quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:57 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Heb deze tijd op de oorspronkelijke site gehaald, maar ik weet niet of er verschil tussen zit
Die aliensquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:19 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Die aliens zijn gewoon niet bij te houdenZij zitten in de 8.7x terwijl ik alleen maar rond de 9.0x zit
Trouwens, dit is ook een goeie(en dit was de vorige, voor de mensen die niet weten waar het over hebben
)
Mag je zelf weten, maar de meeste mensen doen PC en/of laptopquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
wat moet ik invullen bij profile
Waar hebben julie het overquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben zo nerveus bij de aliens dat ik al gelijk bij de start voorover val
Spelletje waar je veel keys mee kan krijgenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:19 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Die aliens zijn gewoon niet bij te houdenZij zitten in de 8.7x terwijl ik alleen maar rond de 9.0x zit
Trouwens, dit is ook een goeie(en dit was de vorige, voor de mensen die niet weten waar het over hebben
)
stom dat je gelijk game over bent als je 1 x verliestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Spelletje waar je veel keys mee kan krijgen
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:10 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT ?!
Ik doe dubbelklik en nu staatie weer op 0!
oh tof zegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:20 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dan heb je gepulsedDat houdt in dat je alles naar de server hebt gestuurd waardoor jouw keys zullen worden toegevoegd aan jouw profiel en natuurlijk aan ons team
Bedanktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef fate het volgende:
Welkom, imPULSEny. Fantastisch om meteen een woordspeling te hebben in je nick
.
Vandaag zo'n 85k erbij getypt waarvan 35k gepulsed waardoor ik 2 plaatsjes ben gestegen naar 107. Een goed dagresultaat vind ik persoonlijk ^^ .
dat dan weer welquote:
werkt inderdaad ook erg goedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:11 schreef Jojogirl het volgende:
Grappig spelletje wel, dat sprintding.
Het sneltyp spelletje werkt echter beter om snel veel keys te halen denk ik: http://www.spele.nl/game/sneltypen/sneltypen.html
das weer een ander spel, maar daar hebben we weinig aan want daar gebruik je geen keys bijquote:
Eens!quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:11 schreef Bouncer_Bone het volgende:Hoe zet je je autopulse op 1k?
Ga naar:
1: Program Settings.
2:"Pulse every" bij "keys" de stand op 1000 zetten.
3: Zorg dat je proxy uit staat, of indien wel proxy, deze goed zet, zodat er gepulst kan worden.
4: Klik op OK.
Ja maar wat is autopulse nou precies?quote:
Als je 1000X op je toetjes hebt geramt, dan pulst hij deze keys automatisch, dus niet handmatig wat je normaal wel doetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ja maar wat is autopulse nou precies?
Dus bij 1000clicks/keys wordt dat automatisch naar whatpulse gestuurd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je 1000X op je toetjes hebt geramt, dan pulst hij deze keys automatisch, dus niet handmatig wat je normaal wel doet
Juistquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus bij 1000clicks/keys wordt dat automatisch naar whatpulse gestuurd?
Oké, ik zie alleen het nut niet echt, het is toch toffer als iemand ineens veel meer clicks toevoegtquote:
Tja, this maar wat je leuk vind, eigelijk zouden we ons team 1 maand op slot moeten zetten, zodat niemand kan pulsenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, ik zie alleen het nut niet echt, het is toch toffer als iemand ineens veel meer clicks toevoegt?
Alhoewel, start WhatPuls automatisch op als ik de computer aanzet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, ik zie alleen het nut niet echt, het is toch toffer als iemand ineens veel meer clicks toevoegt?
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alhoewel, start WhatPuls automatisch op als ik de computer aanzet?
Ja zie het nu ookquote:
Kloptquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja zie het nu ook.
'Pulse before proper shutdown' betekent dat als ik de computer uitzet hij nog snel mijn clicks verstuurt?
Das mooi, dan zet ik 't ook even op een computer waar de hele familie opzitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |