Rood haar icm groene ogen is gewoonquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef As_33 het volgende:
Kan echt niemand me nou uitleggen waarom groene ogen zo bijzonder zijn?![]()
Groen zie je niet zo vaak, en in combinatie met rood haar, dat je ook niet vaak ziet..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef As_33 het volgende:
Kan echt niemand me nou uitleggen waarom groene ogen zo bijzonder zijn?![]()
Rood haar met groene ogen heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Groen zie je niet zo vaak, en in combinatie met rood haar, dat je ook niet vaak ziet...
quote:
fobo gecheckt. Ya U do!quote:
True, ik vind echt rood haar (mits goed verzorgd, kan ook een bos stro zijn) erg mooi. Heb op het moment best fel rood haar, krijg er best wel complimentjes over dat het me staat etcquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
fobo gecheckt. Ya U do!maar natuurlijk rood is toch mooier... gotta be honest.
As_33, check ook eens ff dat fobo.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Corsnor het volgende:
Jazz zangeres en actrice Renee Olstead!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Me = redophile!
Meer op www.olstead.netquote:
LOL!! Hoe zie je eruit dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef ralphbollen het volgende:
ik wil er ook eenmaar ik blijk ze niet echt aan te trekken.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef Snakiej het volgende:
Meisjes, met rode haren, ze maken ons zo zot meneer, ze komen zelden klaar meneer!
Ik ook, heb groene ogen, en verf mijn haar rood, omdat ik dat beter vind passen mijzelf. Waarschijnlijk o.a. vanwege de kleur van mijn ogen, en het feit dat ik in de zomer ontzettend veel sproeten heb; ik had ook ontzettend graag van nature rood haar gehad, maar ja, het zat nou eenmaal niet in de familie.quote:
Mooie dame!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef Empathologica het volgende:
Telt geverfd met henna ook?mét groene ogen.
Dat meiske, Ginger uit Ginger Snaps is ook een mooie redhead![]()
[afbeelding]
Hmmm... sounds interesting. Foto's PLEASE !!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:27 schreef Astoreth het volgende:
Hier nog een naturel red!
Met krullen en een roomblanke huid (zonder sproeten).
Over de kleur van mijn ogen wordt nog wel eens gediscussieerd, het zit in ieder geval ergens tussen groen, grijs en blauw.
Wordt aangewerkt.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:28 schreef Zabimaru het volgende:
[..]
Hmmm... sounds interesting. Foto's PLEASE !!![]()
Ja geinig he? Het schept toch een band zo, roodharigen onder elkaarquote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef Pearl22 het volgende:
Ik dacht ook al: dit is het meld-topic voor dames met rood haar geworden.
Hahaha, inderdaad;-) Als je trouwens als roodharige iemand tegen komt die ook roodharig is dan schenk je elkaar toch vaak wel even zo'n blik van herkenning o.i.d.;-) Dat is bij mij tenminste wel het geval:-)quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef MNR het volgende:
Ja geinig he? Het schept toch een band zo, roodharigen onder elkaar
een soort geheim clubjequote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Helianthusje het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad;-) Als je trouwens als roodharige iemand tegen komt die ook roodharig is dan schenk je elkaar toch vaak wel even zo'n blik van herkenning o.i.d.;-) Dat is bij mij tenminste wel het geval:-)
Hmmm zou zomaar de zus van Axl Rose kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef wipes66 het volgende:
Donna van that 70s show:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet alleen mijn hartjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef WrineX-Joske het volgende:
Van rood haar gaat mijn hartje ook sneller kloppen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |