Vlieg op Gatwick en dan met de Southern trein naar Victoria, overstappen op de Victoria-lijn (metro) Northbound, uitstappen op Warren Street, naar boven met de roltrappen, als je uit de metro komt steek je de drukke straat over en ga je rechtsaf langs de drukke straat (dit is al TCR en je komt langs Sainsbury's en PC World aan de linkerkant). De club is na een paar honderd meter aan de linkerkant. Ik kom er elke dag langs naar mijn werk. Classy placequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:14 schreef Boink het volgende:
Hey,
Ik moet 25 Juli naar London. Nu kan ik via easyjet een enkele reis krijgen voor 30 euro.. dat is opzich niet zo'n probleem. Alleen welk vliegveld moet ik kiezen? Ik moet naar Spearmint Rhino London Gentlemen's ( 161 Tottenham Court Road, London Club ) Voor de start van een Rally
Wie kan mij adviseren?
Ik heb je gespot in het vliegtuigquote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Coam het volgende:
Ah ik heb het echt heerlijk gehad!
Nee, die waren op 7 Juli, de nep aanslagen waren op 21 Juli... Kan die dag helaas nog goed herinneren; was best wel bezorgd om mijn collega's en vrienden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef jmac het volgende:
*edit: hmm op 21 juli waren 2 jaar geleden de ov-aanslagen... Ik denk dat ik dat maar niet zeg tegen m'n reispartner, voordat die de metro niet meer in durft*.
Volgens mij gaat er alleen een bus, Green Line nummer 757. Die doet er ca. een uur over, maar dat kan altijd langer afhankelijk van het tijdstip ... Die gaat rechstreeks naar Marble Arch en dat is aan het begin van Oxford Street.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef Gunner het volgende:
Weet iemand hoe ik het snelste van Luton naar het centrum kom? (Oxford Street)
Easybus. Als je van tevoren boekt zijn er tarieven van 2 pond. Hop-on-rate is 7 pond. Je wordt afgezet op Baker Street, naast het metrostation.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef Gunner het volgende:
Weet iemand hoe ik het snelste van Luton naar het centrum kom? (Oxford Street)
Thanx. Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Easybus. Als je van tevoren boekt zijn er tarieven van 2 pond. Hop-on-rate is 7 pond. Je wordt afgezet op Baker Street, naast het metrostation.
Heathrow is het makkelijkst maar ook het duurst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:50 schreef jna het volgende:
Kan 1 van de "experts" hier even helpen
ik verblijf in het piccadilly backpackers hostel maar nu weet ik dus niet welk vliegveld ik moet kiezen.
Op de site van het hostel staat dit:
From Gatwick:
Take Gatwick Express to Victoria Station, then take the Vic line to Green Park and Piccadilly line to Piccadilly Circus.
From Stansted:
Take the Stansted Express to Liverpool Street Station, then take the Central Line to Holborn and then transfer to the Piccadilly Line and get off at Piccadilly Circus.
From Luton:
Catch the train to Kings Cross train station, then take the Piccadilly Line to Piccadilly.
Wat is nou het snelst en makkelijkst? En kloppen bovenstaande routes wel of weet iemand hier een andere toevallig?
Bedankt alvast.
Ja daarom, het liefst vlieg ik naar 1 van bovengenoemde vliegveldenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heathrow is het makkelijkst maar ook het duurst.
Easybus is overigens dezelfde bus als Greenline 757 en nog wat andere bussen. Easybus verkoopt gewoon stoelen in deze bussen. Het kan wel even wachten zijn op de volgende bus, maar het is vrijwel zeker sneller dan de bus naar het station en dan de trein. Ook goedkoper.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Easybus. Als je van tevoren boekt zijn er tarieven van 2 pond. Hop-on-rate is 7 pond. Je wordt afgezet op Baker Street, naast het metrostation.
Ja klopt en de eerste groep is al rondgeleid. (Lees maar ff terug in dit topicquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef lushfemke het volgende:
We kunnen je van alles vertellen, insider info, altijd leuk.
Was er trouwens niet ooit een plan om iets op te zetten waar Londense Fokkers bezoekende Fokkers rond zouden leiden door de stad?
We gaan een soort filmpje maken voor school met de leukste hotspots van Londen. De bekende dingen hebben we nou wel gevonden op internet maar hebben jullie nog iets wat echt leuk is en nog niet heel erg bekend?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef lushfemke het volgende:
We kunnen je van alles vertellen, insider info, altijd leuk.
Was er trouwens niet ooit een plan om iets op te zetten waar Londense Fokkers bezoekende Fokkers rond zouden leiden door de stad?
Als het voor school is, neem ik aan dat het voor een jong publiek is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
We gaan een soort filmpje maken voor school met de leukste hotspots van Londen. De bekende dingen hebben we nou wel gevonden op internet maar hebben jullie nog iets wat echt leuk is en nog niet heel erg bekend?
18 plus is geen probleem, het is voor een hbo opleiding dus we zijn allemaal ruim boven de 18quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:15 schreef Individual het volgende:
[..]
Als het voor school is, neem ik aan dat het voor een jong publiek is.
2 dingen op de Southbank: Skate park met veel grafitti en Namco Game Station
Banksy is ook veel te vinden in dat gebied, maar dan zal je ff op internet moeten checken om te kijken waar ze (nog) zijn.
Speedboat tour over de rivier (vanaf Millennium Pier)
Camden Market
En de rest is denk ik vrij 'bekend' allemaal of 18+
Zal het posten ja als het af isquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef Individual het volgende:
Lijkt me leuk om dat filmpje te zien; ga je het hier posten?![]()
Spietboot
[afbeelding]
Heb het 2 keer gedaan en de eerste keer ben ik er bijna uitgevallen.![]()
Pas na Tower Bridge mogen ze echt hard en springen ze over de kielzog van andere boten en doen ze donuts enzo.![]()
Ja dat mag maar de eerste keer ben ik het dus bijna kwijtgeraakt en dan is het eigen risico natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef jna het volgende:
[..]
Zal het posten ja als het af is![]()
Mag je eigenlijk een camera meenemen in die boot?
Hou er wel rekening mee dat je lang in de 'file' staat met opstijgen, zeker als je de morning/afternoon/evening departure banks hebt. Dan kan je zo maar een uur staan te wachten voor de baan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef jna het volgende:
Het wordt dus gewoon Heathrow, bedankt mensen![]()
Je hebt dus zeg maar de hele dag file?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:36 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je lang in de 'file' staat met opstijgen, zeker als je de morning/afternoon/evening departure banks hebt. Dan kan je zo maar een uur staan te wachten voor de baan...
Naja, over het algemeen welquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt dus zeg maar de hele dag file?
och makkelijk... je koopt toch (neem ik aan) een metro kaart voor de hele dag of meerdere dagen en 't is nou ook weer niet zo dat je in 't centrum uren onderweg bent van t ene station naar t andere dus zou gewoon de goedkoopste airport pakken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heathrow is het makkelijkst maar ook het duurst.
De trein gaat toch echt sneller zijn, denk ik. Er is een shuttlebus van Luton naar een dichtbijzijnd station, vanwaar je in een 30-40 minuten op King's Cross bent.quote:
Tof! Ik wist niet eens dat dat kon in Londenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef Individual het volgende:
Lijkt me leuk om dat filmpje te zien; ga je het hier posten?![]()
Spietboot
[img=578xnull]http://www.londonribvoyages.com/img/tours/large/1_tour_image3.jpg[/img]
Heb het 2 keer gedaan en de eerste keer ben ik er bijna uitgevallen.![]()
Pas na Tower Bridge mogen ze echt hard en springen ze over de kielzog van andere boten en doen ze donuts enzo.![]()
Las het.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:14 schreef Douwe het volgende:
Lees het topic even door... Vliegen of met de trein gaat scheelt elkaar érg weinig in totale reistijd van deur tot deur
Dus dat zou betekenen dat je nooit in je leven zult vliegen? Elke keer is dus je eerste keer zeg maar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:51 schreef Nairua het volgende:
[..]
Las het..
Gaat mij echter ook om de stress die erbij komt kijken omdat het dan mijn eerste keer is.
Het aantal keren dat er een ongeluk gebeurt wel ja maar de keren dat het mis gaat met een vliegtuig is het ook meestal goed mis, ik crash liever met een auto dan met een vliegtuigquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat je nooit in je leven zult vliegen? Elke keer is dus je eerste keer zeg maar.
Oh en vliegen is veiliger dan auto rijden.
niet alleen qua aantal ongelukken hoor, ook gewoon qua 'sterfkans'. Maar de 100 keer dat er iemand in de auto sterft lees je minder snel in de krant, als die ene keer dat er een vliegtuig een noodlanding moet maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het aantal keren dat er een ongeluk gebeurt wel ja maar de keren dat het mis gaat met een vliegtuig is het ook meestal goed mis, ik crash liever met een auto dan met een vliegtuig
Het lijkt me opportuun om de eerste keer met een ervaren vriend/vriendin te vliegen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef Gunner het volgende:
Dus dat zou betekenen dat je nooit in je leven zult vliegen? Elke keer is dus je eerste keer zeg maar.
Ongetwijfeld. Maar een blinde heeft eerder een ongeluk dan een coureur.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef Gunner het volgende:
Oh en vliegen is veiliger dan auto rijden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik over 2 weken ook niet jubelend aan boord stap, hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:51 schreef Nairua het volgende:
[..]
Las het..
Gaat mij echter ook om de stress die erbij komt kijken omdat het dan mijn eerste keer is.
Nou, ik heb zeer veel tussen LGW/LHR/STN en AMS/EHV gevlogen, en ik heb echt vaak turbulentie meegemaakt. Vooral in de herfst/winter is het lekker stuiteren met die stormen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef KELDER het volgende:
A'dam > London hoor, je bent er zo, ik heb nog nooit turbulentie meegemaakt
Sterkte.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:47 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik over 2 weken ook niet jubelend aan boord stap, hoormaar het is voor mij wel de snelste optie voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |