[edit]...zelf en zichzelf is toch weer anders, dus laat toch maar open..
Als vrouw zijnde lijkt me het ideaal, geen herriemakende apparaten nodig of vervele kerel die de boel vies maakt.
al lijkt het me wel handig
quote:dan moet je z'n boek lezen en dan weet je dat dat bullshit is, dat roddeltje hebben z'n bandleden voor de lol de wereld in geholpe...
Op maandag 04 februari 2002 12:32 schreef Annie_Temeier het volgende:
Ik heb gehoord dat die enge Marilyn Manssonz'n onderste ribben weg heeft laten halen, om zichzelf te kunnen pijpen.... How low can you go...... pretty sick!
![]()
quote:Sorry???
Op maandag 04 februari 2002 12:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
terwijl jezelf pijpen voor een jongen toch een algemeen geaccepteerd verschijnsel is.
quote:Regelmatig in films gezien, meisjes die zsichzelf beffen niet.
Op maandag 04 februari 2002 12:47 schreef static het volgende:[..]
Sorry???
quote:Vraag me toch af wat voor films jij kijkt dan....
Op maandag 04 februari 2002 12:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Regelmatig in films gezien, meisjes die zsichzelf beffen niet.
quote:Disney?
Op maandag 04 februari 2002 13:17 schreef Swinnio het volgende:[..]
Vraag me toch af wat voor films jij kijkt dan....
quote:op je rug liggen, met je benen recht omhoog tegen de muur op, en dan met je kont steeds hoger, je rug rond maken.....
Op maandag 04 februari 2002 12:47 schreef static het volgende:[..]
Sorry???
je moet wel fatsoenlijk geschapen zijn natuurlijk
quote:Op die manier kan je ook jezelf ongeveer pijpen, afhankelijk van je lenigheid. Je bent op deze manier in ieder geval wel in staat om in je gezicht of zelfs in je mond te spuiten.
Op maandag 04 februari 2002 13:48 schreef tekkel het volgende:[..]
op je rug liggen, met je benen recht omhoog tegen de muur op, en dan met je kont steeds hoger, je rug rond maken.....
je moet wel fatsoenlijk geschapen zijn natuurlijk
t hele idee is dat t zo speciaal voelt en fijn is als iemand anders het voor je wil doen... en JA t is een fijn gevoel en dat wil je de hele dag wel, maar dan is t toch op een gegeven moment niet meer zo bijzonder...???
ik zou t niet eens willen
en ik ben best lenig
prrrr
quote:Laat hier even weten of het gelukt is...
Op maandag 04 februari 2002 13:55 schreef Pridemeid het volgende:
Wat voor lol er is dan nog aan??t hele idee is dat t zo speciaal voelt en fijn is als iemand anders het voor je wil doen...
en JA t is een fijn gevoel en dat wil je de hele dag wel, maar dan is t toch op een gegeven moment niet meer zo bijzonder...???
ik zou t niet eens willen
en ik ben best lenigprrrr
quote:helemaal mee eens
Op maandag 04 februari 2002 13:03 schreef Profesor het volgende:
Als ik mezelf kon pijpen kwam ik nooit meer buiten
quote:YEAH
Op maandag 04 februari 2002 13:52 schreef plok het volgende:
Je bent op deze manier in ieder geval wel in staat om in je gezicht of zelfs in je mond te spuiten.
quote:lijkt me nou niet echt wat eigenlijk
Op maandag 04 februari 2002 13:52 schreef plok het volgende:[..]
Op die manier kan je ook jezelf ongeveer pijpen, afhankelijk van je lenigheid. Je bent op deze manier in ieder geval wel in staat om in je gezicht of zelfs in je mond te spuiten.
quote:
Op maandag 04 februari 2002 20:18 schreef Meneer_Aart het volgende:
YEAH
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 12:23 schreef Fantoom het volgende:
Wel is geprobeerd, mezelf pijpen. Kon helaas net een likjuh aan het toppie geven(was wel erg lekker likje hehe) en toen brak ik zowat een paar stukjes rug geloof ik.
quote:Tja, je moet wat als je 1 keer in je leven wilt weten hoe het voelt om zaad in je gezicht/mond gespoten te krijgen. En je die ervaring niet van een andere vent wilt hebben.
Op maandag 04 februari 2002 20:30 schreef killerb het volgende:[..]
lijkt me nou niet echt wat eigenlijk
quote:Ik vind het alleen al ziek als je dat een keer meegemaakt wil hebben...
Op dinsdag 05 februari 2002 12:53 schreef plok het volgende:[..]
Tja, je moet wat als je 1 keer in je leven wilt weten hoe het voelt om zaad in je gezicht/mond gespoten te krijgen. En je die ervaring niet van een andere vent wilt hebben.
quote:oh vuile sl*t!
Op dinsdag 05 februari 2002 12:23 schreef Fantoom het volgende:
Wel is geprobeerd, mezelf pijpen. Kon helaas net een likjuh aan het toppie geven(was wel erg lekker likje hehe) en toen brak ik zowat een paar stukjes rug geloof ik.
hoe noemen we dit eigenlijk... monodekken
quote:Ik kon er dus op de "normale" manier niet bij, maar dat hele verhaal van op je rug liggen tegen de muur aan enzo daar was ik nog niet opgekomen hoor... En waarom zou je jezelf in je mond willen spuiten? Eeeeejjj gatver!
Op die manier kan je ook jezelf ongeveer pijpen, afhankelijk van je lenigheid. Je bent op deze manier in ieder geval wel in staat om in je gezicht of zelfs in je mond te spuiten.
halfzusje van ome theo
quote:ow ja volkomen logisch joh
Op dinsdag 05 februari 2002 19:10 schreef halfzusje_van_ome_theo het volgende:
Zelf hou ik ervan om gebeft te worden door mijn halfbroer. Helaas kan hij niet altijd, aangezien hij vaak in de badkamer is en het bad laat vollopen voor de familieleden.
In dat geval moet ik mijzelf beffen. Helaas ben ik niet zo lenig en ik kon dus niet goed bij mijn kutje.
Maar daar heb ik wat op gevonden, ik gebruik namelijk een rietje om toch de smaak te pakken te krijgen. En als mijn kutje nat is krijg ik natuurlijk veel vocht binnen. Een aanrader voor iedereen!halfzusje van ome theo
quote:ROFL.
Ik heb gehoord dat die enge Marilyn Manssonz'n onderste ribben weg heeft laten halen, om zichzelf te kunnen pijpen.... How low can you go...... pretty sick!
![]()
Te veel prive gelezen? Of gewoon heel erg naief?
quote:Allebei goed
Op dinsdag 05 februari 2002 20:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
ROFL.
Te veel prive gelezen? Of gewoon heel erg naief?
quote:mwuhaha wat een slap gelul
![]()
(nee, ik heb geen ervaring) (ik weet gewoon veel over Marilyn)
quote:hehe, de bloodhound gang zingt dit:
Op maandag 04 februari 2002 13:03 schreef Profesor het volgende:
Als ik mezelf kon pijpen kwam ik nooit meer buiten
quote:Haha bijna onmogelijk moet je ook lange tong hebben lijkt me wel geinig om te zien maar ja of je dan ongestoord kunt genieten lijkt me niet:P
Op maandag 04 februari 2002 12:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb wel eens (op film)een jongen gezien die zichzelf kok pijpen, maar een meisje dat zichzelf befte heb ik nog nooit van gehoord, terwijl dames over het algemeen toch een stuk leniger zijn dan heren, hoe kan dit?
quote:JA...ik kan het heel goed en lekker bij mezelf,ik heb namelijk al mijn ribben laten weghalen,mijn ruggegraat laten verlengen en mijn tongriempje laten doorsnijden (zodat mijn tong lekker ver naar buiten kan)......Er is wel een hele lang wachtlijst voor die operatie,maarja dan heb je ook wat!..... Leuk he??!!!!??!!!
Op woensdag 06 februari 2002 15:00 schreef GoLLeM het volgende:[..]
mwuhaha wat een slap gelul
dat kan niet eens, dat ligt namelijk aan je ruggegraat, niet aan je ribben(nee, ik heb geen ervaring) (ik weet gewoon veel over Marilyn)
quote:Ja hoe doejedat dan? Tegen de muur liggen (verticaal?)
Op zaterdag 09 februari 2002 19:04 schreef Caldissima het volgende:
Jaaaaa ik kan het! Doe het dagelijks, heerlijk hoor!!! Echt een aanrader!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |