Ik ook wel, van 14:00-16:00 kan ik geen Ajax kijken voor werk en daarna moet ik ook nog werken.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm is dat zo? Daar baal ik dan stevig van...
Een of andere Engelse krant, kreeg het ook maar op MSN doorgespeeldquote:MANCHESTER UNITED are plotting a £12million swoop for Ajax goal sensation Klaas Jan Huntelaar.
United have requested FIVE tickets for today's play-off game against AZ Alkmaar.
And sources claim Red Devils boss Alex Ferguson and his brother Martin will be part of the scouting party who will take a look at the 23-year-old.
Ajax have all but resigned themselves to losing Huntelaar, top scorer in Holland this season with 37 goals.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat is 12:30 toch een kuttijd.
KJH blijft wel denk ik. Sneijder daarentegen...quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Kom ik terug van een weekendje weg, staan volgens de media Sneijder en Huntelaar op het punt te vertrekken.![]()
Ik wil zo graag dat we met deze selectie Champions League spelen volgend jaar.![]()
Sneijder was wel te verwacht toch? En KJH moet ik nog maar zien, zou het wel erg jammer vinden als hij al na minder dan twee seizoenen weggaat.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Kom ik terug van een weekendje weg, staan volgens de media Sneijder en Huntelaar op het punt te vertrekken.![]()
Ik wil zo graag dat we met deze selectie Champions League spelen volgend jaar.![]()
Hij is niet eens topscorerquote:Op zondag 20 mei 2007 11:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Een of andere Engelse krant, kreeg het ook maar op MSN doorgespeeld
Komt denk ik omdat die Engelsen bekerwedstrijden en weet ik niet wat ook allemaal meetellen.quote:
Dat staat er nietquote:Op zondag 20 mei 2007 12:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat die Engelsen bekerwedstrijden en weet ik niet wat ook allemaal meetellen.
Goed tochquote:Op zondag 20 mei 2007 12:14 schreef Houniet het volgende:
net optijd wakker, lekker om half een vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |