NOG meer posten?quote:
precies, en het komt ten goede van het doel van het topicquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:23 schreef fate het volgende:
[..]
NOG meer posten?
We kunnen anders voor een record gaan: zo snel mogelijk het topic vol spammen posten!
Je bent 'Player'quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef Deansensitized het volgende:
Niks voor mij, krijg zo te zien toch geen Deansensitized op dat scorebord...
Dit topic is 5 uur geleden geopend, dus we hebben nog alle tijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
2 paginas per dag.. moet meer anders halen we het nietwaar is jortk gebleven
Van harte welkom!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:24 schreef ImpulseNY het volgende:
"You have sucessfully joined team FOK!!"
Hij heeft eerst 35K getypt, die weg gepulst en vervolgens nog 50K erbij te tikkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:19 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe kan je aantallen pulsen? Je hebt 35k van 85k gepulsed?
Die valt idd wel opquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:08 schreef ratbeard het volgende:
je kan aan de teams top 20 zien waar ik vandaan kwam
slarioux heeft nog geen tvp'tje hier denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
Maar waarom post hij de stats daar nog terwijl dit topic al liep?
Troost je, ik heb al 750k gepulsed en tegenover toen ben ik nog maar 3 plaatsjes gestegenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:27 schreef vdvorst het volgende:
Ik ben 2e top pulser![]()
maar, met 362k ben ik maar 7 plekkies gestegen![]()
Klopt ja, maar ik moet nog wat plekkies tot de top 50 hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef fate het volgende:
[..]
Troost je, ik heb al 750k gepulsed en tegenover toen ben ik nog maar 3 plaatsjes gestegen. Het zal altijd trager en trager beginnen gaan vrees ik
.
@vdvorst: kom eens terug op irc![]()
Slaribot is een ( zoals zijn naam al zegt) bot van Slarioux die html rechten heeft, waarschijnlijk heeft hij hierdoor ook nog is rechten zodat hij in een gesloten topic kan posten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zal het wezen. Maar dat hij in een gesloten topic kan posten... modje/admin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |