Met gems verdien ik meer dan ik met coal bespaarquote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Waarom gems? Ik ga btw voor precies dezelfde maar dan coal i.p.v. gems. Coal vind ik relaxer en krijg je ook nog steel bonus erbij
Check.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://z15.invisionfree.c(...).php?showtopic=60043
Hierrrr vind je alle info die je maar nodig hebt![]()
Linkje?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:55 schreef raptorix het volgende:
Was een alliance van 2, dus niet echt om druk om te maken
Kan dat zomaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Whizzkith het volgende:
Allemaal bieden op mijn techfarm! Zie het Ministerie van Economische Zaken!
Van gems krijg je blije citizens en dus meer inkomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Waarom gems? Ik ga btw voor precies dezelfde maar dan coal i.p.v. gems. Coal vind ik relaxer en krijg je ook nog steel bonus erbij
ik heb pigs en aliminum,mooie trade lijkt mequote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef MkII het volgende:
Enige harbor-aid beschikbaar? Heb het inmiddels ingevoerd in het forum.
Genoeg citizens. En als iemand nog iron in de aanbieding heeft, hou ik me aanbevolen. Ik heb zelf marble en spices.
oorlogquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef Sitethief het volgende:
T'begint een beetje saai te worden, waar kan dat aan liggen? Iedere dag alleen maar tax innen, bills betalen, infra kopen en een beetje land, en wat soldaatjes.
Waar zou ik mijn 92 soldaatjes eens heen sturen?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waar zou ik mijn 92 soldaatjes eens heen sturen?.
Patserquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
ik hb een leger van 1500 soldaten,34 tanks,3 vliegtuigen en morgen 2 cruise missiles![]()
ik heb 11k bills en ongeveer 55k inkomenquote:
Nee niet echt het is pas handig als het in korte tijd aan veel mensen gegeven kan worden. Dit omdat je maar een beperkt aantal aid-slots hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:28 schreef Frrreek het volgende:
Is het geen doorlopende actie dan? Lijkt me dat harbor aid altijd handig is.
bijna 23 happinessquote:Congratulations. Your nation is two weeks old today. In celebration your citizens will experience +2 happiness today.
Daar gaat m'n aid!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:10 schreef raptorix het volgende:
Me land is pretty fucked up, kwam omdat ik me vergist had in het aantal verdedigende soldaten, daarna kwam land in anarchy, en nu maak ik ook weer fout door te weinig soldaten te deployen
Heb me 2 tegenstanders nu peace aangeboden, zodat ik eerst weer de boel op poten kan krijgen.
Na de plundering van een volkje heb ik dat al uitgedaan. Ze zijn + 4 blijer nu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:01 schreef Document1 het volgende:
Als je in Defcon 1 zit is dat niet goed voor je economie.
Ja sorry, dacht dat 100 soldaten deployen wel genoeg was, maar eindigde in een 1-1quote:
Je bent sowieso nog steeds een stuk steker dan die twee landen bij elkaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja sorry, dacht dat 100 soldaten deployen wel genoeg was, maar eindigde in een 1-1
Ja, na 7 dagen is het feestje voorbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef WeirdMicky het volgende:
En worden oorlogen automatisch beïndigd na 7 dagen?
goud en visquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb overigens wel spices, maar jij hebt vast geen hout.
je moet ook altijd confirmen sukkelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef Timmehhh het volgende:
Wat een grafspel is het ook, ik zend iets te veel militairen uit op een missie en ik zit meteen in fucking anarchy
Ja dat had ik ook een keerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef Timmehhh het volgende:
Wat een grafspel is het ook, ik zend iets te veel militairen uit op een missie en ik zit meteen in fucking anarchy voor 3 dagenIk had mijn taxes ook nog niet collect vandaag en nu valt er ineens 20.000 minder te collecten.
![]()
verkeerde topic?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Ooster het volgende:
Kan iemand die gast van de PVV achter het katheder vandaan schieten?
Wat een lul-de-behanger zeg.
Luie SP pauperquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Ooster het volgende:
Kan iemand die gast van de PVV achter het katheder vandaan schieten?
Wat een lul-de-behanger zeg.
Collect dan niet!!!!! zonde om geld weg te gooienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef Timmehhh het volgende:
Wat een grafspel is het ook, ik zend iets te veel militairen uit op een missie en ik zit meteen in fucking anarchy voor 3 dagenIk had mijn taxes ook nog niet collect vandaag en nu valt er ineens 20.000 minder te collecten.
![]()
Jep, 1x per 2 maanden ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:32 schreef DiviFilius het volgende:
Krijgt je volk ooit een andere mening over de religie of bestuursvorm van je land ?
Ik heb zo'n twee weken geleden op de eerste dag van mijn landje al meteen bij allebei de goede vormen gekozen en sindsdien blijven ze maar blij, gaat dat ooit nog veranderen of zit ik goed ?
ik ben wel doorgegroeid,of heb je dat niet gemerktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef Whizzkith het volgende:
De stijging gaat steeds minder snel paupers! Doorgroeien jullie!
Ik hou nu per dag een beetje bij hoe snel we stijgen als alliance, en het gaat vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik ben wel doorgegroeid,of heb je dat niet gemerkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |