quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
vroegah had je hazelnootpasta met gepofte rijstkorrels erin![]()
ik vind het niet zo gek dat dat verdwenen isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
En pasta met pindakaas zodat je dat nietmeer hoefde te mengen![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ieuw.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
BROS IS VAN DE MARKT AF GEHAALD!?
Dat wordt nog gewoon verkocht in Nederland. Je moet alleen bij de juiste supermarkt zijn.quote:
jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Kuikentje het volgende:
[..]
Dat wordt nog gewoon verkocht in Nederland. Je moet alleen bij de juiste supermarkt zijn.
En Bros wordt niet meer gemaakt, helaas.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 is ook de produktie van de de orginele Nederlandse Bros-reep van melkchocolade gestaakt. Een chemische variant van Bros zal door Nestlé vanuit een Oostblok-lagelonenland geimporteerd gaan worden en van de naam Bros worden voorzien.
http://winner-taco-moet-terug-.hyves.net/quote:
die dingen waren ook wel vet lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://winner-taco-moet-terug-.hyves.net/
Misschien moeten we een hele grote winner taco hyves maken, en hopelijk wil meneer Ola hem weer terug op de markt brengen!
![]()
dat is echt te belachelijk voor woorden, de lekkerste repen tyfen ze van de markt af en die smerige Nuts en bountys en dergelijke zooi blijven ze gewoon makenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bros komt terug hoor, alleen niet de Nederlandse Bros, maar een Oostblok chemische variantquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:01 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
dat is echt te belachelijk voor woorden, de lekkerste repen tyfen ze van de markt af en die smerige Nuts en bountys en dergelijke zooi blijven ze gewoon makenWaarom hebben Nederlanders zon kutsmaak
![]()
Bros![]()
Dan koop ik vanaf nu dus echt GEEN Bros meer, die waren zo lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef IHVK het volgende:
Bros is een chocoladereep met luchtbellen. Bros werd tot 1985 gemaakt door Bensdorp in Bussum. Bensdorp werd overgenomen door Unilever maar het merk Bros en de speciale productieïnstallatie werden verkocht aan het Britse Rowntree Mackintosh, dat in 1988 weer overgenomen werd door het Zwitserse Nestlé. Sinds de verkoop door Bensdorp werd de Brosreep geproduceerd in de candybar-fabriek van Nestlé in Elst, (Gelderland). In 1985 waren er nog drie varianten op de markt; Wit, Melk en Puur. Na enige jaren besloot Nestlé te stoppen met de soorten Wit en Puur en was er alleen nog een Brosreep van melkchocolade te koop. Op donderdag 10 mei 2007 is ook de produktie van de de orginele Nederlandse Bros-reep van melkchocolade gestaakt. Een chemische variant van Bros zal door Nestlé vanuit een Oostblok-lagelonenland geimporteerd gaan worden en van de naam Bros worden voorzien.
Kijk eens een paar posts boven je...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef IHVK het volgende:
Bros is een chocoladereep met luchtbellen. Bros werd tot 1985 gemaakt door Bensdorp in Bussum. Bensdorp werd overgenomen door Unilever maar het merk Bros en de speciale productieïnstallatie werden verkocht aan het Britse Rowntree Mackintosh, dat in 1988 weer overgenomen werd door het Zwitserse Nestlé. Sinds de verkoop door Bensdorp werd de Brosreep geproduceerd in de candybar-fabriek van Nestlé in Elst, (Gelderland). In 1985 waren er nog drie varianten op de markt; Wit, Melk en Puur. Na enige jaren besloot Nestlé te stoppen met de soorten Wit en Puur en was er alleen nog een Brosreep van melkchocolade te koop. Op donderdag 10 mei 2007 is ook de produktie van de de orginele Nederlandse Bros-reep van melkchocolade gestaakt. Een chemische variant van Bros zal door Nestlé vanuit een Oostblok-lagelonenland geimporteerd gaan worden en van de naam Bros worden voorzien.
Serieus?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Kuikentje het volgende:
[..]
Dat wordt nog gewoon verkocht in Nederland. Je moet alleen bij de juiste supermarkt zijn.
Wat bedoel je precies met een 'chemische variant'?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Bros komt terug hoor, alleen niet de Nederlandse Bros, maar een Oostblok chemische variant
chemische zooi om er bubbels in te krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef Alecks het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een 'chemische variant'?
Die groene Doritos ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:12 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Smoked Bacon chips van Smiths is ook nergens meer te krijgen!
Het lijkt me makkelijker om dat met koude lucht in een haast afgekoelde cacaomassa te doen... Of denk ik dan te simpel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
chemische zooi om er bubbels in te krijgen.
lijkt me.
Geef dat kind een Kwatta! Wereldberoemd in West-Brabant...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:13 schreef Lucille het volgende:
Ik mis de Kwatta repen. En Exota limonade.
Het waren meer voorbeelden uit den ouden doosch....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Alecks het volgende:
Geef dat kind een Kwatta! Wereldberoemd in West-Brabant...
Maar exota limonade missen? Voor een knalfuif?![]()
Zeuren om Kwatta is onzin, Kwatta is alleen van naam veranderd en heet tegenwoordig Cote d'or.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:15 schreef imported_sphinx het volgende:
kwatta?
So?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar mijn tandarts raadde Listerine juist met klem af. Er zou te veel alcohol in zitten en daardoor veel te bijtend/brandend werken. Ik kreeg een mondspoelmiddel dat Perio-Aid heet.
quote:2. Op welke bijwerkingen moet ik letten?
Behalve het gewenste effect kan dit middel bijwerkingen geven. De bijwerkingen zijn plaatselijk. De belangrijkste bijwerkingen zijn branderige tong, droog mondslijmvlies, smaakveranderingen en verkleuringen in de mond.
Soms
* Tong, tanden, vullingen en prothesen kunnen geelbruin tot zwartbruin verkleuren. De kleur verdwijnt meestal vanzelf wanneer u geen chloorhexidine meer gebruikt. Zo niet, dan kan de tandarts de verkleuring verhelpen. De verkleuring is sterker als u vlak voor het gebruik van chloorhexidine thee, koffie of rode wijn heeft gedronken. U kunt deze verkleuring tegengaan door na thee, koffie of rode wijn uw tanden te poetsen voordat u chloorhexidine gebruikt.
Zelden
* Branderig aanvoelende tong.
* Droog mondslijmvlies.
* Veranderingen van smaak, dit gaat vanzelf over als u dit middel niet meer gebruikt.
Beide spoelingen zijn via drogisterij.net nog gewoon te bestellen. Misschien dat een drogisterij het ook wel voor je kan bestellen als je toezegt de hele colli af te nemen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In mijn geval dus mondspoelmiddel.
Vroeger had ik vrijwel bij elke halfjaarlijkse tandartscontrole gaatjes, maar sinds ik mijn mond na het poetsen met mondspoelmiddel mét fluoride spoel, heb ik al 3 jaar op rij geen gaatjes meer gehad.
Ongeveer een half jaartje geleden verdween "Listerine Sterk Gebit" (met fluoride) uit de schappen, dit was het spoelmiddel wat mijn tandarts mij jaren geleden geadviseerd had.
Daarna overgestapt op "ACT" (met fluoride, helaas zonder alcohol voor het extra frrisse gevoel), maar sinds een week of 2 is deze ook nergens (Etos, Kruidvat, DA, Albert Heijn, Super de Boer, C1000, Spar, heb echt overal gekeken) meer te krijgen.![]()
En goede alternatieven zijn er niet, in andere varianten/merken zitten er whiteners (sodium), citrusextracten, of chloorhexidines (waarmee je tanden verkleuren).
![]()
Hier gewoon bij de AHquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:04 schreef tvvanham2002 het volgende:
Dr. Pepper, de flessen dan, niet die hoeren blikjes. Nergens!
in chocolade uit oost-europa, zitten veel e-nummers, legaal of niet zo legaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
chemische zooi om er bubbels in te krijgen.
lijkt me.
Na de grap "Wat is een neger met botkanker" zijn de bros snel van de markt gehaald...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In Istanbul verkopen ze het nogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
Crunch.. Ik weet niet of het nog bestaat maar ik ben heb het al een poos niet meer gezien![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:11 schreef rashudo het volgende:
Misschien kan je listerine eens bellen, of kijken bij de apotheek of drogisterij in plaats van de supermarkt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef Serinde het volgende:
Beide spoelingen zijn via drogisterij.net nog gewoon te bestellen.
net zoals zo veel tijdelijke smaken in het zpomer seizoen van 2004/2005quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:12 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Smoked Bacon chips van Smiths is ook nergens meer te krijgen!
in nl ookquote:
quote:
heb het hier in brabant in verschillende schappen en automaten zien liggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Waar dan? Ik heb het in geen tijden gezien.
Ik wil geen chocola uit Oost-Europa.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef marnixds het volgende:
[..]
in chocolade uit oost-europa, zitten veel e-nummers, legaal of niet zo legaal.
Schijnt in Marokko tijdens moederdag een heel populair drankje te zijn....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:54 schreef TeenWolf het volgende:
SNOR limonade.......
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Schijnt in Marokko tijdens moederdag een heel populair drankje te zijn....
ja jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef BasOne het volgende:
Hai-Hais
Waren chippies van smiths, waren 'samurai' helmpjes achtige vormpjes, de zakjes waren van boven en onder 90 graden van elkaar dichtgemaakt.
Zooooo lekker... hebben mischien maar 2 jaar in de vakken gelegen
Ik heb meestal last van producten die ín schapen verdwijnen...quote:
Die shit is heers idd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:49 schreef Toewan het volgende:
Vanilla Coke, laatst waren we in Frankrijk en daar hadden ze het nog wel. Oftewel meteen een krat ingeslagen. Zelfs de AH XL heeft het niet meer.
Hier heeft de AH XL alleen Dr. Foots, dat is namaak rommel, bweuh.quote:
Dank voor de tip! Ik heb zelf inderdaad ook tandverkleuringen gehad, maar had nog nooit de link gelegd met dat mondspoelwater...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Alcohol doodt juist allerlei bacterien.
In Perio-Aid zit chloorhexidine, een goedje die ik wil vermijden.
Ik heb na een kaak/tandvleesoperatie chloorhexidinespoeling moeten gebruiken, waarbij ik opmerkte dat mijn tanden verkleurden. De mondhygieniste heeft dit weer moeten fixen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |