Is ook niet gek, maar dit zit boven de hoofdprijs. Vond 12 miljoen een goed bedrag.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vreemd dat Ajax de hoofdprijs vraagt voor de beste speler van het afgelopen seizoen. Dat zou iedere zichzelf respecterende club toch ook doen?
Alleen Diego is een zelfde soort speler.quote:
Als het werkelijk ambitie heeft/had, dan zou Ajax geen prijs hebben genoemd. Ze zijn dat ook niet verplicht naar Wesley, hij heeft ze niet naar de CL of titel geschoten. Ajax kan weinig met zo'n bedrag, schiet er weinig mee op, al zou het 12 tot 15 miljoen zijn. In principe is Sneijder heel belangrijk voor het hart van dit Ajax.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vreemd dat Ajax de hoofdprijs vraagt voor de beste speler van het afgelopen seizoen. Dat zou iedere zichzelf respecterende club toch ook doen?
Ik had het toch over middenvelders, noem ik ze is het weer niet goed. Bij Barca loopt bijvoorbeeld al een Iniesta, ook een jonge speler. Qua leeftijd dan toch wel te vergelijken. Maar goed, laat Sneijder nog maar een jaartje blijven en dan kijken hoe ver hij is. Misschien kan hij dan wel concurreren met Albelda, Baraja, Joaquin, Deco, Iniesta of Xavi.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen Diego is een zelfde soort speler.
En die is wat verder, omdat hij in een grotere competitie speelt, ik vind Sneijder amper onder doen voor Diego.
Klopt, want je maakt een kromme vergelijking. Sneijder is een aanvallende middenvelder, die kan je niet vergelijken met controlerende middenvelders, middenvelders die opstomen aand e zijkant of wat dan ook. Een Iniesta en Diego zijn inderdaad de spelers waar je hem mee kan vergelijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik had het toch over middenvelders, noem ik ze is het weer niet goed.
Albelda en Baraja zijn verdedigend ingestelde middenvelders, Joaquin speelt aan de vleugels, Deco is inderdaad een concurrent, maar die vertrekt waarschijnlijk bij Barca en Iniesta zou een concurrent zijn.quote:Misschien kan hij dan wel concurreren met Albelda, Baraja, Joaquin, Deco, Iniesta of Xavi.
Het gaat nu even niet om wat voor een middenvelder. Tuurlijk zit er verschil in spelers, maar je kunt er maar 11 opstellen. Het is niet zo dat je Sneijder erbij kunt doen, nee hij moet de concurrentie aangaan met bijv. een Iniesta. En op dit moment, verliest hij die nog.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, want je maakt een kromme vergelijking. Sneijder is een aanvallende middenvelder, die kan je niet vergelijken met controlerende middenvelders, middenvelders die opstomen aand e zijkant of wat dan ook. Een Iniesta en Diego zijn inderdaad de spelers waar je hem mee kan vergelijken.
[..]
Albelda en Baraja zijn verdedigend ingestelde middenvelders, Joaquin speelt aan de vleugels, Deco is inderdaad een concurrent, maar die vertrekt waarschijnlijk bij Barca en Iniesta zou een concurrent zijn.
Xavi is weer een controlerende middenvelder.
Het gaat wel om welke middenvelder. Je moet toch de concurrentie aangaan met een concurrent en niet met een heel ander soort speler?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat nu even niet om wat voor een middenvelder. Tuurlijk zit er verschil in spelers, maar je kunt er maar 11 opstellen. Het is niet zo dat je Sneijder erbij kunt doen, nee hij moet de concurrentie aangaan met bijv. een Iniesta. En op dit moment, verliest hij die nog.
Dat moeten we afwachtenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het gaat wel om welke middenvelder. Je moet toch de concurrentie aangaan met een concurrent en niet met een heel ander soort speler?
En tegen Iniesta zal hij nu nog verliezen, maar zal dat ook zo zijn als hij een half jaartje meedoet op dat hoge niveau? Dat scheelt namelijk al heel veel, dan kan je de spelers al goed vergelijken.
Wesleyquote:Wesley Sneijder teleurgesteld
door onze speciale verslaggevers
BANGKOK - Wesley Sneijder heeft teleurgesteld gereageerd op het nieuws dat Valencia geen poging meer zal doen om hem in te lijven. "Officieel heb ik niets gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd", zei de Ajacied na aankomst in Thailand. Het grote struikelblok is de vraagprijs. Sneijder heeft te maken met een werkgever die vindt dat de sterspeler een fors bedrag waard is.
Ajax blijft echter rustig, omdat het contract van Sneijder pas in 2009 afloopt. Ook volgend jaar zou er dus nog een transferbedrag op tafel kunnen komen. "De enige manier om nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar", toont de Utrechter zich realistisch. Zelf had hij zijn zinnen helemaal gezet op een overgang naar Spanje.
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:40 schreef Flashwin het volgende:
Zo graag wil Valencia deze "topper" dus!
En er was een mongooltje in het Ajax topic die met droge ogen beweerde dat Sneijder beter was dan elke speler op het Barca middenveld![]()
![]()
![]()
fanboys laten je soms wel ff hard lachen
Verwacht ik ook hoor. En tevens moet hij niet zo zeuren, hij heeft met z'n volle verstand het contract verlengd.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:19 schreef Landgeld het volgende:
ik schat de kans datie weggaat nog steeds aardig groot hoor!
Jullie willen zoveel......quote:Op maandag 4 juni 2007 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Wij willen volgend jaar kampioen worden en de CL winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |