had dus niet gelezen dat ze nog in de brugklas zaten en dus waarschijnlijk 13 waren. En of ik dat toen ook gedaan had, ik durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik mn schaats bij zo'n gozer op zn voorhoofd geparkeerd had, je kunt mij beter slaan dan een vriendin van me![]()
Nee inderdaad! Toen keek ik nog wel op tegen de oudere binken van de samenleving..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Muanh het volgende:
[..]
Ja dat had ik nu ook gedaan maarja ik had dus niet gelezen dat ze nog in de brugklas zaten en dus waarschijnlijk 13 waren. En of ik dat toen ook gedaan had, ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
hebben jullie fietsenrekken in de bar?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef fathank het volgende:
De laatste die ik geslagen heb heeft het ook verdiend. Een paar maten hadden ruzie met een paar lui, waarvan één een doorgesnoven mongool was. Hij slaat dus een kameraad van me aan de grond, en toen pakte hij een barkruk, en wilde met die barkruk op die maat van me inslaan. Toen vond ik het mooi geweest en heb em toen goed geraakt. Hij ging aan de grond, en viel met z'n hals op een stuk van een fietsenrek, wat een slagaderlijke bloeding opleverde...
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Is jou naam niet heel toevallig Dylan?![]()
![]()
whehe niet echt dronken, was een vechtpartij en de wouten joegen er 2 paarden tussen.. toen was t snel afgelopen met deze jongenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef Muanh het volgende:
lol, hoe dronken was je toen??? En wie maakt er nou ruzie in Stratum??? Daar is het toch veel te gezellig
Scherpquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
hebben jullie fietsenrekken in de bar?of barkrukken in een fietsenstalling?
hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef Sant het volgende:
[..]
whehe niet echt dronken, was een vechtpartij en de wouten joegen er 2 paarden tussen.. toen was t snel afgelopen met deze jongen
gvd zeg, daar word je rustig van!!
nee, t was geloof ik bij de Santé.. ook zo'n kleutertoko, i know...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:10 schreef bresserke het volgende:
hahabij welke kroeg was dat ? zeker de parrot
Wie laat zich nou tegenhouden door zn vriendenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Rechterbal het volgende:
Dus ik wil het wel erop wagen, omdat ik dat niet zo bij me laat doen, komen me vrienden ertussen staan, en grijpen mij vast, en twee agenten nemen die jongen apart, dus ik kon niks doen![]()
Ik heb tenminste (verstandige) vriendenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wie laat zich nou tegenhouden door zn vriendenROFLM@O !11!!!1!! EINZWEIDREI!!1!!!
pssssjtt.. grapjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik heb tenminste (verstandige) vrienden![]()
Tuurlijk niet. Als je echt stoere vrienden hebt ga je ruzie zoeken met de politie!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Opperkwal het volgende:
Lijkt me logisch dat je vrienden je tegenhouden als er zoieso agenten bijstaan?!
Wij hebben op hetzelfde moment gepost! De Joden komen het land binnenvallen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef jordeeeh het volgende:
[quote]Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Opperkwal het volgende:
Lijkt me logisch dat je vrienden je tegenhouden als er zoieso agenten bijstaan?!
[/quote
Tuurlijk niet. Als je echt stoere vrienden hebt ga je ruzie zoeken met de politie!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Gesloten het volgende:
Ik ging eens een keer uit, en kwam een meisje tegen op straat. Leuk meisje hoor![]()
Dus ik vraag wat ze buiten zo alleen doet, en of ze samen met mij een kroegje wil pakken.
'Nee, ik heb een vriend!'
Ach, kom mee
'Nee, dat vind me vriend niet zo leuk'
Ik heb gemerkt dat die vriend dat niet zo leuk vond, want 3 seconden later had ik een boksbeugel tegen me neus aanhangen. Hij liep sneaky langs de bastard![]()
'Ik zei toch dat ie dat niet leuk vond!'
Dus ik wil het wel erop wagen, omdat ik dat niet zo bij me laat doen, komen me vrienden ertussen staan, en grijpen mij vast, en twee agenten nemen die jongen apart, dus ik kon niks doen![]()
Nja, toen ben ik gewoon de kroeg in gegaan, en heb me een malibu besteld, voor de pijn aan me neus.![]()
Pfff malote opmerkingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als je echt stoere vrienden hebt ga je ruzie zoeken met de politie!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Kikker_kermit het volgende:
Mijn vriendin en ik gingen eens een keer uit, en kwamen een jongen tegen op straat. "Leuk meisje hoor" Zei hij tegen mijn vriendin
En toen vroeg hij wat ze buiten zo deed, en of ze samen met hem een kroegje wou pakken.
Ach, kom mee
Hij heeft gemerkt dat ik dat niet zo leuk vond, want 3 seconden later had ik een boksbeugel onder zijn neus hangen. Ik was sneaky langsgelopen![]()
Dus hij wou het wel erop wagen, omdat hij dat niet zo bij zich laat doen, komen zijn vrienden ertussen staan, en grepen hem vast, en twee agenten namen mij apart, dus hij kon niks doen![]()
Nja, toen is hij gewoon de kroeg in gegaan, en heeft een whisky besteld, voor de pijn aan zijn neus.![]()
Zo van "Eey swa, wil je toevallig ruziequote:Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
Nope, wel eens zonder reden van me brommer af gereden.
Die vuillak wilde voorrang nemen terwijl hij het niet had
Ik zoek ook nooit ruzie, en ga als iemand ruzie wilt dit liever uit de weg.
Zoals een 1 jaartje geleden, ik en vriend lopen op de markt, komen 2 gasten van een jaar of 25 op ons af en houden ons tegen. Hij vraagt of we ruzie wilden
Ik: nee dankje
Hij: kom man is toch eerlijk 2 tegen 2
Ik nee, misschien een andere keer ?
En toen liepen we verder
Zo sad
waarom herhaal je in vredesnaam van maikuuul zegtquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:18 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Zo van "Eey swa, wil je toevallig ruzie?"
"Nee dank je"
"Kom man, is toch eerlijk 2 tegen 2"
"nee misschien een andere keer![]()
"
Mijn vriendin en ik gingen eens een keer uit, en kwamen een jongen tegen op straat. "Leuk meisje hoor" Zei hij tegen mijn vriendin
En toen vroeg hij wat ze buiten zo deed, en of ze samen met hem een kroegje wou pakken.
Ach, kom mee
Hij heeft gemerkt dat ik dat niet zo leuk vond, want 3 seconden later had ik een boksbeugel onder zijn neus hangen. Ik was sneaky langsgelopen![]()
Dus hij wou het wel erop wagen, omdat hij dat niet zo bij zich laat doen, komen zijn vrienden ertussen staan, en grepen hem vast, en twee agenten namen mij apart, dus hij kon niks doen![]()
Nja, toen is hij gewoon de kroeg in gegaan, en heeft een whisky besteld, voor de pijn aan zijn neus.![]()
Ach, kom mee
*checkt foboquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef RiffRaff het volgende:
Mja houd niet zo van agressie, maar soms word ik agressief als ik teveel drink, zoals paar weken geleden.
Een of andere sjonnie rende langs me en gooide me biertje om, keek me toen nog aan, en ging aan de andere kant van de kroeg staan.
Dus ik zo van: Ja, wtf beetje mijn bier omgooien, dat doe je niet.
Dus ik ga verhaal halen, hij zo zeuren over dat ik aan de kant moet gaan, nouja dat werd dus vechten.
Maar de barman kwam er snel bij en die haalde ons uit elkaar.
Maar voor de rest houd ik totaal niet van agressie, maar ik bedoel als je iemand's biertje omver gooit kan je best je excuses aanbieden en ook wel een nieuwe betalen.
Ja schat, ik zie er misschien sullig uit, maar ik kan nog wel een aardige ros uitdelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef P8 het volgende:
[..]
*checkt fobo
Ooit een gevecht gewonnen vraag ik me af?
in de kinderdisco wellichtquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Ja schat, ik zie er misschien sullig uit, maar ik kan nog wel een aardige ros uitdelen.![]()
Ja ik ga niet zomaar met 40-jarigen op de vuist, maar in de Vrankrijk of The Minds sta ik me mannetje wel hoor.quote:
Hoe de neuk moet ik weten hoe de kroegen heten in steden waar ik niet woonquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:03 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Ja ik ga niet zomaar met 40-jarigen op de vuist, maar in de Vrankrijk of The Minds sta ik me mannetje wel hoor.![]()
Maar in dat soort kroegen kom jij natuurlijk niet, ben je veel te stoer voor he?
Nee eigenlijk niet, maar als iemand zo onbeschoft doet ga ik wel met hem op de vuist.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik weten hoe de kroegen heten in steden waar ik niet woon![]()
Daarnaast, je gaat niet zomaar met 40-jarigen op de vuist? Wel zomaar met je leeftijdsgenootjes dan? (en ik gok dat je een jaar of 16 bent)
Ik dacht dat je niet van agressie hield? Hoe je hier op mij overkomt lijk je mij een agressief opgefokt kindje![]()
Dat spreekt elkaar heel hard tegen jongen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar als iemand zo onbeschoft doet ga ik wel met hem op de vuist.
Voor de rest ben ik totaal niet opgefokt en totaal niet agressief.
Eerste klap is een daalder waard, liever dat ik de eerste klap uitdeel aan zo'n aso dan dat ik zelf lig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:18 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar heel hard tegen jongen.
Als iemand onbeschoft is, bewijs je alleen maar dat jij misschien nog wel erger bent als je met hem daarom op de vuist gaat.
Jij gaat naar hem toe, hij is onbeschoft, en jij slaat hem zodat jij niet als eerste wordt geslagen? En daarom wil jij hem pijn doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:21 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Eerste klap is een daalder waard, liever dat ik de eerste klap uitdeel aan zo'n aso dan dat ik zelf lig.
Voor de rest was dit de eerste keer in 3 jaar dat ik iemand een klap gaf die bedoeld was om pijn te doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |