Ja, ik krijg weer jeuk in m'n vingersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef Jarno het volgende:
Ik ben voorlopig weer even klaar als je het niet erg vind..
Als je een statief gebruikt maakt het geen fak uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik krijg weer jeuk in m'n vingers
Jij had toch de 17-85mm F/4/5.6 IS USM lens? was die nou duidelijk beter of scheelde het niet zoveel met de standaard kitlens?
Uurtje?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:01 schreef Tijn het volgende:
Ah, het is weer het foto nerden uurtje? Dan ga ik even een hapje eten.
Oke, dan heb ik me vergist..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik had dus de 17-40L. En die is overduidelijk beter dan de kitlens.
weddûh van welquote:
Ja, dat zegt Q toch... zowel de Mac als Windows versie staat op de installatie DVDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
weddûh van wel, als ik gewoon de CD van Warcraft 3 gewoon in men compu stamp dat ie het dan doet zonder
Dat is het em juist, ik ga niet op m'n vakantie met een statief rond lopen zeulen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je een statief gebruikt maakt het geen fak uit.
Die zijn nog 50 cm.. en stevigheid wil je dan toch ook wel hebben van zo'n statief. Desalniettemin, nog steeds overbodige bagagequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Je hebt ook van die mini-statieven die je in een handomdraai tot anderhalve meter uittrekt eh.
Dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat zegt Q toch... zowel de Mac als Windows versie staat op de installatie DVD
O dat zei Q dus alquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja precies. Q zegt zelf ook dat wat ik zei al gezegd werd door Q.
Nee dat niet, maar dan kan hij nog wel iets zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
Alsof Q. wat te zeggen heeft.
Had ik maar iets te zeggen J, had ik maar iets te zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:52 schreef Jarno het volgende:
Zeg Q. Heb jij nog wat te zeggen, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |