idd, begint gelukkig om half één zondagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef BonJovi het volgende:
Nog een paar dagen cant wait!
Wat nou suf, ik ben die az hype gewoon zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo'n suffe post, hij zegt toch gewoon wat normaals? Natuurlijk moest AZ gewoon van Excelsior winnen.
Gewoon die kaasjes op hun plek zetten in eigen huis, ik kijk er wel naar uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik kijk niet echt uit naar zondag![]()
Wel naar volgende week zondagIk verwacht 3-1 in Alkmaar en 4-1 in Amsterdam
![]()
Wtf? 12:30???quote:
dat was mijn gedachte dus ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wtf? 12:30???
edit: ja dus. Godver, moet ik fucking vroeg opstaan.
Idd zeg. Het team is dit jaar gedragen door Sneijder samen met Stam, Gabri, Davids, Huntelaar (die toch echt weer vaak scoorde). Pluspunten vond ik ook Ogararu, Van der Wiel, Babel, Emanuelson, Heitinga ook met z'n weergaloze lange passes. Grygera mag niet vergeten worden. Vermaelen vind ik het ook goed doen. Perez verdient zeker meer speeltijd. Mitea had ik lange tijd het voordeel van de twijfel gegeven, toen heb ik 'm afgeschreven, maar nu zit ik toch weer in dubio. Wat hebben we toch een mooi team eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gedragen? Haal je tong eens uit zijn reet joh
? Ik zit al om 10 uur aan het bier dan hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef Apfel. het volgende:
Wat zeiken jullie, 12:30 met playoffs betekent om half 12 al bier drinken op zondag
Kom je uit maastricht ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
? Ik zit al om 10 uur aan het bier dan hoor.
Hm, ben van door-to-door in 70 minuten @ Leidse.quote:
Die verdient minimaal 3 miljoen per jaar en er zijn zat clubs in Europa die dat ook wel willen betalen. Dus ik denk dat Boulharouz een gepasseerd station is voor Ajax maar informeren kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb toch liever dat Ajax eens bij Boulahrouz informeerd. Die Constantin ken ik niet.
Z'n invalbeurt afgelopen zondagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mitea had ik lange tijd het voordeel van de twijfel gegeven, toen heb ik 'm afgeschreven, maar nu zit ik toch weer in dubio.
Echt hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gedragen? Haal je tong eens uit zijn reet joh
10 miljoen per contractjaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Minder dan 20 miljoen is een zwaktebod van Ajax-kant...
Met wat lekkere kaviaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:10 schreef Sethje het volgende:
WESLEY NOG EEN JAAR, EN WESLEY NOG EEN JAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |