De camera's zijn nu eh well-hungquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een belangrijke man is die Domien toch. Zie 'm eens die camera's goed hangen.
die zat ik ook al in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:13 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is dat meisje in die witte jas wel leuk. Maar die heeft het nog niet zo goed begrepen waar het vanavond omgaat (gezien het bierflesje).
Aan het fokken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Wat doet Michiel daar nou...?
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/18/thumb/img48.jpg]afbeelding][/url]
We hebben drie pallets met bier besteld. Die moeten toch op!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:13 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is dat meisje in die witte jas wel leuk. Maar die heeft het nog niet zo goed begrepen waar het vanavond omgaat (gezien het bierflesje).
Volgens mij is Domien het met je eens. Is nu vol in beeldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
die zat ik ook al in de gaten te houden. Leuk rokje ook
Ik krijg net een fax van Giel dat het niet erg is wanneer jullie een paar kratjes voor hem achterlaten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We hebben drie pallets met bier besteld. Die moeten toch op!
uuuhhm, dan zit ik toch echt op de verkeerde plek...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Houd jij je ogen maar niet op die krat gerichtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die met het witte jasje of die andere?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die meid met rokje, laarzen etc. niet eens wat beter in beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |