quote:Op zondag 3 juni 2007 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm leuk erik!
mijn ideetje was in mijn hoofd zo leuk, maar de uitvoering is
[afbeelding]
Weet je eigenlijk wel wat groente is en wat fruit is?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef Ymke het volgende:
@puckzzz , het was mij niet om te miereneuken hoor , maar als je water en vuur doet fotografeer je ze ook alletwee niet alleen water of vuur . Groot en klein en dik en dun enz
Dus groente en fruit is voor mij dan ook een foto van de combinatie groente en fruit
hij doet me denken aan die pop uit SAWquote:
Nee Shark.Bait ik heb geen enkel idee , heb er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 3 juni 2007 16:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel wat groente is en wat fruit is?
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee Shark.Bait ik heb geen enkel idee , heb er nog nooit van gehoord
Geen idee , maar ik denk dat hij het ons wel gaat vertellenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:59 schreef PankPinther het volgende:
[..]
![]()
was dat niet dat spul wat je als kind niet luste?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef PankPinther het volgende:
[..]
hij doet me denken aan die pop uit SAW
[afbeelding]
maar gezien jouw eerdere werk verbaast me dat dan ook weer niet echt![]()
En dan wil jij een oordeel gaan vellen over wat groente is en wat fruit.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:56 schreef Ymke het volgende:
Nee Shark.Bait ik heb geen enkel idee , heb er nog nooit van gehoord
Ik mis deze:quote:Op zondag 3 juni 2007 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus als ik een bloemkool en een meloen had gekocht was het goed geweest?
ik vind het een beetje onzin en mierenneuken, maarja traditie getrouw MOET er een discussie over het onderwerp zijn, zelfs als het zoiets simpels als groente en fruit is ;')
[afbeelding]
ideetje #1
don't worry voor idee #2 hou ik mijn kleren aan
Is dit een sinasappel?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:10 schreef PKfotografie het volgende:
ander probeersel van mijn kant
Aparte foto
en wat is dan de groenten??quote:
Dat zou ik wel top vindenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef prupke het volgende:
Kan het niet worden veranderd in : groente en of fruit?
Kan me nl voorstellen dat er heel wat ideeen gaan komen waar je of alleen een fruitstuk of alleen groente gaat gebruiken
Mwah zo nutteloos is het echt niet. Als een klant vraagt om een groente en fruit foto, en je komt aanzetten met een foto van een sinasappel, dan kun je er u op zeggen dat de klant niet tevreden is met de uitvoering. Maar ja, dat is dan natuurlijke een nutteloze klant.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Re het volgende:
wat boeit het eigenlijk of het nu fruit en groente is of fruit of groente... echt weer zo'n nutteloze FOT discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |