quote:Wesley Sneijder heeft een akkoord bereikt met de Spaanse club Valencia. Alleen de hoge vraagprijs van Ajax kan de transfer nog tegenhouden.
Het bod van Valencia is door Ajax al twee maal van de hand gedaan. Toch lijkt het erop dat de clubs er wel uit zullen komen.
Sneijder, die dit seizoen al achttien keer trefzeker was voor de Amsterdammers, is naar eigen zeggen klaar voor een nieuw avontuur.
Tja, zou kunnen... maar hij zou ook net zo goed de sterren van de hemel kunnen spelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef Flashwin het volgende:
Gaat het niet redden in Spanje. Gaat het niet redden bij welke topclub dan ook. Is bij Ajax altijd de hand boven het hoofd gehouden en heeft hierdoor met veel zekerheid kunnen spelen. Hij is een degelijke speler, maar geen absolute wereldklasse.
Wacht op flames van fanboys
Tja, Valencia Plaagt hem niet zomaar met interesse, maar het is maar afwachten hoe het uitpakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef Flashwin het volgende:
Gaat het niet redden in Spanje. Gaat het niet redden bij welke topclub dan ook. Is bij Ajax altijd de hand boven het hoofd gehouden en heeft hierdoor met veel zekerheid kunnen spelen. Hij is een degelijke speler, maar geen absolute wereldklasse.
Laten we het hopen. Hij wordt de vierde Nederlander dan. Na Wilkes, Rep en Kluivertquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wesley redt het wel bij Valencia hoor.
Ook dat niet. In de Nederlandse competitie krijg je alle ruimte en tijd om aan te leggen en Sneijder heeft vaak meerdere pogingen nodig. Alleen als ie in vorm is, kan ie mee. Denk dat het even doorbijten wordt, mocht het Spanje worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voetballend vind ik het geen Valencia-niveau eerlijk gezegt, maar vooral met zijn afstandschoten kan hij het verschil maken.
Kampersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Geheel in de familietraditie eindigt zijn naam ook op 'ey'. Na Jeffrey (oudere broer), Wesley en Rodney (jongere broer) hebben de voetballer en zijn vrouw gekozen voor Jessey.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De TT en de persoon die erin voorkomt, ik moest er even om lachen
Door wie werd hem de hand boven het hoofd gehouden en welk positief effect heeft dat op wesley wat dat niet heeft op andere spelers? En waarom wordt de hand niet boven het hoofd van elke speler gehouden als dat zo´n geniaal effect teweeg brengt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef Flashwin het volgende:
Je snapt duidelijk de strekking van mijn punt niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Door wie werd hem de hand boven het hoofd gehouden en welk positief effect heeft dat op wesley wat dat niet heeft op andere spelers? En waarom wordt de hand niet boven het hoofd van elke speler gehouden als dat zo´n geniaal effect teweeg brengt?
Vooral gezien het feit dat Wesley dagelijks lurkt hier op fok in het Ajax topicquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Je snapt duidelijk de strekking van mijn punt niet.
In Amsterdam wordt Sneijder gezien als de messias. Er zijn mensen in het Ajax topic geweest die hem doodserieus de beste middenvelder ter wereld noemden. Al dat ophemelen heeft een positief effect gehad op Sneijder.
In Spanje begint hij op 0 en is hij gewoon 1 van de 22. Dan zal duidelijk worden hoe sterk hij werkelijk is (zowel mentaal als voetballend). Ik denk dus dat hij tekort zal komen.
God, ik dacht nog, hij zal toch niet zo kinderachtig zijn...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vooral gezien het feit dat Wesley dagelijks lurkt hier op fok in het Ajax topic
ok je hebt gelijkquote:En omdat Wesley in spanje op 0 begint zeg jij: "Gaat het niet redden in Spanje".
Iemand die bij Ajax domineert op het middenveld en gemakkelijk elke speler in de eredivisie passeert is duidelijk een goede voetballer, of hij in spanje een gemiddelde topper is of een geweldenaar dát moet nog blijken, maar die onzin argumenten die jij gebruikt als: "Is bij Ajax altijd de hand boven het hoofd gehouden en heeft hierdoor met veel zekerheid kunnen spelen" Dat slaat natuurlijk nergens op en is totaal niet relevant mbt zijn voetbal kwaliteiten.
Dat hoef je niet te zeggen, dat wist ik al!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
God, ik dacht nog, hij zal toch niet zo kinderachtig zijn...
[..]
ok je hebt gelijk![]()
Tja. Dat zal er altijd inblijven hangen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef Radegast het volgende:
Dat was dom zeg.
Net alsof Wesley daar iets om gaf als hij een 2de geel had gekregenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef Stpan het volgende:
Briljante goal en echt de domste overtreding (plek, uitvoering, speelminuut en gevolg) die ik in tijden gezien heb.
Waarom vloog hij na het eindignaal De Zeeuw nog naar het hoofd? Luinge stond erbij en verzuimde een 2e geel (dat mag toch na het eindsignaal?) te trekken.
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb alleen die domme overtreding gezien. Iemand een gifje van het doelpunt, dat zou het nog een beetje goed maken.
Mooi werk, van jou en van Sneijder.quote:
Zet 1 verdedigende man op hem die hem geen ruimte geeft en je hebt hem in je zak.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zou Sneijder niet meekomen? Hij heeft een uitstekend oog voor de ruimtes tussen de linies, die is er ook echt wel in Spanje. Bovendien verwacht ik dat hij uitstekend kan combineren voorin bij Valencia, omdat daar nog meer technisch fantastische spelers rondhuppelen. Dat is ook weer een nadeel, omdat hij zich tussen hen zal moeten bewijzen. Maar ik verwacht wel dat hij het kan.
Dat had meer te maken met Van Bastenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Sommige mensen zijn al snel vergeten dat hij de slechtste speler was aan de Nederlandse kant op het WK.
Waardeloos speelde hij als mid mid
Weet je niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat had meer te maken met Van BastenAls je Farfan als verdedigende middenvelder opsteld doet hij het ook niet goed
En dan zo zeggen dat het een normale tackle wasquote:Op zondag 20 mei 2007 21:46 schreef Grulez het volgende:
Die gele kaart was zo dom, waardoor je bijna zou gaan denken dat hij 'em expres maakte.
Heb je voorbeelden?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet 1 verdedigende man op hem die hem geen ruimte geeft en je hebt hem in je zak.
Fysiek kun je hem makkelijk aanpakken
Ach ja, het was 'seerseker' een tackle op de bal, totaal geen geel.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan zo zeggen dat het een normale tackle was
Ik denk van niet. Hij is fysiek niet sterk, het systeem wordt daar niet op hem aangepast zoals bij Ajax. En hij is niet zo'n fantastische voetballer, zoals je kon zien op het WK. Tuurlijk, hij speelde toen niet op zijn favoriete positie, maar Sneijder is nog lang niet zo groot dat hij daar bij VCF wel staat.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:30 schreef Corksterr het volgende:
Ik denk dat Sneijder het niveau aankan in Spanje. In mijn ogen heeft hij laten zien wat een fantastische voetballer het is. Ik snap niet waarom sommige mensen zo vreselijk weinig vertrouwen in hem hebben. Tuurlijk is het niveau in Spanje een stuk hoger, maar ik denk dat Wesley met zijn kwaliteiten kan meedraaien in de basis van Valencia, al zal het de eerste periode wennen zijn. Ik denk dat hij zich snel ontwikkelt tot een vaste motor in de basis.
Hij heeft een prima spelinzicht en weet het spel goed te verdelen. Daarnaast heeft hij een supergoeie trap, snelheid, kan goed wegdraaien en heeft drang naar voren. En hem afschrijven op een WK van een wedstrijdje of drie waarin hij iets minder was vind ik ver gezocht.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Hij is fysiek niet sterk, het systeem wordt daar niet op hem aangepast zoals bij Ajax. En hij is niet zo'n fantastische voetballer, zoals je kon zien op het WK. Tuurlijk, hij speelde toen niet op zijn favoriete positie, maar Sneijder is nog lang niet zo groot dat hij daar bij VCF wel staat.
quote:’Ik hoef Sneijder niet’
Door SJOERD MOSSOU
AMSTERDAM/VALENCIA - De speler zelf wil dolgraag, Valencia bracht al twee keer een bod uit bij Ajax, maar de transfer van Wesley Sneijder staat op de tocht. ,,Een speler als Sneijder hoef ik niet,’’ stelde Valencia-trainer Quique Sánchez Flores dinsdagmiddag luid en duidelijk.
De Ajax-middenvelder lijkt slachtoffer te worden van een machtsstrijd binnen de muren van stadion Mestalla. Technisch directeur Amedeo Carboni en trainer Sánchez Flores willen ieder een andere kant op met Valencia en werken volledig langs elkaar heen.
Carboni opende deze maand de onderhandelingen met Ajax en legde een bod neer van 12 miljoen euro, maar diens hoofdtrainer is niet onder de indruk. ,,Sneijder past misschien in een ploeg als die van Barcelona, maar niet in die van ons,’’ zei Sánchez Flores. ,,Daar zou hij op de positie van Deco kunnen spelen, maar die rol bestaat bij ons helemaal niet. Ik wil Ivan de la Peņa, niet Sneijder.’’
Hoewel technisch directeur Carboni nog altijd vastberaden is Sneijder te contracteren, dreigen de onderhandelingen tussen Ajax en Valencia in een impasse te geraken.
Technisch directeur Martin van Geel hoorde twee weken geleden voor het laatst iets uit Valencia. ,,Toen hebben ze een bod weggelegd,’’ aldus Van Geel. ,,Sindsdien heb ik niets meer gehoord.’’
Voor Sneijder is dat een forse teleurstelling. De middenvelder maakte er de laatste dagen geen geheim van graag naar Valencia te vertrekken. Directeur Carboni schetste een fraai plaatje voor de voetballer, die er logischerwijs vanuit ging dat ook Sánchez Flores achter de transfer stond.
,,Ik hoop en denk dat het snel rond is,’’ zei Sneijder eind vorige week. ,,Valencia is een mooie club, waarvoor ik graag wil spelen.’’
Zijn schorsing voor het tweede duel met AZ in de play-offs dreigde zijn afscheid van de eredivisie te versnellen, maar nu is het nog maar afwachten of Sneijder daadwerkelijk vertrekt. Ajax wil niets minder dan de hoofdprijs voor de voetballer, die bezig is aan het sterkste seizoen uit zijn loopbaan.
Het contract van Sneijder bij Ajax loopt tot 2009 en trainer Henk ten Cate wil volgend jaar, zijn tweede in Amsterdam, ten koste van alles landskampioen worden. Mét Sneijder zijn die kansen beduidend groter dan zķnder.
De zomer is nog lang en aan interesse van andere clubs heeft Sneijder geen gebrek, maar de Utrechter is een specifiek type speler. Bovendien heeft niet elke club 15 miljoen euro op de plank liggen voor een middenvelder.
Vertrekken zal ie sowieso wel. Het zou een wonder zijn om iemand die op 23-jarige leeftijd al zķ goed is, te behouden.quote:
Ach, in de UEFA Cup vond ik hem toch ook een stuk minder dan in de competitie. Ik denk gewoon dat ie het niveau (nog) niet aan kan.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hij heeft een prima spelinzicht en weet het spel goed te verdelen. Daarnaast heeft hij een supergoeie trap, snelheid, kan goed wegdraaien en heeft drang naar voren. En hem afschrijven op een WK van een wedstrijdje of drie waarin hij iets minder was vind ik ver gezocht.
Het niveau? Sneijder kan best zo'n held van een middenmotortje worden, zoals Van der Vaart. Ik zie nog weinig verschil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, in de UEFA Cup vond ik hem toch ook een stuk minder dan in de competitie. Ik denk gewoon dat ie het niveau (nog) niet aan kan.
Ach, we kunnen erover blijven discussiëren maar we zullen het zien in de toekomst.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, in de UEFA Cup vond ik hem toch ook een stuk minder dan in de competitie. Ik denk gewoon dat ie het niveau (nog) niet aan kan.
Thuis tegen Werder Bremen speelde Sneijder misschien wel zijn beste wedstrijd van het seizoenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
quote:De transfer van Wesley Sneijder naar Valencia is definitief van de baan. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.
Eerder deze week werd door Spaanse media ook al bericht dat de komst van de middenvelder van Ajax naar de sinaasappelstad op de tocht stond. De Spaanse topclub zou volgens de ochtendkrant nu de Amsterdammers hebben laten weten definitief af te zien van een transfer.
De onderhandelingen omtrent de tweebenige middenvelder verkeerden continu in een impasse. Tot tweemaal toe zag technisch directeur Amadeo Carboni een bod verworpen worden. Zowel twaalf als vijftien miljoen euro waren niet genoeg om de Oranje-international los te weken.
“We begrijpen dat hij ambities heeft, maar die kan hij ook op 24- of 25-jarige leeftijd nog verwezenlijken”, reageerde technisch directeur Martin van Geel. “Wesley is pas 22. Hij weet dat we hem graag willen behouden voor de club, omdat hij een toonaangevende speler is. En ik weet dat hij het ook geen straf vindt om iets langer bij Ajax te blijven. Op dit moment is er geen concrete belangstelling meer. Van ons mag de situatie zo blijven, maar dat weet je in de voetballerij nooit.”
eensquote:Op zondag 3 juni 2007 12:48 schreef okee6 het volgende:
Tja 15 miljoen voor een puur offensief gerichte speler, beetje wereldvreemd wel.
Kleine kans inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, de transferperiode is nog lang. Ik denk niet dat hij te behouden is voor Ajax.
Waarom?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:48 schreef okee6 het volgende:
Tja 15 miljoen voor een puur offensief gerichte speler, beetje wereldvreemd wel.
Het is niet echt een allround middenvelder. Hij scoort en geeft assists, maar zal geen ballen van de lijn halen.quote:
Ja, en? Dat is ook niet z'n sterkste punt.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is niet echt een allround middenvelder. Hij scoort en geeft assists, maar zal geen ballen van de lijn halen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, en? Dat is ook niet z'n sterkste punt.
Ik ken meer dan genoeg aanvallende middenvelders die geen bal van de lijn halen hoor. Verwacht je ook van een linksback dat die er minimaal 10 inlegt per seizoen?
Sneijder is geen gevestigde speler, waar een internationaal opererend team in dienst van zal spelen. Sneijder heeft weinig CL ervaring en is dus niet compleet, derhalve geen volwaardige basiskracht. Vijftien miljoen euro had je misschien in de gouden eeuw nog kunnen vangen, maar in deze tijd niet meer. Komt nog bij dat Sneijder geregeld het hoofd verliest (zijn assist bij NEC uit, gele kaart tegen AZ)quote:Op zondag 3 juni 2007 13:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, en? Dat is ook niet z'n sterkste punt.
Ik ken meer dan genoeg aanvallende middenvelders die geen bal van de lijn halen hoor. Verwacht je ook van een linksback dat die er minimaal 10 inlegt per seizoen?
Omdat hij geen ballen van de lijn haalt!quote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, dat is een zwak punt van hem. Erg zwak. Dat maakt hem voor mij geen 15 miljoen waard.
In een voetballand als Spanje doet men wel wat met statistieken en dan telt niet alleen dat Sneijder er veel ballen inpoeiert, maar ook hoeveel pogingen hij daarvoor nodig heeft. Komt bij dat zijn potentieel aantal assists vele malen groter zou kunnen zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Omdat hij geen ballen van de lijn haalt!![]()
Sneijder heeft ook een EK en WK gespeeldquote:Op zondag 3 juni 2007 13:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ribery is op dit moment zo'n 15 miljoen waard. Die heeft bijvoorbeeld ook veel meer ervaring (WK) en speelt in een betere competitie.
Maar Sneijder speelde veelal dramatisch.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sneijder heeft meer grote toernooien gespeeld dan Ribery idd. Ik denk dat ze allebei wel gelijkwaardig zijn, hoewel het niet echt dezelfde types speler zijn.
Hoezo veel meer ervaring? Sneijder speelt vanaf jongere leeftijd op het internationale niveau dan Ribery. DAarnaast is de Franse competitie niet veel beter/gelijkwaardig aan de Nederlandse.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ribery is op dit moment zo'n 15 miljoen waard. Die heeft bijvoorbeeld ook veel meer ervaring (WK) en speelt in een betere competitie.
Ook Ribery was maar een voorbeeld, Sneijder is bijvoorbeeld nog jonger en daardoor moeilijk te vergelijken. Mijn punt is gewoon dat Sneijder die 15 miljoen niet waard is.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo veel meer ervaring? Sneijder speelt vanaf jongere leeftijd op het internationale niveau dan Ribery. DAarnaast is de Franse competitie niet veel beter/gelijkwaardig aan de Nederlandse.
Ribery speelde een goed toernooi en speelt nu ook een stuk minder.....quote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, maar was daar minder bepalend dan Ribery bijvoorbeeld.
Heel goed gezien, je weet ook dat dat bij een corner was?quote:Van Persie haalde daar een bal van de lijn.
Nee het is dan ook een aanvallende middenvelder.. Wat verwacht je nou? Dat hij eerst voorin de bal voorgeeft om vervolgens terug te rennen en de spits van de tegenstander uit te schakelen?quote:Sneijder komt niet vaak mee terug, soms te explosief (zie de play-offs maar weer).
Er zijn maar een paar spelers in de wereld waarop een team wordt aangepast, daar is Sneijder nog niet klaar voor, daarnaast zijn er ook weinig spelers die gelijk bij Barca in de basis komen.quote:Maar hij is niet de speler die bij Barca/Valencia zo in de basis komt en niet de speler waar het team op aangepast wordt.
Ik denk niet dat methodmitch je daarin steunt. En kijk eens wat competitiewedstrijden om je nog eens van je standpunt te overtuigen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo veel meer ervaring? Sneijder speelt vanaf jongere leeftijd op het internationale niveau dan Ribery. DAarnaast is de Franse competitie niet veel beter/gelijkwaardig aan de Nederlandse.
Ach, tegen al die Ajaxbrillen is niets te beginnen. Je zegt zelf dat Sneijder er nog niet klaar voor is, hij is gewoon nog niet klaar met z'n ontwikkeling en kan nog een hoop verbeteren. Daarom vind ik het raar dat Ajax er 15 miljoen voor wil hebben, ze willen nu al de hoofdprijs. En waarom zou je naar een Barcelona gaan als je veelal op de bank zit? Misschien om te leren, maar als je in de basis kunt staan bij een Nederlandse titelkandidaat is dat toch beter. Hij wilde graag naar Valencia, maar daar zou je hetzelfde krijgen. Laat die jongen nog minsten een jaar in de Eredivisie spelen, hij kan er alleen maar beter op worden.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ribery speelde een goed toernooi en speelt nu ook een stuk minder.....
[..]
Heel goed gezien, je weet ook dat dat bij een corner was?
[..]
Nee het is dan ook een aanvallende middenvelder.. Wat verwacht je nou? Dat hij eerst voorin de bal voorgeeft om vervolgens terug te rennen en de spits van de tegenstander uit te schakelen?
[..]
Er zijn maar een paar spelers in de wereld waarop een team wordt aangepast, daar is Sneijder nog niet klaar voor, daarnaast zijn er ook weinig spelers die gelijk bij Barca in de basis komen.
Ik geloof niet dat jij het allemaal snapt
Ik zeg dat hij er nog niet klaar voor is om in een team te spelen dat op hem is afgesteld.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, tegen al die Ajaxbrillen is niets te beginnen. Je zegt zelf dat Sneijder er nog niet klaar voor is,
Dat is niet raar, Sneijder is een geweldige speler met veel talent. Een potentiele wereldtopper, tuurlijk vraag je daar veel geld voor. Dat is hij meer dan waard.quote:Daarom vind ik het raar dat Ajax er 15 miljoen voor wil hebben, ze willen nu al de hoofdprijs.
Denk niet dat hij een bal van de lijn kopt, hij komt maar net boven het gras uit.quote:En misschien, als we dan in 2010 in die WK Finale staan, kopt hij de kopbal van Kuranyi wel van de lijn en worden we wereldkampioen door een van zijn schoten van afstand.
Begrijpelijk, maar Van Der Vaart werd gelinkt aan iedere topper, en vertrok toen 'slechts' naar HSV. Het zou zonde zijn als Wesley hetzelfde zou overkomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Ajax wil 15 miljoen voor Sneijder om een signaal af te geven, dat ambitie uitstraalt. Jarenlang zijn grote talenten uit de jeugdopleiding gratis de deur uitgelopen, met Van der Vaart als groot voorbeeld.
Dat Ajax z'n poot stijf houdt straalt ambitie uit, of hij het nu waard is of niet.
Een potentiele wereldtopper? Dan had hij nu al veel verder moeten zijn. Er zijn middenvelders van een hoger niveau dan Sneijder, die jonger zijn dan hij. Ik denk niet dat er nog een wereldtopper in Sneijder zit.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is niet raar, Sneijder is een geweldige speler met veel talent. Een potentiele wereldtopper, tuurlijk vraag je daar veel geld voor. Dat is hij meer dan waard.
Noem ze eens?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een potentiele wereldtopper? Dan had hij nu al veel verder moeten zijn. Er zijn middenvelders van een hoger niveau dan Sneijder, die jonger zijn dan hij.
Onzin, de beste man is pas 22 en ik zie hem nog volop door ontwikkelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een potentiele wereldtopper? Dan had hij nu al veel verder moeten zijn. Er zijn middenvelders van een hoger niveau dan Sneijder, die jonger zijn dan hij. Ik denk niet dat er nog een wereldtopper in Sneijder zit.
De volwassen clubs zijn ook niet gek, die zien heus dat Ajax niet de zekerheid heeft dat het zich kwalificeert voor de CL. En dan gaat van die prijs veel geld af! Aan de andere kant, eigen falen van opleiding en verkoop is geen vrijbrief om een hoofdprijs te verlangen en die te krijgen. Alleen Sneijder zelf kan er nog iets meer aan doen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Ajax wil 15 miljoen voor Sneijder om een signaal af te geven, dat ambitie uitstraalt. Jarenlang zijn grote talenten uit de jeugdopleiding gratis de deur uitgelopen, met Van der Vaart als groot voorbeeld.
Dat Ajax z'n poot stijf houdt straalt ambitie uit, of hij het nu waard is of niet.
Sneijder is niet de beste speler van Ajax. De meest belovende speler bedoel je. Ik sla Stam en Davids hoger aan.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef zjroentje het volgende:
Allicht wil Ajax de hoofdprijs.
Je gaat je beste speler toch niet voor een schijntje verpatsen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef VoreG het volgende:
Denk niet dat hij een bal van de lijn kopt, hij komt maar net boven het gras uit.
Fabregas, Diego, Mikel. Zijn jonger en die spelen in een betere competitie en zijn al op hetzelfde niveau of hoger dan Sneijder. Tuurlijk, Sneijder wordt een goede, misschien zelfs wel een grote. Maar de nieuwe Zidane is niet opgestaan.quote:
Ik vind het helemaal niet vreemd dat Ajax de hoofdprijs vraagt voor de beste speler van het afgelopen seizoen. Dat zou iedere zichzelf respecterende club toch ook doen?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
De volwassen clubs zijn ook niet gek, die zien heus dat Ajax niet de zekerheid heeft dat het zich kwalificeert voor de CL. En dan gaat van die prijs veel geld af! Aan de andere kant, eigen falen van opleiding en verkoop is geen vrijbrief om een hoofdprijs te verlangen en die te krijgen. Alleen Sneijder zelf kan er nog iets meer aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |