Braafheid, Denneboom, Hersi, Schreuder.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Kadoc het volgende:
Wat aankopen betreft begint Twente slecht. Schreuder is gehaald voor de breedte, dunkt mij?
Braafheid vind ik wel een goede aankoop, Hersi daarentegen moet mij zeker nog gaan overtuigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:04 schreef Kadoc het volgende:
Braafheid en Hersi zijn geen verbetering ten opzichte van wat er nu zit of wat er weg gaat.
Braafheid heeft Zomer al uit de basis gespeeld...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:04 schreef Kadoc het volgende:
Braafheid en Hersi zijn geen verbetering ten opzichte van wat er nu zit of wat er weg gaat.
Had die Koenders 2 jaar geleden N'Kufo niet helemaal in de pocket toen we daar speeldenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:20 schreef 9christensen het volgende:
FC Twente wil RKC’er Koenders
FC Twente hoopt Milano Koenders (20) op korte termijn over te nemen van RKC Waalwijk.
De club uit Enschede is gecharmeerd van de centrumverdediger, die in Waalwijk nog een doorlopend contract heeft. De afrondende onderhandelingen staan op het programma voor na de play-offs, als de sportieve toekomst van RKC bekend is.
AD
Nee hij maakte z'n debuut dit seizoen pas. Dat was Donk volgens mij toen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Had die Koenders 2 jaar geleden N'Kufo niet helemaal in de pocket toen we daar speelden
Ik vind Schreuder helemaal niet zo'n slechte aankoop. Schat aan ervaring, en als ie eindelijk weer in z'n ritme komt kan ie voetballend ook nog zat mee. Niet vergeten dat hij pas sinds kort weer speelt na d'r jaren uit geweest te zijn. En dan al een van de uitblinkers tegen Groningen de laatste wedstrijd. Die komt d'r wel. Braafheid is ook een versterking. Denneboom zal Touma wel vervangen denk ik, lijkt me zeker dat die weggaat. Nog een goeie buiten een centrale verdediger en een middenvelder d'rbij en je bent klaar, als d'r buiten Touma en Kennedy niemand meer weggaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Kadoc het volgende:
Wat aankopen betreft begint Twente slecht. Schreuder is gehaald voor de breedte, dunkt mij?
Toen had Donk z'n debuut ook nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nee hij maakte z'n debuut dit seizoen pas. Dat was Donk volgens mij toen.
Niks mis met concurrentie, dan heb je wel alle plaatsen achterin ongeveer dubbel bezet. Dat had dit jaar de tweede seizoenshelft wel goed van pas gekomen, want Zomer bakte d'r weinig meer van na de winterstop. Als je dan zo'n speler op kunt stellen scheelt je dat toch aardig wat punten.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:
Koenders is een groot talent en op meerdere plaatsten inzetbaar.
Hij heeft bij RKC op deze posities gespeeld:
centrumverdediger, rechtsback, zelfs linksback en verdedigende middenvelder.
Zou op zich geen verkeerde aankoop zijn. Al is de concurrentie wel aardig groot met o.a. Wielaert, Zomer en Braafheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |