quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gebruik gewoon geen hotcorners.
10.3 jaar van je leven, helemaal wegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
toen ik voor het eerst met mac begon te werken (10.3) stond f11 als hotcorner ingesteld en had geen idee dat dat uit kon dus ik heb toen een half jaar geïrriteerd op die mac gewerkt vanwege dat elke keer mijn windows verdwenen
hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
10.3 jaar van je leven, helemaal weg![]()
't Is niet alsof 't nagesynchroniseerd is ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Q. het volgende:
Bah, Nederlandstalige OS X.
Kut hddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef TwyLight het volgende:
whehe mijn externe hdd heeft het er moeilijk mee met 40GB er naar toe kopieren en 3gb er vanaf tegelijkertijd
Nee, maar het is wel net zo lelijk als Bill Gates.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
't Is niet alsof 't nagesynchroniseerd is ofzo.
even wat olie en water er bij, doe ik namelijk ook altijd als men roeiboot een beetje begint tepiepenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het werkt wel goed, hij kraakt alleen erg
Ik heb dat dus op 20%. En ook ik ga AppleCare aanschaffen, dan dump ik hem van de zomer bij de Apple store naar binnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:16 schreef Xilantof het volgende:
Ga trouwens denk ik toch voor de apple care...
Ik vind het namelijk een vreemd verschijnsel als 't echt aan mijn accu zou liggen dat mijn laptop op circa 40% gewoon *poef* uitvalt (dus echt uit, niet sleep).
Je hoeft het toch pas over meer dan een half jaar aan te schaffen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:16 schreef Xilantof het volgende:
Ga trouwens denk ik toch voor de apple care...
Ik vind het namelijk een vreemd verschijnsel als 't echt aan mijn accu zou liggen dat mijn laptop op circa 40% gewoon *poef* uitvalt (dus echt uit, niet sleep).
ja een cinema display!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
Zal ik het gepats en generd maar even over nemen
De DELL 2007WFP is bijna 100 euro in prijs gedaald. Ik weet wel welk scherm ik volgende maand ga kopen. 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |