Ik heb geen contact meer met mn ex voorlopig, had 1 week nadat het uit was een brief geschreven en daarna niks meer laten horen, weet dus niet hoe het met haar gaat en zij weet niet hoe het met mij is. Misschien heeft ze het ook moeilijk, misschien niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoals ik in Pm al zei ik denk niet dat hij er nog moeite mee heeft.. je weet het nooit natuurlijk maar aan de signalen die hij afgeeft lijkt me dat niet..
Fijn is dat hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh dat gevoel moet ik nog even krijgen.. Dat dacht ik net wel van komop Yasha nu is het klaar niet meer achter hem aan blijven lopen.. Jij hoeft geen contact te zoeken want je bent hem helemaal niets verplicht.. En nu gewoon weer leuke dingen gaan ondernemen enje studieachterstandin gaan halen
Net even mijn mama gebeld en dat was wel heel fijn om die weer even te horen![]()
Wel jammer dat ik eerst ruzie met hem heb moeten krijgen voordat ik me nu zo voel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh dat gevoel moet ik nog even krijgen.. Dat dacht ik net wel van komop Yasha nu is het klaar niet meer achter hem aan blijven lopen.. Jij hoeft geen contact te zoeken want je bent hem helemaal niets verplicht.. En nu gewoon weer leuke dingen gaan ondernemen enje studieachterstandin gaan halen
Net even mijn mama gebeld en dat was wel heel fijn om die weer even te horen![]()
Terug Vind Post...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Hoolie2k6 het volgende:
somebody please tell me wtf betekend dat TVP! raak hier psychisch van in de war
Zo'n meel heb ik ook gestuurd....maar daar heeft ze niks mee gedaan....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yo
Ik heb net met ^^^^ gesproken..
En het is duidelijk nu.. ben er klaar mee..
Ik laat je met rust en jij moet maar zien wat je met mij doet..
Ga der nu eerst een nachtje overslapen..
Mijn verwerkingsproces lijkt heel erg veel op het jouwe.....alleen waar je nu bent ben ik nog zo'n 3 4 maanden in blijven hangenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah wel fijn dat hij het op zich nam.. Wel jammer van mijn ex dat hij me zo laat barsten.. Maar ergens is het ook typisch hem dus kan ik het hem ook niet echt kwalijk nemen.. Heb ik ook helemaal geen zin in.. Alleen nu heb ik die vriend dus in mijn msn.. en zie ik bij zijn naam staan /doet slapen met 2 meisjes.. en ik weet dat mijn ex ook daar is..dus jah dat vind ik dan wel weer minder.. maar aan de andere kant doet het me ook niet echt iets.. Niet als wat ik verwacht dat het zou doen..
Ik zie wel ik ben er nu eindelijk klaar mee.. (iig zo voel ik me op dit moment met die stemmingswisselingen weet je het maar nooit) En ik stuur hem over een maandje gewoon een mailtje of smsje met zijn verjaardag en misschien dat ik hem over een paar maanden gewoon eens aanspreek maar ik kijk wel.. Heb het er nu ff helemaal mee gehad..
Is toch jammer want ik dacht dat we goed uit elkaar waren gegaan en nu ben je dan toch een beetje boos op hem.. Niet echt boos boos maar wel zo van dat je denkt wat een jammer persoon ben je eigenlijk ook.. Maarja aan de andere kant ik weet dat hij gewoon zo is van als iets te moeilijk wordt dan laat hij het maar zitten.. Dus had eigenlijk niks anders hoeven te verwachten..
ik zou dit mailtje niet sturen. volg gewoon het advies van die vriend op, laat een tijdje niets van je horen, en stuur dan een mailtje van "hoi, hoe gaat het met je? bla bla"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben van plan te mailen..
Yo
Ik heb net met ^^^^ gesproken..
En het is duidelijk nu.. ben er klaar mee..
Ik laat je met rust en jij moet maar zien wat je met mij doet..
Ga der nu eerst een nachtje overslapen..
Ik blijf me verbasen over hoe jij EXACT een paar maanden voor loopt op mij!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah wel fijn dat hij het op zich nam.. Wel jammer van mijn ex dat hij me zo laat barsten.. Maar ergens is het ook typisch hem dus kan ik het hem ook niet echt kwalijk nemen.. Heb ik ook helemaal geen zin in.. Alleen nu heb ik die vriend dus in mijn msn.. en zie ik bij zijn naam staan /doet slapen met 2 meisjes.. en ik weet dat mijn ex ook daar is..dus jah dat vind ik dan wel weer minder.. maar aan de andere kant doet het me ook niet echt iets.. Niet als wat ik verwacht dat het zou doen..
Ik zie wel ik ben er nu eindelijk klaar mee.. (iig zo voel ik me op dit moment met die stemmingswisselingen weet je het maar nooit) En ik stuur hem over een maandje gewoon een mailtje of smsje met zijn verjaardag en misschien dat ik hem over een paar maanden gewoon eens aanspreek maar ik kijk wel.. Heb het er nu ff helemaal mee gehad..
Is toch jammer want ik dacht dat we goed uit elkaar waren gegaan en nu ben je dan toch een beetje boos op hem.. Niet echt boos boos maar wel zo van dat je denkt wat een jammer persoon ben je eigenlijk ook.. Maarja aan de andere kant ik weet dat hij gewoon zo is van als iets te moeilijk wordt dan laat hij het maar zitten..
Nee, ik ben stoned en dan typ ik als een mongool..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah dat hij zo doet en eik dus nu een vreemde voor me is ben ik ook echt niet blij mee.. en vind k ook behoorlijk jammer.. maar ik weet dat ik er op dit moment niets aan kan doen.. heb me nu anderhalve week echt rot gevoeld en daar ben ik gewoon klaar mee.. Het ligt ook niet aan mij vind ik.. hij vind het moeilijk om met mij te praten omdat ie dan moet nadenken.. Nou als dat teveel moeite is is dat zijn verlies en niet het mijne.. (zo denk ik er op dit moment echt over maar ik weet ook dat er dadelijk heus wel weer een periode komt waarin ik het niet zo makkelijk heb..)
Het mailtje heb ik btw al verstuurd.. Daarmee is de kous echt af voor mij..
En Shifto ik snap niet precies wat je bedoelt met dat ik exact een paar maanden voor loop.. Bedoel je daarmee dat jij nog niet in dat proces zit of?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik dacht al vooral omdat je het had over nieuwe verliefdheid
Heb ook een week gedacht dat ik er klaar mee was, dat kwam omdat we helemaal geen contact meer hadden. Toen haalde ik mijn laatste spullen op en dat ging perfect, gewoon simpel en respectvol. Voelde me alleen maar beter... Alleen toen ging ik denk ik de fout weer in, stuurde haar een mailtje waarin ik me best kwetsbaar heb opgesteld. het ging niet over gevoel ofzo maar gewoon wat uitlegjes over het 1 en ander. Ik eindigde de mail met dat als ze ergens hulp bij nodig had dat ik altijd klaar voor haar zou staan. Nou haar reactie heb ik geweten... ik heb nog nooit zo'n hard en kwetsend mailtje van haar teruggehad. Heb die avond een half uur met haar gebeld, we kwamen er niet echt uit maar het kwam er op neer dat we gewoon 0,0 contact moeten hebben voorlopig. Ik heb gezegd dat ik een vriendschap wel zag zitten en daar reageerde ze vrijwel niet op (zij is echt iemand: uit het oog uit het hart).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie wel ik ben er nu eindelijk klaar mee.. (iig zo voel ik me op dit moment met die stemmingswisselingen weet je het maar nooit)
Ik echt niet, om eerlijk te zijn....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef Ruikert het volgende:
Mjah, je zult zelf merken dat als je hem een week niet spreekt of ziet dat je je dan zelf beter voelt dan nu. Daarnaast kan jij (en hij ook) nu moeilijk zien of een vriendschap gaat werken, daar moet toch wat tijd overheen gaan.
Een week is wel kort maar het is wel hoe langer geen contact hoe beter.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef Ruikert het volgende:
Mjah, je zult zelf merken dat als je hem een week niet spreekt of ziet dat je je dan zelf beter voelt dan nu. Daarnaast kan jij (en hij ook) nu moeilijk zien of een vriendschap gaat werken, daar moet toch wat tijd overheen gaan.
en dat is heel logisch, maar je moet er toch een keer doorheen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:32 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ik echt niet, om eerlijk te zijn....
Het liefst wil ik haar om me heen, ik mis haar alleen maar meer als ze er niet is....
idd minder leukquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:38 schreef Ludger het volgende:
ZUCHT,
... ik moet ook maar geen contact meer opnemen...
toestand: vrienden - beiden verliefd - niks mee gedaan (ook door de afstand) - ander heeft nu een relatie![]()
Daar hoop ik dan maar opquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:57 schreef Ruikert het volgende:
[..]
idd minder leuk... maar als het echte liefde was dan was er waarschijnlijk wel iets mee gedaan / komt het ooit nog wel.
heb je nog veel contact met hem?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:17 schreef vencodark het volgende:
Merk dat ik de laatste tijd weer veel aan mijn ex denk. Weet niet hoe het komt, ik mis iets. Het werkte totaal niet tussen ons, 2 verschillende mensen maar ik voel me nog steeds op een vreemde manier tot hm aan getrokken. Niet eens zijn karakter...maar iets. Ja hij heeft best wel looks enzo maar het gaat verder dan dat. Ik zou soms zo graag willen zeggen wat ik nog wel voel.![]()
Krijg ook weer de sterke behoefte oude msngesprekken op te zoeken (berichtgeschiedenis etc) en fotos te bekijken van ons ooit weekendje weg. Gewoon ff naar hm kijken ofzo.
We zijn al bijna een jaar uit mekaar maar toch. Hij doet me nog een hoop.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:38 schreef Niri het volgende:
Hmm voelt echt heerlijk, dat ik nu eindelijk echt doe wat ik zelf wil, hem niet meer alles laat doen en ik niet alles meer voor hem wil doen dat ik echt gewoon compleet de schijt aan hem kan hebben!!![]()
Niet bijzonder veel maar spreek hm weleens op msn. Mekaar zien doen we niet echt veel. Is ook niet veel de tijd voor enzo. Weten ook nooit wat we moeten gaan doen, hij heeft geen geld enzo.quote:
Maar die vriend voorziet je wel steeds van info over je ex dus? misschien ook beetje klote om dan los te komen?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik zit stiekem via een blokchecker toch te kijken of mijn ex online is ja of nee.. zegt een vriendin van me net dat zoiets vaak niet eens werkt (ze zei voeg maar een ander toe aan je lijst en idd die stond ook gewoon op offline) Dus helemaal los laten doe ik het nog niet maar ik wil eik gewoon weten of hij mij nu geblokt heeft ofzo.. naja boeiend eik..
Die vriend van hem blijft wel consequent tegen me praten best apart
heel herkenbaar hoor, dat deed ik vroeger ook altijd. gelukkig kan ik het tegenwoordig laten. weet zelfs alle wachtwoorden van mn ex, maar op de een of andere manier geen enkele behoefte om die te gebruiken om te kijken wat ze aan het doen is.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik zit stiekem via een blokchecker toch te kijken of mijn ex online is ja of nee.. zegt een vriendin van me net dat zoiets vaak niet eens werkt (ze zei voeg maar een ander toe aan je lijst en idd die stond ook gewoon op offline) Dus helemaal los laten doe ik het nog niet maar ik wil eik gewoon weten of hij mij nu geblokt heeft ofzo.. naja boeiend eik..
Die vriend van hem blijft wel consequent tegen me praten best apart
kan me voorstellen, waarom heb jij niet meer moves gemaakt?quote:Op zondag 20 mei 2007 05:20 schreef Byte_Me het volgende:
fuck! was vanavond uit met een stel vrienden, en had een meisje dat ik erg leuk vind ook uitgenodigd. waren eerst thuis aan het verzamelen, gaan mn huisgenote en een vriend van haar ook mee, gezellig. pikt ie mn meisje
normaal zou ik er niet mee zitten, maar nu vind ik het echt mega klote
Ja, had het niet verwacht, maar het ging allemaal vanzelf en zo moet het ook natuurlijk. En bij de ene helpt het, bij de andere niet. Bij mij wel in dit gevalquote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef QCC het volgende:
Gister en vandaag met dezelfde meid?
o ik heb mn best gedaan, en het klikte allemaal erg goed. was van plan haar naar huis te brengen, maar toen ging die ander dus ook mee, aangezien die bij mijn huisgenote sliep, die al naar huis was. toen wisselden ze nog even gezellig telefoonnummers uit voor mn neus, WTF. maar van de andere kant, misschien zoek ik er wel meer achter. heb net nog ijs met haar gegeten, was alleen extreem brak en niet echt gezellig.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:16 schreef QCC het volgende:
[..]
kan me voorstellen, waarom heb jij niet meer moves gemaakt?
Misschien wel tijdelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef kanna het volgende:
[..]
Ja, had het niet verwacht, maar het ging allemaal vanzelf en zo moet het ook natuurlijk. En bij de ene helpt het, bij de andere niet. Bij mij wel in dit geval
ja dat zou ik ook weleens willen wetenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:52 schreef Hoolie2k6 het volgende:
verdomme zeg ben benieuwd wanneer ik me niet meer zo verk*nkerd alleen voel na de break up
nee, die doet niet aan ontharenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef QCC het volgende:
Is die huisgenote niks voor jou dan Byte?
zou idd wel grappig zijn, maar het zal niet gebeuren. ook omdat zij mij uit huis kan zettenquote:Krijg je een rare soort van driehoeksverhouding, lijkt me ook wel grappig
hij vind haar zeker leuk, het is de vraag hoe leuk zij hem vind.quote:Maargoed, telefoonnummers uitwisselen hoeft niks te betekenen,
dat gaat deze week zeker gebeurenquote:probeer volgende keer lekker met z'n tweeën op een date te gaan en zie wat ervan komt.
volgens mij is het redelijk standaard om achteraf te gaan twijfelen over zoiets. ik heb dat in ieder geval ook altijd gehad. je hebt van te voren alles goed overwogen neem ik aan. nu ben je veel emotioneler en daar komt de twijfel vandaan. bang zijn voor eenzaamheid is nooit een goede reden om een niet goed lopende relatie voort te zetten.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
Pfffhet is nu ruim een week nadat we besloten hadden uit elkaar te gaan. Ik voelde me die eerste dagen erna zo goed, helemaal vol nieuwe energie en opgelucht enzo.... hoe anders is dat nu
. Ik voel me zo ellendig, bijna wanhopig zelfs. Vandaag hebben we wat praktische zaken besproken die geregeld moeten worden en ineens besefte ik dat het binnenkort gewoon helemaal voorbij is, dat ik er alleen voor sta en alles alleen moet doen
ik zie ontzettend tegen de eenzaamheid op. Ik vind dit zo moeilijk, ik begin zelfs te twijfelen of ik wel de goeie beslissing heb genomen nu
![]()
Daar sla je de spijker op z'n kop Yasha, het is denk ik ook meer de behoefte aan iemand hier hebben dan perse hem. Want ookal voel ik me nog zo beroerd nu ik sta nog wel 100% achter mijn keuze. Maar die ups & downs zijn wel slopendquote:Op zondag 20 mei 2007 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je ziet nu tegen alleen zijn op.. dus je wilt gewoon een vriend/man hebben.. om er achter te komen of het de goede beslissing is moet je je afvragen of je je eigen vriend wil hebben of gewoon iemand.
heb hetzelfde meegemaakt, was een week geleden ongeveer. Voelde me kiplekker en was er helemaal klaar mee. Haar toen weer gesproken en was weer terug bij af. Ben wel veel aant mailen/sms-en met die scharrel en helpt goedquote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef kanna het volgende:
Ben gisteren en vanochtend wakker geworden naast een leuke meid en kan ook wel zeggen dat dat helpt om minder aan je ex te denkenNou deed ik dat gelukkig al niet veel meer, maar nu voel ik er niets meer bij als ik terugdenk. Denk dat ik dat gewoon even nodig had om het volledig een plek te geven
Al met al...ik ben weer vrolijk en blij!
Hmmja lastig allemaalquote:Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup ik ken het.. Ik heb ze ook tijdens mijn relatie gehad.. Dan vroeg ik mezelf ook wel eens af van wil ik nu gewoon een vriendje of wil ik hem.. Maar dan zag ik hem weer en dan dacht ik van jah toch hem.. Toen twijfelde ik gewoon heel erg.. Alleen hij niet toen en dus toen heeft ie me weer overtuigdom me een half jaar later te dumpen
![]()
Maar in ieder geval ik mis nu dus ook niet de intimiteit en al dat gedoe met mijn ex.. maar wel met iemand.. maar dat is al vanaf dag 1.. dus ik denk dat dat er ook mee te maken heeft met dat ik toen al twijfelde..
En over die ups & downs kan ik nog niet echt advies geven want daar ga ik zelf ook nog doorheen..
Aan de ene kant denk ik afleiding.. dat is heerlijk.. maar aan de andere kant.. zodra je dan weer veel alleen bent (net zoals ik nu dus deze week) komt het er toch allemaal uit.. dus wegstoppen heeft ook geen zin..
afleidingquote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef Ruikert het volgende:
[..]
heb hetzelfde meegemaakt, was een week geleden ongeveer. Voelde me kiplekker en was er helemaal klaar mee. Haar toen weer gesproken en was weer terug bij af. Ben wel veel aant mailen/sms-en met die scharrel en helpt goed
zin om een pilsje te drinken en over vrouwen te klagen? ik ben er namelijk ookquote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef spooki3 het volgende:
Hoe herkenbaar allemaal als ik nu zo op dit forum lees. Te herkenbaar op dit moment.
Mijn vriendin heeft het nu bijna 2 maanden geleden uitgemaakt en voel me nog steeds kut.
Bijna 9 jaar een relatie en 2 jaar samengewoond in ons huidige huis. Laat je niet zomaar achter je, zeker niet omdat het absoluut niet mijn keuze was.
Mijn hele leven op zijn kop gezet met een paar woorden. Huis ondertussen verkocht en over een week of 3 moet ik er ook daadwerkelijk uit. Nog niks anders gevonden dus moet ik noodgedwongen terug naar mijn ouders. Voelt niet goed.
De eerste weken waren verschrikkelijk. Veel gehuild, of eigenlijk continue gehuild. Toen ging het wel weer een beetje.
Tot een paar dagen geleden, weet niet waarom, maar zit op het moment weer in een enorme dip. Afleiding heb ik zelfs op het werk momenteel niet. Zelfs daar heb ik niks te doen.
Het ergste is nog het gevoel van leegte en gemis. Heb het gevoel dat ik een deel van mezelf kwijt ben. Mis mijn beste vriendin, mis iemand om mijn leven mee te delen. 's Avonds alleen thuis in een voor mijn gevoel leeg huis. Geen geluiden in huis, niemand die je door huis hoort lopen. Een onbeslapen kant van het bed. Word regelmatig met een ontzettend rot gevoel wakker dat dan de hele dag biljft hangen.
Het enioge dat dan enigszins help is praten met mijn moeder of mijn ex-vriendin. Hoewel ik dat laatste eigenlijk niet moet doen dan, maar dat is het enige dat echt helpt op die momenten. Vraag me af of ik er ooit echt overheen kom en wanneer. Ik wil verder met mijn leven en moet ook alles weer vanaf niks opbouwen. Het lukt me alleen niet om daar een begin mee te maken en weet ook niet hoe.
In de tussentijd probeer ik zoveel mogelijk afleiding te vinden en leuke dingen te doen. Even weten dat het leven wel leuk is en alles even van me af te zetten i.p.v. er de hele tijd aan te denken. Soms lukt dat en op sommige dagen lukt het ook helemaal niet. Volgende week naar Pinkpop toe. Hoop dat ik mijn gedachten dan die dag even thuis kan laten en genieten. Maar dat zal niet meevallen wetende dat mijn ex-vriendin er ook rondloopt en ik haar waarschijnlijk wel tegen zal komen. Hoop dat het mijn dag niet verpest.
je hebt mensen in de buurt, Q_B...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dat "iemand missen" zie ik ook erg tegen op.... we leven nu nog steeds samen, maar als hij straks weg is lijkt die eenzaamheid me zo pijnlijk, ik hoop echt dat het mee gaat vallen....![]()
Altijd zin om een pilsje te drinken. Ga dit jaar alleen de maandag en weet nog niet wie er gaat rijden. Grote kans dat ik de sjaak ben en niet eens mezelf kan bezatten.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zin om een pilsje te drinken en over vrouwen te klagen? ik ben er namelijk ook
PM me maar als je interesse hebt.
Lol.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb hem nu denk ik bijna een week niet meer gesproken.. (iig hem wel aangesproken maar hij zei niets terug)
Aan de ene kant baal ik er van aan de andere kant geeft het me rust.. Bovendien is hij nu weer op zijn werk dus is hij toch niet online.. volgens mij is hij zelfs op oefening dus jah ik kan em toch niet spreken.. Maar vooral dat hij er toch geen zin in heeft weerhoudt me van het hem aanspreken..
Ik hoop wel dat die instelling bij hem ooit veranderd als ik hem over een poos weer eens wil spreken.. Maar dat pols ik dan wel.. Kvind het nog steeds raar dat hij iemand zo ineens uit zijn leven kan kicken terwijl ik opzich niks fout doe.. het is voor hem gewoon teveel gedoe..
ze hebben ook hun voordelen, die golven. ik merk dat doordat ik emotioneler ben dan "normaal" de pieken van die golven ook veel intenser zijn. dus op goede momenten voel ik me eigenlijk beter dan "normaal". maar ja, het gemiddelde ligt helaas nog wel onder dat niveau.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
Typisch hoe er nu een aantal in dit topic op dit moment merken dat er na een 'goede' periode ineens een terugslag komt, ogenschijnlijk zonder aanleiding. Herkenbaar weer, die golfbewegingen. Die blijven denk ik wel even komen, maar troost je met de gedachte dat iedere volgende golf minder heftig is dan de vorige, totdat je ze niet meer opmerkt.![]()
ik ben er alle drie de dagen en zal op maandag wel extreem brak zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef spooki3 het volgende:
[..]
Altijd zin om een pilsje te drinken. Ga dit jaar alleen de maandag en weet nog niet wie er gaat rijden. Grote kans dat ik de sjaak ben en niet eens mezelf kan bezatten.
Het idee dat iemand opeens uit je leven is, is ook heel bizar. Vooral als het ook nog eens op een rot manier gaat.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar ben ik nu mee bezig shiftoIk heb hem afgelopen vrijdag uit mijn lijst gegooid..
Het is gewoon ,en dat klinkt misschien heel stom, hij bedoelt het niet kwaad.. Hij doet dit ook voor zijn eigen bestwil.. alhoewel ik het wel erg makkelijk vind.. Ik vind het gewoon raar om nooit meer met hem te praten.. (wss over een paar maanden vind ik het heel normaal) Maar nu.. Hij was mijn eerste echte vriendje ik heb zoveel van hem geleerd.. dat vergeet je niet zomaar.. en dan is het moeilijk dat die persoon ineens uit je leven is.. En dat het nu ook nog op een beetje een rotmanier gaat is ook jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |