quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:03 schreef Whizzkith het volgende:
Hij is als het goed is tot 1 uur in Zwolle![]()
Hee leuk, dan kan ie t komen langsbrengen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:03 schreef Whizzkith het volgende:
Hij is als het goed is tot 1 uur in Zwolle![]()
u hebt geld!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik ben ook thuis kom maar
naar wie moet het nuquote:
wat een toeval, check CN, ik had je zojuist een PM gestuurdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:30 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Hey, ik moet nog steeds doekoe van jou krijgen...Beware
infrastucture : land = 2:1quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waarom heeft iedereen trouwens zo ontzettend veel land
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:30 schreef Shawn het volgende:
[..]
wat een toeval, check CN, ik had je zojuist een PM gestuurd
IKquote:
ok ik zal eens bij gaan kopen danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
infrastucture : land = 2:1
Dat is goed voor je population happiness
Ok, bij mij is het andersom eerder het geval.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
infrastucture : land = 2:1
Dat is goed voor je population happiness
straks niet meer, +200 landquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ok, bij mij is het andersom eerder het geval.
Krijg jij m.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:54 schreef zakjapannertje het volgende:
* zakjapannertje kan ook harbour-aid ontvangen en versturen
infra moet ongeveer 2 x je land zijn. Als de verhouding infra:land kleiner is dan 2:1 dan gaat je population happiness omhoog. Alleen moet je uitkijken dat je niet teveel land hebt omdat land sterk meetelt in je strength. DAn heb je het gevaar dat je natie veel sterker lijkt dan het eigenlijk is. Op het forum staat wel een link hierover geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef rood_verzet het volgende:
Moet je land nou het dubbele van je infrastructure aantal zijn?
Alleen als je mij voorziet van pigs en spicesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef Fides het volgende:
Kan ik een mee genieten van wat aid?:P
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef rood_verzet het volgende:
Moet je land nou het dubbele van je infrastructure aantal zijn?
quote:Desconistan
Barony of Epinay
Attacking Ruler: Descendent Defending Ruler: Baron dEpinay
Deployed Soldiers: 81 Defending Soldiers: 174
Deployed Tanks: 1 Defending Tanks: 11
Attacking Technology: 16.30 Defending Technology: 9.71
Attacking Infrastructure: 135.13 Defending Infrastructure: 46.08
Attacking Land Area: 69.510 Defending Land Area: 41.506
Attacking DEFCON: 1 Defending DEFCON: 5
Attacking Money: $1,801,009.22 Defending Money: $6,361.46
Battle Odds: 21% Chance of Victory Battle Odds: 79% Chance of Victory
You have been involved in two ground battles today against Barony of Epinay. Your forces in this region are exhausted and cannot battle Barony of Epinay at this time.
Dat vond ik met mijn 2 miljoen ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef descendent1 het volgende:
Hee Zakjap! accepteren die handel! (hoewel 1.8 miljoen battle money wel potentiele aanvallers afschrikt natuurlijk nu...![]()
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:43 schreef descendent1 het volgende:
Zo. Zakjap heeft de aid nu.
Ik heb geen aid slot over en ik kan ze ook niet aanvallen omdat ik al in teveel oorlogen verzeild ben zelf...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:49 schreef Golradir het volgende:
Ik wordt helemaal ingemaakt door vier andere landen. Twee heb ik er verslagen, maar deze twee zijn te sterk:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=128720
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=130293
Iemand helpen (zowel financieel als militair)? Ze hebben mijn landje tot anarchie gemaakt.
Hmm dan deed ik al die tijd dus iets goed fout, bij mij is het ongeveer 1:1quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:57 schreef Terecht het volgende:
[..]
infra moet ongeveer 2 x je land zijn. Als de verhouding infra:land kleiner is dan 2:1 dan gaat je population happiness omhoog. Alleen moet je uitkijken dat je niet teveel land hebt omdat land sterk meetelt in je strength. DAn heb je het gevaar dat je natie veel sterker lijkt dan het eigenlijk is. Op het forum staat wel een link hierover geloof ik.
Zit je bij de FOK alliantie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:49 schreef Golradir het volgende:
Ik wordt helemaal ingemaakt door vier andere landen. Twee heb ik er verslagen, maar deze twee zijn te sterk:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=128720
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=130293
Iemand helpen (zowel financieel als militair)? Ze hebben mijn landje tot anarchie gemaakt.
Ja, ik zit bij FOK:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zit je bij de FOK alliantie?
Verders kan ik alleen wat troepen sturen want ik ben door mijn geld heen.
Ben je het komende uur (of 2 uur) online? Zo ja, dan zal ik je wel een leuke AID-pakket (50K) sturen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:15 schreef Golradir het volgende:
[..]
Ja, ik zit bij FOK:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124279
Ik kan trouwens ook geen land verkopen (niet dat ik daar veel van heb overigens).
mmm dan laat ik die 150 soldaten maar zittenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:22 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ben je het komende uur (of 2 uur) online? Zo ja, dan zal ik je wel een leuke AID-pakket (50K) sturen.
Voorwaarde is dus dat je online blijft
Mooi zo, ik stuur je nu een P.M via Cyber Nation.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:46 schreef Golradir het volgende:
Ja, ik ben online.
ja ik ben thuis maar hoezo profiteer jij er vanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:43 schreef Shawn het volgende:
edit: Laat maar zitten LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |