Rood haar icm groene ogen is gewoonquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef As_33 het volgende:
Kan echt niemand me nou uitleggen waarom groene ogen zo bijzonder zijn?![]()
Groen zie je niet zo vaak, en in combinatie met rood haar, dat je ook niet vaak ziet..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef As_33 het volgende:
Kan echt niemand me nou uitleggen waarom groene ogen zo bijzonder zijn?![]()
Rood haar met groene ogen heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Groen zie je niet zo vaak, en in combinatie met rood haar, dat je ook niet vaak ziet...
quote:
fobo gecheckt. Ya U do!quote:
True, ik vind echt rood haar (mits goed verzorgd, kan ook een bos stro zijn) erg mooi. Heb op het moment best fel rood haar, krijg er best wel complimentjes over dat het me staat etcquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
fobo gecheckt. Ya U do!maar natuurlijk rood is toch mooier... gotta be honest.
As_33, check ook eens ff dat fobo.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Corsnor het volgende:
Jazz zangeres en actrice Renee Olstead!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Me = redophile!
Meer op www.olstead.netquote:
LOL!! Hoe zie je eruit dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef ralphbollen het volgende:
ik wil er ook eenmaar ik blijk ze niet echt aan te trekken.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef Snakiej het volgende:
Meisjes, met rode haren, ze maken ons zo zot meneer, ze komen zelden klaar meneer!
Ik ook, heb groene ogen, en verf mijn haar rood, omdat ik dat beter vind passen mijzelf. Waarschijnlijk o.a. vanwege de kleur van mijn ogen, en het feit dat ik in de zomer ontzettend veel sproeten heb; ik had ook ontzettend graag van nature rood haar gehad, maar ja, het zat nou eenmaal niet in de familie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |