Opnieuw uitgebracht hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, echt weer een gloednieuwe plaat als megahit.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:46 schreef Remzz het volgende:
Opnieuw uitgebracht he, wel enorm goed nummer
Ik houd niet zo van opnieuw uitgebrachte nummers. Als het écht een goede plaat zou zijn, was die de eerste keer aangeslagen en was een tweede keer uitbrengen niet nodigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Opnieuw uitgebracht he, wel enorm goed nummer
Ben ik het wel mee eens ja. Ik heb het ook niet op opnieuw uitgebrachte nummers, vooral omdat ik het de eerste keer al kende en nu er nog een keer mee doodgegooid ga worden. Helemaal nu het megahit is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van opnieuw uitgebrachte nummers. Als het écht een goede plaat zou zijn, was die de eerste keer aangeslagen en was een tweede keer uitbrengen niet nodig. Ach, de platenmaatschappij zal er wel weer veel voor gedokt hebben
.
Gaan we trouwens de komende week ook lekker vaak horen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
new shoes was een betere megahit!!
Mee eens, maar het wordt nu natuurlijk opnieuw uitgebracht omdat America zo'n enorm commercieel succes wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van opnieuw uitgebrachte nummers. Als het écht een goede plaat zou zijn, was die de eerste keer aangeslagen en was een tweede keer uitbrengen niet nodig. Ach, de platenmaatschappij zal er wel weer veel voor gedokt hebben
.
zo kan je natuurlijk voor elke band wel wat verzinnen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mee eens, maar het wordt nu natuurlijk opnieuw uitgebracht omdat America zo'n enorm commercieel succes was
Ja, dáár is het wèl aangeslagen. Laat dat dan ook zo en ga ons dat hier niet nog es door de strot duwen....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mee eens, maar het wordt nu natuurlijk opnieuw uitgebracht omdat America zo'n enorm commercieel succes was
Ben ik het mee eens..plaat heb ik al heel erg veel gehoord, dus ik denk dat ik hem na een dagje alweer zat ben..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind de nieuwe megahit trouwens ook niet echt bijzonder...
Wel een leuk nummer, maar al veel te oud.
ik niet iigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef borisz het volgende:
nog fok!sters? bij de cocktailparty?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hebben jullie de basisingrediënten voor de cocktails al klaarstaan?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe vaak zullen ze vanavond "EEN VROUW!" zeggen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:56 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Michiel komen de avond ook wel door, kijk maar links onderin deze foto:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/18/thumb/img43.jpg]afbeelding][/url]
Misschien maakt de drank bepaalde driften losquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:59 schreef Toad het volgende:
Er zal wel weinig worden gefokt vanavond in de 3FM studio.
Dat valt best mee hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:59 schreef Toad het volgende:
Er zal wel weinig worden gefokt vanavond in de 3FM studio.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een belangrijke man jongen is die Domien toch. Zie 'm eens die camera's goed hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |