Je bedoelt de verschillende Levels voor ERTMS? Die kun je hier ook vinden: http://www.ertms.com/level.html.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:48 schreef Brembo het volgende:
[..]
Je hebt drie verschillende ERMTS.
ERMTS v1 is vergelijkbaar met ATB-NG, voordeel is dat je bij grensoverscheidend verkeer geen gezanik van beveiliging hebt.
ERMTS v2 is HSL, dus geen seinen meer langs de rails en alles gaat via GSM-R.
ERMTS v3 is EMRTS v2 met einde van de trein herkenning, dus geen baanvakken meer maar de trein wordt het baanvak. Deze is helaas nog in ontwikkeling.
Ik denk dat er gewoon ATB-NG op komt, dit omdat de kost anders niet over te zien zijn. En al het huidige dieselmaterieel kan er op rijden. Wel leuk dat er misschien geinvesteerd wordt in de spoorwegen! Kunnen ze de lijn niet door trekken naar Emmen, heb je snelle verbinding Gn-Em.
idd, maar geheid dat ze met de 81 bakken DH minder werk hebben dan de 18 bakken SM90quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef vw_caddy het volgende:
81 bakken DH, dat is nog eens wat anders dan een kleine serie SM90.
Tjah, leuke aanvullingquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bedoelt de verschillende Levels voor ERTMS? Die kun je hier ook vinden: http://www.ertms.com/level.html.
Het is toch prachtig intercity materieel, zet ze dan in in de randstad. Nee, dat kan nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef MREn het volgende:
Maar als ze dat nu op schroothoop gooien, hebben ze niets om het te vervangen, dus dat lijkt me voorlopig niet zo'n goed idee.
Dat stopt overal: weilanden, midden op een brug, als je mazzel hebt een station.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
ze kunnen ook nog de DH-tjes inzetten op andere lijnen, maar als je dat wil als stopper?
Is dat de hele zooi Wadlopers?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef vw_caddy het volgende:
81 bakken DH, dat is nog eens wat anders dan een kleine serie SM90.
Geen Bron?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik geloof er weinig van. 1 is er geen bron, en 2 als je ZO hard tegen een dichte spoorboom aan rijdt dat die afbreekt, dan ben je zelf allang dood.
duhquote:
met gemak :pquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef Wadloper het volgende:
Wielrennerts kunnen best snel gaan, verkijk je daar niet op hoor
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef MREn het volgende:
Och, ik heb ooit met dik 80 (bergafwaats Ardennen) een poliebusje ingehaald op de fiets op een weg waar je maar 50 of 60 mocht, nergens last van gehad
alleen handig als je zelf vertraging hebt en de trein nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:43 schreef MREn het volgende:
Ik kom op mn eigen fietsje ook niet verder dan 45-50 met veel moeite, hoewel dat in het stedelijke verkeer geen wenselijk snelheid is
ja, niet zo vreselijk vaak, dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
alleen handig als je zelf vertraging hebt en de trein niet
Poeh even kijken heur, UST96 was om 15:38 en die sprinters om 16:31quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:24 schreef NordicBlue het volgende:
Was dit rond een uurtje of 2 , kwart over 2?
Allemaal aan de westkant van station Naarden Bussum vanaf het parkeerterrein.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar zijn die eerste foto's genomen eigenlijk?
Dat was hem iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Welke trein had je Remzz ? Vertrek 13.43 uit Lw ofzo ?
Elk ICK / ICRm / IR rijtuig heeft een wc. In het buitenland waar men nog veelvuldig met echte rijtuigen rijdt heeft ook elk rijtuig minstens 1 wc. In Duitsland hebben dosto's zelfs 2 wc's per wagon.......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
wel opvallend dat er maar 1 is trouwens maar het komt ook niet zovaak voor dat ie bezet is lijkt mij
Ene Fles wond zich daar een aantal topics terug ook al erg over op...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was hem iddZiet er erg mooi uit, ook de wc erg groot(wel opvallend dat er maar 1 is trouwens maar het komt ook niet zovaak voor dat ie bezet is lijkt mij)
komt omdat je die makkelijker uitwisselt met een andere stamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:06 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Elk ICK / ICRm / IR rijtuig heeft een wc. In het buitenland waar men nog veelvuldig met echte rijtuigen rijdt heeft ook elk rijtuig minstens 1 wc. In Duitsland hebben dosto's zelfs 2 wc's per wagon.......
hoop dat ze in de ICM 4tjes toch wel 2 wcs laten.. :pquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Zug-Chef het volgende:
Snap je waarom ik het niet zo op treinstellen heb
Dat gok ik wel... maar voordat die onder het mes gaan zijn we al weer 5 jaar verder... en dan is het nog afwachten. Hoorde dat ze misschien eerste de oude dubbeldekkers een opknap beurt wilden geven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hoop dat ze in de ICM 4tjes toch wel 2 wcs laten.. :p
die wil ik ook wel ff helpen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat gok ik wel... maar voordat die onder het mes gaan zijn we al weer 5 jaar verder... en dan is het nog afwachten. Hoorde dat ze misschien eerste de oude dubbeldekkers een opknap beurt wilden geven.
Lijkt me strak plan, ze hebben toch 200 stellen VIRM aangekocht? Gaan die niet i.p.v. die oude dubbeldekkers rijden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die wil ik ook wel ff helpen hoor![]()
gewoon opfikken
200 bakken VIRM was het toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me strak plan, ze hebben toch 200 stellen VIRM aangekocht? Gaan die niet i.p.v. die oude dubbeldekkers rijden?
DD-AR 7400, 7800 1997-1998 (mDDM) / 1993-1995 (overig)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo oud zijn die dubbeldekker nou ook weer niet...jaartje of 15 a 20?
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
DD-AR 7400, 7800 1997-1998 (mDDM) / 1993-1995 (overig)
DDM-1 1984-1986 NSR 75
DDM-2/3 1993-1995 NSR 258 DD-AR
WiKi!
Sprinters worden gereviseerd in Denemarken, ICM wordt in Nederland ondertussen gedaan. Denk pas als ICM af is en er een nieuwe lading IRM is dan komt DDM-1 aan de beurt, anders gaan er wel heel veel materieel gereviseerd worden. Dus pas 2010.quote:
Zal voor een deel ook wel in plaats van ICK komen. Dat was immers voor de "korte termijn" maar rijdt als de nieuwe VIRM er is ook al weer 7 jaar rond hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me strak plan, ze hebben toch 200 stellen VIRM aangekocht? Gaan die niet i.p.v. die oude dubbeldekkers rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |