quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:14 schreef IHVK het volgende:
Of van die smith's popcorn chips, met kaassmaak. Dat was echt overheerlijk.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:49 schreef Toewan het volgende:
Vanilla Coke, laatst waren we in Frankrijk en daar hadden ze het nog wel. Oftewel meteen een krat ingeslagen. Zelfs de AH XL heeft het niet meer.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja tomaten chips van croky volgens mij bestaat ook niet meer
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef Camplo het volgende:
Het ergste is nog altijd die lekkere tzatziki chips van Lays.
NERGENS meer te krijgen![]()
"De mooiste pauzes zijn lilia, lila pauzes van... Millka!'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef --- het volgende:
bestaan lila pauze eigenlijk nog?
Je hebt nu een ander merk daarvoor. zelfde varianten als AA. maar ander merk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef maok het volgende:
Aardappelanders ik weet niet of dat spul nog te krijgen is maar toen de bacon variant er uit ging![]()
Gelukkig zijn de muslirepen met chocolade en sinasappel weer terug bij de Lidl![]()
Zijn Raiders eigenlijk nog te krijgen?![]()
ook de baconquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je hebt nu een ander merk daarvoor. zelfde varianten als AA. maar ander merk.
Geloof van wel ja, Campbells maakt het nu geloof ik. 4 soorten bij de AH waar ik gewerkt heb.quote:
Doe 'es wat nader omschrijven?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:13 schreef Chanty87 het volgende:
die tube met kaas erin die je in Bugles kan spuiten...
Wees blij, in ieder geval is Marcel van Dam er nog..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:13 schreef Lucille het volgende:
Ik mis de Kwatta repen. En Exota limonade.
owja, en vieze luiersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:00 schreef PICHT het volgende:
SMULTIETJES!
Alleen niet bij onze lokale AH en ook niet bij een dorp verderop waar we tegenwoordig onze boodschappen doen... En ik vind het nogal overdreven om daarvoor 12 km te gaan rijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Quispi het volgende:
[..]
Dat is Danish Chef en nog steeds te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |