owja, en vieze luiersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:00 schreef PICHT het volgende:
SMULTIETJES!
Alleen niet bij onze lokale AH en ook niet bij een dorp verderop waar we tegenwoordig onze boodschappen doen... En ik vind het nogal overdreven om daarvoor 12 km te gaan rijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Quispi het volgende:
[..]
Dat is Danish Chef en nog steeds te krijgen![]()
Vreemd want als je via Albert.nl boodschappen bestelt, komt het toch ook uit de XLquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:33 schreef tvvanham2002 het volgende:
[..]
Hier heeft de AH XL alleen Dr. Foots, dat is namaak rommel, bweuh.
ik ken het, ze waren idd best lekkerquote:Op zondag 20 mei 2007 11:37 schreef KRS het volgende:
Vroegah had je van Smiths chips "The Pack" (jaja zo heette dat echt...)
DAT was zóóó lekker!!!! Dat waren chipsen in de vorm van rondjes, kruisjes en nog iets, en het leek qua structuur een beetje op kaasknabbels. Maar dan met een hele heftige paprikasmaak!!
Zomaar waren ze van de ene op de andere dag uit de schappen verdwenen en daar baal ik nu nog van! Terwijl ht toch al jaaaren geleden is...
Wie kent deze chips nog meer?
Kruidvat!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef --- het volgende:
bestaan lila pauze eigenlijk nog?
Vanilla coke, ook niet bij de sdb? Bij de edah had je t wel, maar die is opgedoekt :pquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vanilla Coke en Winner Taco![]()
En de Bros wordt een chemische variant?
Ik zag tot mijn verbazing ACT in de folder staan, in nieuwe verpakking wel te verstaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef twinkles het volgende:
[..]
Kruidvat!!
En act, is dat niet dat groene mondwater? Dat is er nog, ook bij het kruidvat.![]()
Gompyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef Chanty87 het volgende:
Ik mis ook dat roomijs in een plastic kegel met kauwgombal onderin
Hebben ze bij de Lidl, zit in een pak met verschillende ijsjes, oa die dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef Chanty87 het volgende:
Ik mis ook dat roomijs in een plastic kegel met kauwgombal onderin
Helaasch zit er geen Lidl hier in de buurt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef maok het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Lidl, zit in een pak met verschillende ijsjes, oa die dus.
Verrek ja, die ken ik ook nog. Heb er behoorlijk wat zakken van weggewerkt.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:37 schreef KRS het volgende:
Vroegah had je van Smiths chips "The Pack" (jaja zo heette dat echt...)
Wie kent deze chips nog meer?
Die met dat kokmutsje als dop!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Quispi het volgende:
[..]
Dat is Danish Chef en nog steeds te krijgen![]()
In duitsland ook nog volwaardig in de schappenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
De turk bij ons heeft em nog gewoon....
Heeft alleen een andere naam, iets met cool oid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef Camplo het volgende:
Het ergste is nog altijd die lekkere tzatziki chips van Lays.
NERGENS meer te krijgen![]()
Kut. Ik gebruik dat ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In mijn geval dus mondspoelmiddel.
Vroeger had ik vrijwel bij elke halfjaarlijkse tandartscontrole gaatjes, maar sinds ik mijn mond na het poetsen met mondspoelmiddel mét fluoride spoel, heb ik al 3 jaar op rij geen gaatjes meer gehad.
Ongeveer een half jaartje geleden verdween "Listerine Sterk Gebit" (met fluoride) uit de schappen, dit was het spoelmiddel wat mijn tandarts mij jaren geleden geadviseerd had.
Daarna overgestapt op "ACT" (met fluoride, helaas zonder alcohol voor het extra frrisse gevoel), maar sinds een week of 2 is deze ook nergens (Etos, Kruidvat, DA, Albert Heijn, Super de Boer, C1000, Spar, heb echt overal gekeken) meer te krijgen.![]()
En goede alternatieven zijn er niet, in andere varianten/merken zitten er whiteners (sodium), citrusextracten, of chloorhexidines (waarmee je tanden verkleuren).
![]()
Met naturel smaak en nog een soort, geloof met bacon ofzo.....Van het weekend bij mijn schoonouders nog lekker bugles (ofzo) zitten vullen, mjammie!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
juistem,, die staat ook nog in de schappen bij onze plaatselijke supermarkten
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Bioo het volgende:
PZA Shoarma
Die PZA Shoarma pizza's waren dus echt de shit, maar waren ineens nergens meer te krijgen.
In grotere dorpen iig, hier in onze AH is ie al jaren geleden eruit gehaald en in een dorp verderop is ie ook niet meer te vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
juistem,, die staat ook nog in de schappen bij onze plaatselijke supermarkten
Ikwerk nou niet bepaald in ee ngroot dorp in de supermarkt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
In grotere dorpen iig, hier in onze AH is ie al jaren geleden eruit gehaald en in een dorp verderop is ie ook niet meer te vinden.
k loop bij de C1000,,, wordt ook vaak wat uitgegooid en vervangen voor iets andersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef Chanty87 het volgende:
Misschien ligt het aan welke keten? De Albert Heijn flikkert om de haverklap producten uit de schappen.
Die bestaan niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Birra het volgende:
[..]
Heeft alleen een andere naam, iets met cool oid.
In een blauwe verpakking.
Hmm. Done.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef Serinde het volgende:
[..]
Anders lees je ook de rest van het topic even [afbeelding]
Hier nét over de grens in Belgie hebben ze ze nogquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmm. Done.!
Superchips met Pickles smaak![]()
foetsie!
Vraag een testpakketje aan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef Spacehamster het volgende:
Ff iets obscuurders: Vorig jaar verkocht de lokale turkse super pakjes poederlimonade van het merk Bolero. Er waren de smaken aardbei, sinaasappel, multivruchten en druiven. Er zaten ook vitamines bij in en dat spul was hartstikke fokking lekker!!!!!
Gewoon met gecrushte ijsblokjes of door de wheyshake met ijsblokjes (net een superlekkere milkshake) of door de naturelyoghurt...mmmmm
Maarja...die zijn er nu niet meer.
Ik mis dat spul!!
Klinkt interessant, maar de tekst "Achtung verdienen Sie Geld durch Surfen im Internet Kostenlos" onderaan de pagina maakt dat ik geen zin heb die site mijn info te geven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:05 schreef Samson het volgende:
Vraag een testpakketje aan!
http://www.bolero24-online.de/
Dat doen supermarkten niet om te pesten, maar omdat schapruimte duur is, en je geen waren wilt hebben liggen die slecht verkopen op een plek waar je goed verkopende spullen kan hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef Chanty87 het volgende:
Misschien ligt het aan welke keten? De Albert Heijn flikkert om de haverklap producten uit de schappen.
Zijn die champignon dingen er niet meer, die waren zoooo lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef RickoKun het volgende:
*zucht*
AH champignon pizzabroodjes
PZA shoarma
Die beertje waren echt lekker ja, wat is het alternatief volgens jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef NutKees het volgende:
[..]
-Scheepstouw, moeilijk te krijgen (hier in ieder geval), bolle varianten zijn minder lekker
-Tyrkisk Peber van Fazer, varianten zijn minder lekker
-Bruine beertjes van Venco, ook hier zijn wat alternatieven voor te krijgen maar weer minder lekker
Je komt zo nu en dan wel eens van die goud-doorzichtige nepdingen tegen bij de locale snoep-dealer. Maar aangezien ze nog niet half zo lekker waren heb ik er geen aandacht meer aan geschonken. Ik zal het eens in de gaten houden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef Fawn het volgende:
[..]
Die beertje waren echt lekker ja, wat is het alternatief volgens jou?
Scheepstouw heb je bij van die natuurdrogisterijen als De Tuinen. Hema verkoopt tegenwoordig ook Old Dutch snoep. Gisteren nog gezien (beide varianten).
Is weer te krijgen bij AH.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef DeToXiC het volgende:
Pastachoca....
Bebogeen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef DeTolk het volgende:
Bestaat dat smeerbare caramelachtige goedje nog? net als pindakaas enzo . Met de rode deksel.
Kan niet op de naam komen.
Nog wel bij de SLIGRO te koop in 2 kilo bakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef NutKees het volgende:
[..]
Verrek ja, die ken ik ook nog. Heb er behoorlijk wat zakken van weggewerkt.
Wat ik nog mis tegenwoordig:
-Scheepstouw, moeilijk te krijgen (hier in ieder geval), bolle varianten zijn minder lekker
Die bestaat nog, grote C1000 of AH.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef hydrah het volgende:
Heel belangrijk, Fluff de marshmellow spread voor op het brood.
Is gewoon nog te krijgen bij de grotere AH's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef hydrah het volgende:
en bij de Jumbo, 2 soorten zelfs vogens mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is gewoon nog te krijgen bij de grotere AH's.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef hydrah het volgende:
Bebogeen inderdaad. Klinkt altijjd als babyvoedsel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bebogeen.
Ja, ook gewoon bij AH in de schappen.
dat verkopen ze nog gewoon bij de jumbo hoorquote:
Dat was inderdaad balen ja. Sinds AH het niet meer zelf bakt is het snel oud en niet te eten....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat ik persoonlijk echt heel erg vond was het BleuBand brood dat eerst vers in de winkel gebakken werd nu kant en klaar aangeleverd word, dat is gewoon niet te vreten zo......
Heb gehoord dat er ook gewoon verschrikkelijk veel klachten over zijn maar het voor AH te duur is om dat ook nog een te bakken![]()
AH PAUPER ZAAK
Ik heb het dan ook over supermarkten, ik kom niet zo vaak op markten en in de Jamin ben ik al jaren niet gekomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb ze op de markt pas nog gekocht!
dan moet je niet zeiken dat ze er niet meer zijn iig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over supermarkten, ik kom niet zo vaak op markten en in de Jamin ben ik al jaren niet gekomen.
Die is al genoemd geloof ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Camplo het volgende:
Die AH chocopasta/crisp die ze vroeger hadden is er ook niet meer
Foots wordt nog steeds verkocht hoor.quote:
AH excellent pasta met crisp is nog bij AH XL verkrijgbaar , net als de praline versie en hazelnoot?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Camplo het volgende:
Die AH chocopasta/crisp die ze vroeger hadden is er ook niet meer
Omdat Cola Zero er tegenwoordig isquote:
Riedel toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef Spacehamster het volgende:
Perensap van........hoeheetdiefabrikantvanappelsientjeookalweer?
Boze mail gestuurd naar 'The Coca Cola company'.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Omdat Cola Zero er tegenwoordig is![]()
Vanilla verkocht te slecht en met de introductie van Zero is Coca cola er maar mee gestopt.
die pza shoarma zocht ik laatst nogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef RickoKun het volgende:
*zucht*
AH champignon pizzabroodjes
PZA shoarma
die PZA Mexican met die pepertjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
die pza shoarma zocht ik laatst nogdie was fucking lekker
tyfus winkel
![]()
De winkel kan er ook niks aan doen hè dat Iglo ze gewoon niet meer maakt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
die pza shoarma zocht ik laatst nogdie was fucking lekker
tyfus winkel
![]()
Igloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De winkel kan er ook niks aan doen hè dat Iglo ze gewoon niet meer maakt...
Roast'mquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
Bij Albert Heijn hadden ze vroeger pitabroodjes gevuld met pindasaus die je in de magnetron kon doen. Heb me helemaal de schompes gevreten aan die dingen destijds.. En opeens lagen ze er niet meer
De bapao broodjes met kipsate maken dat niet goed!!
jive, dat was lekker inderdaad. Ik mis Same Toi tomaten (ingelegde tomaten met dille bloemen, peper, knoflook) maar volgens mij kent niemand dat, komt uit Ukraina.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:02 schreef Qunak het volgende:
Sky ijsjes![]()
[afbeelding]
En de Jive natuurlijk. Degene die dit op zijn geweten heeft mag van mij branden in de hel.
Dat zal dan wel een soort AERO reep van Nestle worden zoals ze die in Engeland met een bubbles mintvulling verkopen. Weinig smaak aan de chocola!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
chemische zooi om er bubbels in te krijgen.
lijkt me.
Westmalle is niet goed leverbaar.... dat is net zoiets als klagen over Hoegaarden dat uit de schappen verdwenen isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef Cascade het volgende:
Van die Unox soeppakken...lekker! Maar bij de Appie vervangen ze systematisch producten door hun eigen huismerk, en dat vaak tegen dezelfde prijs, de NAAIENDE HUFTERS dat ze zijn. Gevolg: 3 smaken (van de 6 ofzo) Unox soeppak (en binnenkort waarschijnlijk geen enkele smaak) in het schap, en ernaast 6 smaken AH soeppak. Kots er op, alsof ik huismerk ga kopen als het origineel weggedrukt is door winstbejag.
Nog meer weg/zo goed als weg:
- Filet American met peper, bij de Appie. 'Nieuwe, verbeterde formule'. NEE, de oude was beter hufters!
- Westmalle bier bij de Appie. Laatste 3 weken continu lege schappen, zeg dat het niet waar is...
Hebben ze hier eigenlijk Kit Kat chunky peanut? in engeland me kapot gegeten van die dingenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef missDemeanor het volgende:
Lion Peanut? ik was zo ongeveer de enige bewoner van nederland die ze lekker vond
Is bij onder andere AH nog gewoon te krijgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef missDemeanor het volgende:
Zo'n zak met kleine doosjes rozijnen, met dat vrouwtje met mutsje erop (.huppeldepup.....maid?)
(
Bij onze AH helaas in elk geval niet, alleen zag ik een groot blik van Sunmaid, maar dus niet meer de kleine doosjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is bij onder andere AH nog gewoon te krijgen.
Sunmaid?![]()
Blik van Sunmaid ligt bij de bakproducten. Kleine pakjes moet je bij het snoep zoeken.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:03 schreef missDemeanor het volgende:
[..]
Bij onze AH helaas in elk geval niet, alleen zag ik een groot blik van Sunmaid, maar dus niet meer de kleine doosjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |