Ik wilde "echt geld" doneren aan CN..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja ik ben thuis maar hoezo profiteer jij er van![]()
Ik heb de harbor aid al gehad namelijk.
En ik ben niet degene die in oorlog is.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef Whizzkith het volgende:
Pilsmania - X
Terechtistan - Check
Ijsjesland - Check
Sheneneh - X
Original - X
Desconistan - x
Cananefatia - X
Oei, nog maar 2 van de 7 met een harbor? Ik ben zwaar teleurgesteld!Kopen dat ding paupers.
quote:Population Per Mile: 41.82 Population Per Mile.
Military Personnel: 1,021 Soldiers
Citizens: 1,861 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $87.30 (A strong economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $24.44
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $62.86
Kom 10.000 tekort, morgen krijg ik wel weer 14.000 ofzo met taxes als alles goed gaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef Whizzkith het volgende:
Pilsmania - X
Terechtistan - Check
Ijsjesland - Check
Sheneneh - X
Original - X
Desconistan - x
Cananefatia - X
Oei, nog maar 2 van de 7 met een harbor? Ik ben zwaar teleurgesteld!Kopen dat ding paupers.
ok is goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik wilde "echt geld" doneren aan CN..
Jij krijgt dan 400K van CN waarvan je 50K mag houden, en de rest (350K) stuur je dan naar mij toe
(je krijgt ook gelijk 200 infra, 200 land en 20 tech)
Ik heb geen AID slots meer vandaar: "edit: Laat maar zitten LOL" (ik heb nog maar 2 AID-slots, 1 voor rood_verzet en 1 voor Golradir)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ok is goed
ik heb nog 2 aid slots vrij
goeien dag waar haal jij het geld vandaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:15 schreef Shawn het volgende:
![]()
![]()
Ik heb zojuist een Harbor aangeschaft, 400K geinvesteerd in mijn land en +15 tech cadeau gekregen.
Ik had al een trade-offer van descendent op zak dus heb nu silver en wheat erbij gekregen![]()
Nu nog de 250K en 10 tech van rood_verzet en ik ben een gelukkig man.(kom eens online
)
p.s, Golradir's nation-strenght is van 500 naar 1800+ gegaan![]()
En het beste van alles is dat je vijanden er niet achter kunnen komen dat ik je heb geholpen![]()
200K van Whizzquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
goeien dag waar haal jij het geld vandaan
quote:
Wachtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Door een zeer onaardige natie, die mij voortdurend aanvalt, verval ik telkens in anarchy. Nu heb ik al drie dagen geen belasting gecashed, en op de 22e heb ik pas weer de optie voor een andere regering. Ik heb door de aid wel een hoge interest.
Wat moet ik nu doen? Toch cashen met slechts 10 dollar per inwoner en 10.000 interest? Of moet ik wachten totdat ik weer een andere government heb en dan in 1x een shitload aan geld cashen. Ik heb nu in elk geval genoeg defence om stand te houden tegen die gast.
* JAM is onderweg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:49 schreef Golradir het volgende:
Ik wordt helemaal ingemaakt door vier andere landen. Twee heb ik er verslagen, maar deze twee zijn te sterk:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=128720
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=130293
Iemand helpen (zowel financieel als militair)? Ze hebben mijn landje tot anarchie gemaakt.
wordt verstuurdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:58 schreef JAM het volgende:
Waar is mijn harboraid?
Hey, ik heb wel een harbour!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef Whizzkith het volgende:
Pilsmania - X
Terechtistan - Check
Ijsjesland - Check
Sheneneh - X
Original - X
Desconistan - x
Cananefatia - X
I am working on it.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef JAM het volgende:
Heb je meer dan 1000 inwoners, Lyrebird?
Luutgaert was ook online zie ikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:36 schreef JAM het volgende:
Ik wil snčl van dat geld af. Hop, wie moet die harboraid hebben?
Daar kan ik me zeker niet (meer) voor opgeven?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:36 schreef JAM het volgende:
Ik wil snčl van dat geld af. Hop, wie moet die harboraid hebben?
Doe jij dan wel aan de reguliere aid? 30k heb ik toegewezen gekregen, en ik word behoorlijk wanhopigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef JAM het volgende:
Je komt er niet voor in aanmerking, Frrreeek, te weinig inwoners. Je moet minimaal 1000 werkende inwoners hebben, enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |