quote:Na het holy-shit-moment kijk je achter je en zie je het wereldkampioenschap inritsen voor gevorderden in actie.
ja in een spijkerbroek met der rits openquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Repeat het volgende:
Zaten er mensen op?
Nou dit is best wel een spannende actie, het noemen best waard.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 05:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat wil je nou zeggen, droplul?
Een kennis heeft ooit eens een bankstel op zn motorkap gekregen nadat dit bij een tokkiegezin van het dak van hun auto was losgekomenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:24 schreef Nudie het volgende:
Ik vond het wel topic waardig iig
Maar nu je er over nadenkt is het zo gemakkelijk om een ongelukkig te krijgen, de dingen die ik niet allemaal heb langs zien komen op de snelweg. Tokkies die op hun mecano-fiat-pinda een bungalow huisje met opa erin vervoeren ofzo. Dr hoeft maar 1 ding ervanaf te vallen en laten we zeggen de persoon die achter je rijd heeft een probleem.
Vraag me af wie er achter dat fietsenrek (+ auto toendertijd,) reed, zie je opeens zo'n SpartaMet op je af komen
quote:Na het holy-shit-moment kijk je achter je en zie je het wereldkampioenschap inritsen voor gevorderden in actie.
Toen ik nog achterin zat een band van een caravan, waar we precies overheen reden gelukkigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:56 schreef Nudie het volgende:
Wat is het raarste wat jullie wel is tegengekomen zijn op de snelweg?
Bankstel op je motorkap vind ik in ieder geval eentje van de Top5
En bakstenen gooien van een viaduct telt dus niet mee.
Ik eerst ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat er zo'n ding stond:
[afbeelding]
met een paar fietsen er in geparkeerd.
Dat dacht ik dus ook, tot ik bij het sbs campingvolk stuk kwamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Jaar of 2 terug ergens in frankrijk: Zien we ineens zon deksel van een dakkoffer midden op de weg liggen + allemaal tasjes met kleding enzo over 2 rijbanen verspreid. En die bestuurder ook over de snelweg rennen en alles verzamelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:56 schreef Nudie het volgende:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Niet op de snelweg, wel op een rustige parkeerplaats langs de snelweg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:56 schreef Nudie het volgende:
Die is waarschijnlijk afkomstig van een vrachtwagenchauffeur die zijn schoen een trede te laag had staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:28 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook opvallend vaak 1 schoen liggen op de snelweg.
Whehe pwange.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Toen deze überzeldzame SLR McLaren voorbij kwam op de snelweg moest ik ook wel even twee keer met m'n ogen knipperen..
[afbeelding]
Prachtig verwoord.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:52 schreef Nudie
het volgende:
Na het holy-shit-moment kijk je achter je en zie je het wereldkampioenschap inritsen voor gevorderden in actie.
haha damn dat lijkt me ook watquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef Hagelkaas het volgende:
Reed een keer in Zwitserland, toen reed er voor ons zo'n lange oplegger met allemaal boomstammen. We gingen door een hele scherpe bocht en er rolden dus een stuk of 5 boomstammen plotseling van die trailer, niet goed vastgemaakt ofzo. En iets meer naar beneden op die helling was een wandelpad waar net mensen liepen, en die zagen zomar opeens 5 boomstammen voor hun neus naar beneden denderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |