oh! sorryquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
neeeheee
ik wou gewoon hoi zeggen
maaar nu denken ze dat je mijn stalkertje bent
![]()
dat wou ik heul niet
Sorry, ik ben niet zo thuis in de paardenwereldquote:
Ik ben superthuis in de paardenwereld, en paardenbiefstuk is het allerlekkerste stuk vlees wat er op je bord kan liggen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo thuis in de paardenwereld:)
Het enige wat ik ken van paarden is hun roockworst:9
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
oh! sorryen hoi!
ik denk dat je maar even tegen de anderen moet zeggen dat dit niet je bedoeling was dan ..![]()
Excuses aanvaard. Koffie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
@ de anderen
het was niet mijn bedoeling zainabber in een kwaad daglicht te stellen, buiten het feit dat zelfs een kwaad daglicht haar niet kan deren, was mijn post onwaar
mijn excuses
aanvaardquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
@ de anderen
het was niet mijn bedoeling zainabber in een kwaad daglicht te stellen, buiten het feit dat zelfs een kwaad daglicht haar niet kan deren, was mijn post onwaar
mijn excuses
Heb jij in een paardenslachterij gewerkt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben superthuis in de paardenwereld, en paardenbiefstuk is het allerlekkerste stuk vlees wat er op je bord kan liggen!![]()
![]()
![]()
Nope, paarden zijn mijn vak geweest. Heb in een grijs verleden Deurne gedaan (5-jarige hippische opleiding) en ben van origine gediplomeerd bedrijfsleider/instructeurquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij in een paardenslachterij gewerkt?O+
Mijn zuster wilde ook altijd naar deurne.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, paarden zijn mijn vak geweest. Heb in een grijs verleden Deurne gedaan (5-jarige hippische opleiding) en ben van origine gediplomeerd bedrijfsleider/instructeur![]()
Tot voor kort nog een eigen paard gehad.![]()
Je zit goed. Paarden zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn zuster wilde ook altijd naar deurne.
nu wil ze de mode in
Ik vind het wel grappig dat jij zegt dat het beste stuk vlees dat je op je bord kunt hebben, paardenbiefstuk is, terwijl je een fervent paardenliefhebster lijkt te zijn
Of zit ik ernaast?
Ik zie een vraagteken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je zit goed. Paarden zijntof
maar ook heerlijk vlees hoor!
![]()
![]()
btw: dit is mijn scheet van toen: Sileno
[afbeelding]
hm, pak mijn fotobucketaccount welquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie een vraagteken.
Maar dat komt omdat ik niet in jouw inbox kan komen zie ik;)
moet je 'm effe downloaden, en uppen bij bijv.www.tinypic.com
wij hebben een piem0lquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:04 schreef Sjibble het volgende:
Ze moeten niet zo janken. Zo hebben ze van hun menstruatie een smoes om niet te sporten, vet te eten, niet werken enzo.
En dan nog duurt hun orgasme 1 minuut, die van mannen veeeeeel korter. Zij hebben er veel meer sensatie in.
Ik weet niet wat de vrouwen lopen te zeuren, maar ze hebben duidelijk toch zelf ook wel pluspunten dat wij als minpunt hebben.
Ga neuken ofzo, voel je je gelijk beter, omdat je ergens beter in bent! *sigh*
En gelijk heb je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:49 schreef dvdk het volgende:
OP
niet te vergeten dat als we het niet ophouden we altijd in ons dingetje kunnen knijpen, zij moeten hun vinger er wss in douwen ofzo, gatverquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
niet te vergeten dat als we het niet ophouden we altijd in ons dingetje kunnen knijpen, zij moeten hun vinger er wss in douwen ofzo, gatver![]()
.
helaas is ons pikkie ook wel het zwakke punt waar ze vaak op richtenWeer voordeel van de vrouwen dat ze eerder klaarkomen van een klap op hun kut dan dat ze pijn voelen, damn
we hoeven iig niet te neuken om ons "beter" te voelen....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:04 schreef Sjibble het volgende:
Ze moeten niet zo janken. Zo hebben ze van hun menstruatie een smoes om niet te sporten, vet te eten, niet werken enzo.
En dan nog duurt hun orgasme 1 minuut, die van mannen veeeeeel korter. Zij hebben er veel meer sensatie in.
Ik weet niet wat de vrouwen lopen te zeuren, maar ze hebben duidelijk toch zelf ook wel pluspunten dat wij als minpunt hebben.
Ga neuken ofzo, voel je je gelijk beter, omdat je ergens beter in bent! *sigh*
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:29 schreef valek het volgende:
Je moet de vrouw gewoon laten denken dat ze de baas is. Dan ben je van het hele gezeik af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |